دنیای تجارت الکترونیک

دنیای تجارت الکترونیک

فن آوری اطلاعات و تجارت الکترونیک
دنیای تجارت الکترونیک

دنیای تجارت الکترونیک

فن آوری اطلاعات و تجارت الکترونیک

چگونه سطح ایمنی بیمار را در بیمارستان افزایش دهیم ؟

مصاحبه با  دکتر بابک  پازوکی در بیمارستان کالیفرنیا فروردین 1395


اعتبار بخشی در بیمارستان  ، راندمان خدمات بهداشتی و درمانی ، کیفیت و ایمنی درمان ، اهمیت خطا در پزشکی ، سنتینت ایونت  ، ارتقای سطح ایمنی بیمار

www.healthgrades.com


Dr.Babak Pazooki ,Dr.Jalal Raeisdana

چگونه بخش های پزشکی با یکدیگر در تماس باشند ؟

چگونه پزشکان تجربیات خود را در اختیار پزشکان دیگر قرار دهند ؟

تمام افراد و پزشکانی که در سیستم خدمات بهداشت و درمان کار می کنند با مهمترین چیز یعنی ، جان انسان ها سرو کار دارند . بزرگترین ، مهمترین ، قدرتمندترین فرد جهان را هم در نظر بگیرید یک روز مریض می شود و این مسئولیت پزشکان و پرستاران  را بیشتر و بیشتر می کند . بنابراین کوچکترین خطایی ممکن است به جان فرد لطمه بزند . بیمارستان ها باید خطای فاجعه را تعیین کنند که امروزه یکی از استانداردهای بین المللی است . حادثه مهم را باید مشخص کرد و راه های جلوگیری از آن را باید تعیین کرد . فوت شخص بر اساس خطا هایی که در آن سیستم وجو دارد ، از دست دادن یک عضو ، دزدیده شدن یک بچه هم می تواند یک حادثه مهم باشد . امروزه در کنفرانس ها بین المللی در دنیا پزشکان به این روی آورده اند که چگونه باید خطای بیمارستان ها را پایین بیاورند .

دکتر جلال رئیس دانا نیز گفتند که در امریکا بیمارستان  ها  داکیومنت  سازی می کنند . دو خط و سه خط نوشتن برای معاینه بیمار کافی نیست و باید داکیومنتیشن خوبی داشت . اشکالاتی که در آینده به وجود می آیند را می توان با مطالعه داکیومنت ها پی برد مشکل از کجاست ؟ مثلاً بیمار چی گفت ؟ چه چیزی را خورد ؟

سیستم هایی که کنترل کننده باشند .

سیستمی که کسی که کار خوبی کرده سودش را ببینه و کسی که کار بدی کرده  ضررش را ببینه .

نوشتن اون کاری که می کنیم بسیار مساله مهمی است . نوشتن کاری که انجام می شود بسیار اهمیت دارد . اینجا چندین مزایای آن را می گویم :

مساله اعتبار بخشی در چند سال اخیر اقدامات خوبی انجام شده است . و بخش خصوصی به این امر یعنی اعتبار بخشی توجه دارد .

بیمار توسط چند پزشک معاینه می شود و پزشکان باید از نتایج اقداماتی که شده  ، نتایج آزمایشات و بررسی ها مطلع باشند تا کار پزشکان در یک جهت باشد  . پزشکان همدیگر را به ندرت می بینند اما اگر نوشته ای خوب و خوانا و کامل نوشته شده باشه و در اختیار پرستار قرار بگیرد ، پزشکان با مطالعه آن پی می برند که چه اقداماتی تا حالا انجام شده و اقداماتی بعدی را در راستای آن انجام می دهند . همچنین برای تصمیم گیری بهتر توسط پزشک این داکیومنت ها کمک بسیار زیادی به پزشک و کادر بهداشت و درمان می گذارد . اگر تماسی بین پزشک و پرستار وجود نداشته باشد چطور می شود پزشکان از اقداماتی که انجام می دهند مطلع شوند .


اقدامات نوآورانه در دندانپزشکی :


دندان یکی از عضوهای مهم بدن می باشد و نگهداری آن بسیار دارای اهمیت است . اگر به دندانپزشکی  های عمومی مراجعه کرده باشید حتماً منتظر ماندن   صرف وقت بوده اید  چیزی که برای شما پیش آمده است . اما چطور می شود در دندانپزشکی معطل نماند یا حداقل  کمتر منتظر ویزیت دکتر شد  ؟

چطور می شود اقدامی انجام داد که دندان ها زود خراب نشوند ؟

قزوین و تهران دانشگاه دندانپزشکی دارند . دانشکده دندانپزشکی شهید بهشتی تهران نیز یکی از دانشکده های مطرح ایران است . قزوین نیز دانشکده دندانپزشکی در داخل دانشگاه علوم پزشکی خود دارد .

