دنیای تجارت الکترونیک

دنیای تجارت الکترونیک

فن آوری اطلاعات و تجارت الکترونیک
دنیای تجارت الکترونیک

دنیای تجارت الکترونیک

فن آوری اطلاعات و تجارت الکترونیک

آیین نامه و قوانین و مقررات آپارتمان نشینی –1397 قزوین

لازم به ذکر است برای آشنایی بیشتر به اطلاع همسایگان محترم برسانم که مشارکت و همکاری دوستان در داخل آپارتمان به دو دسته مشارکت عمومی و خصوصی تقسیم می شود .   ادامه مطلب ...

آشنایی با هدفون های بی سیم و مادون قرمز

چه اقداماتی برای رشد سایت نیاز دارید ؟

سرعت سایت خود را آزمایش کنید .

به کمک این دو سایت می توانید از میزان سرعت سایت خود مطلع شوید :

www.gtmetrix.com

www.tools.pingdom.com

استفاده از ویدئو در سایت خود .

به لطف شبکه های پخش فیلم در اینترنت  مثل آپارات می توانید از محصولات و یا خدمات خود فیلم تهیه کرده و در وب سایت قرار دهید .

بهبود فرآیند خرید از سایت

مشتری ترجیح می دهد از سایت به آسانی خرید کند و فرآیند خرید طول نکشد . بنابراین فرم های طولانی در مرحله خرید و تلاش برای وادار کردن عضویت مشتری در سایت و بعداً خرید می تواند اور از خرید پشیمان کند .

استفاده از گواهینامه SSL

داشتن گواهینامه معتبر برای سایت به مشتریان این اطمینان را می دهد که از سایت با اطمینان بیشتر و با امنیت خرید کنند . بالابردن امنیت خرید موجب بالا رفتن خرید و مشتریان از سایت می شود .

نکته :این نکات را از سایت آقای ژان بقوسیان آموختم که در اینجا آوردم .

 

فرستنده مادون قرمز  :

فرستنده دستگاه کوچکی است که به آدابتور 12 ولتی  وصل می شود و کابل صدا از خروجی تلویزیون به فرستنده وصل می شود . در حقیقت صدا از تلویزیون به فرستنده ارسال می شود و فرستنده آن را به صورت مادون قرمز به هدفون ارسال می کند . واضح است که هدفون نیز بایستی منبع تغذیه ای داشته باشد که این مدل از  دو عدد باطری نیم قلمی استفاده می کند .

باطری های هدفون فیلیپس:

 بستگی به مدل هدفون ، باطری شارژ می گردد یا باطری یکبار مصرف استفاده می گردد . در صورتی که هدفون شما امکان شارژ باطری را ندارد و از باطری های یکبار مصرف استفاده می کند  ، اگر دستگاه شارژر باطری قلمی داشته باشید می توانید باطری قابل شارژ بگیرید و باطری ها را در آن شارژ کنید . در صورتی که کنار هدفون شما سوراخی برای وصل کردن کابل شارژ وجود دارد می توانید از آن برای شارژ استفاده کنید . در خصوص میزان شارژ و نگهداری برق باطری صحبتی ندارم که بگویم .

کنترل صدا در هدفون فیلیپس :

برای بالا بردن و پایین بردن صدا می توانید از کلیدی که در زیر هدفون قرار دارد استفاده کنید . ناگفته نماند که در صورت استفاده از صدای بلندتر مصرف باطری شما بالاتر رفته و زودتر خالی می شود . اگر فرستنده مقابل هدفون باشد و فاصله فرستنده از هدفون بیش تر از 7 متر نباشد کیفیت مطلوب صدا را خواهید داشت و می توانید از صدای فیلم با هدفون لذت ببرید .

نکته : در زمان گوش دادن به موسیقی یا تماشای فیلم نبایستی از مقابل فرستنده جدا شوید چون کیفیت صدا خراب می شود .

نکته : هدفون های مادون قرمز بهترین کیفیت صدا را در هدفون های بی سیم دارند و هرگز مشکل تاخیر صدا را نخواهند داشت .

6 موردی که برای خرید هدفون بی سیم باید بدانید

5 روش برای اتصال هدفون های بی سیم به تلویزیون

آشنایی با باطری های اکسس پوینت و لیتیومی و سکه ای

باطری های لیتیومی

دو مورد از باطری های لیتیومی که من با اونها آشنا شدم و خواستم تجارب خودم را با شما در میان بگزارم این است که شماره روی باطری های لیتیومی را بخوانید . مثلاً شماره باطری CR2450  باطری است که سه ولت بوده و در ترازوی  دیجیتال با ظرفیت 2.5 استفاده می شود . این باطری کمی بزرگتر و چاق تر از دو مدلی است که در ادامه معرفی می کنم .

دیگری باطری لیتیومی CR2025 ,CR2032 می باشند که هر دو سه ولت بوده و معمولاً در مادربورد کامپیوتر های رومیزی استفاده می شوند . لازم به ذکر است که مدل 2025 کمی نازک تر از 2032 می باشد .

نکته:

چون که باطری 2025 نازک تر و لاغرتر از 2035 می باشد ، برای مادربورد مناسب نیست اما برای کنترل ویدئو پروژکتور و ریموت ضبط ماشین خوبه.

2035 برای مادربورد کامپیوتر خوب بوده و همان چیزی است که کارخانه تولید مادربورد روی آن قرار می دهد .

شرکت هایی که من باطری لیتیومی از آنها دیدم عبارتند از :

Maxell-,sony-,KTS-,Newsun


راهنمای آدابتور ها :

خرابی آدابتور ها در هنگامی که ادمین شبکه باشید با آنها زیاد مواجه می شوید و یا ممکن است آدابتور دستگاهی را پیدا نکنید و ندانید که چه آدابتوری باید تهیه کنید تا به دستگاه بزنید و آن روشن شود . در اینجا تعدادی از آدابتورهایی که بنده با آنها سرو کار داشته ام را برای شما می آورم :


هاب 8 پورت dlink –DSH-1005A آدابتور خروجی   7.5 ولت تقریبا برابر با 1500 میلی آمپر روشن می شود. تولید سال 2018 به قبل

هاب 5 پورت Dlink-DES  آدابتور خروجی 5 ولت تقریبا برابر با 1.0 آمپر روشن می شود . تولید سال 2015 به بعد

اکسس پوینت Dlink DAP-2360  با آدابتور خروجی 5 ولت برای هاب 5 پورت  ( شماره دو ) روشن می شود . تولید سال 2014 به بعد

اکسس پوینت Linksys WAP300N  با آدابتور خروجی 12 ولت با 1.0 آمپر روشن می شود .

مونیتور 19 سامسونگ با آدابتور 14 ولت و 1.43 آمپر روشن می شود .