ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
چه نکاتی را در استراتژی بازاریابی حضوری ، باید مورد توجه قرار دهیم ؟
بازاریابی به روش کلامی یا مصاحبه حضوری و حضوری خیلی موثر و کارامد می باشد چون مخاطب می تواند سوالات خود را شفاهی بپرسد و دیدگاه های خود را مطرح کند و بازاریاب نیز با پاسخ دادن به سوالات می تواند اعتماد و رضایت مخاطب یا مشتری را جلب نماید . از طرفی بازاریاب نیز می تواند با کمی تیز هوشی پی ببرد که نیاز مشتریان و خواسته های آنها چیست و با ارائه آنها به مدیریت و بخش های فروش و سایر قسمت های مرتبط ، بر کیفیت محصولات بیفزاید .
اما برای تحقق بازارایابی حضوری بایستی به نکاتی توجه کرد :
گرفتن وقت ، داشتن مهارت های تخصصی و فنی در مورد محصول ، ظاهر مناسب و پوشیدن لباس رسمی و اداری ، حضور به موقع در محل ، به همراه داشتن بروشور و تیکت هایی که معرف محصولات و شرکت و خدماتی که شما می خواهید ارائه دهید باشند ، خاموش کردن و یا جواب ندادن گوشی تلفن همراه در سر جلسه حضوری ، داشتن تسلط به زبان انگلیسی و همراه داشتن لپ تاپ که به اینترنت وصل باشد تا در صورت لزوم مورد استفاده قرار گیرد .
در بسیاری از جلسات حضوری که نیاز به صحبت با سایر ذینفعان می باشد ، بازاریاب نبایستی درگوشی با همراهان و یا با موبایل صحبت کند ، این کار در مصاحبه حضوری متداول نیست . در صورت نیاز به مشاوره و مذاکره می تواند در فواصل استراحت بین مذاکره اقدام به صحبت با سایر ذینفعان نماید .
خوردن و آشامیدن در جلسه حضوری مناسب نبوده و بعد از جلسه می باشد .
Google.com/+QazvinTakhfif