دندانپزشک Dentist

دندانپزشک عمومی General Dentist

دندانپزشک زیبایی Cosmetic Dentist

پزشکان دندانپزشکی که به تازگی مطب خود را راه اندازی کرده  و یا مجوز کسب دریافت کرده اند و به دنبال شیوه های برندینگ و جذب مشتری و یا تحول و نوآوری در کسب و کار و حرفه خود  هستند می توانند در کارگاه های آموزشی آی تی ساپورتر شرکت و یا راهنمایی و مشاوره دریافت نمایند . 

هنوز استفاده از فناوری در مطب دکتر ها به شکل جامع و یکپارچه استفاده نمیشه . یعنی برای بیمار پرونده پزشکی در مطب تهیه نمیشه و دارو ها و نتایج آزمایشات و روزهای ویزیت در دیتابیسی ثبت نمیشه که بیمار و دکتر بتوانند از آن استفاده کنند . اما به تازگی من در مطب دکتر طلوعی در قزوین کوچه خرسند ، ساختمان پزشکان زیتون حرکت جالبی دیدم که جای تقدیر دارد . یک روز قبل از ویزیت پزشک از بیمار یک سری سوالاتی را می پرسد و در کاغذ ثبت می نماید تا در روز های بعد بتواند از آن استفاده و نتیجه گیری کند دوره درمان را . این حرکت چنانچه ادامه پیدا کند قطعا بهداشت و درمان را ساده و آسان و سریع تر می نماید .

ضمانت در پزشکی :

امروزه در بسیاری از کسب و کارها ، مدیران عامل برای جذب مشتری و دادن اطمینان بیشتر به مشتری از شیوه ضمانت استفاده می کنند . یعنی به محصول خود را با ضمانت مدت مشخص به مشتری می دهند . در صنعت پزشکی این ضمانت لحاظ نشده است . یعنی مثلا یک پزشک پوست ضمانت محصولات و داروهای خود را به عمل نمی آورد . در اینجا بیمار بعد از صرف هزینه و وقت ممکن است آن نتیجه های که در نظر داشت را پیدا نکند و کلی هزینه نیز متحمل شود . از طرفی دیگر تولیدکنندگان دارو نیز سعی در گرفتن فیدبک از محصولات خود نیستند . به عبارتی دیگر علاقه و رقابتی در  نتایج داروی تولید شده و مصرف شده دیده نمی شود . در صورتی که اگر این امر لحاظ شود کمک شایانی به صنعت دارویی کشور می کند .

در بروشور شامپو ضد شوره یک شرکت ، سامانه پیامکی دیدم که مصرف کنندگان می توانستند نظریات و پیشنهادات خود را به صورت پیامک اعلام کنند و CRM  خوبی به نظر آمد . اما این ارتباط یک طرفه است و شرکت تولید کننده سعی نمی کند با مشتری ارتباط برقرار کند و بیشتر از نظریات او بهره مند گردد .



قابل توجه پزشکان و پرستاران محترم که تازه کسب و کار خود را راه اندازی کرده اند :95/02/01

در صورت نیاز به مشاوره برای  ایجاد  خدمات الکترونیکی در مطب و کار خود و استفاده مطلوب از فناوری اطلاعات به منظور رونق و توسعه کسب و کار خود  می توانید با ما تماس بگیرید.

امروزه گرفتن نوبت دکتر یکی از مشکلاتی است که بیماران دارند . نوبت ها دقیق نیست و همچنین وقتی که با منشی پزشک صحبت می کنیم می گوید تا دو ماه آینده نوبت ها پر است ؟ با فرض اینکه روزانه حداقل  30 نفر در مطب ویزیت شوند ، یعنی ماهیانه   900 نفر برای معاینه به مطب مراجعه می کنند ؟ به نظر شما می شود این نوع سرویس دهی را مدیریت کرد ؟  راه حل چیست ؟ امروزه تلفن همراه را اکثر افراد دارند و می توانیم از سامانه پیامک استفاده کنیم و نوبت بگیریم . اما چگونه و چطور ؟

طراحی و ایجاد  وب سایت شخصی برای پزشک :95/02/20

پزشکان می توانند رزومه کاری ، فعالیت ها ، تخصص و سوابق کاری ، عکس  خود را برای بازدیدکنندگان قرار دهند . دسترسی 24 ساعته به اطلاعات و ارزان بودن نسبت به سایر رسانه های ارتباطی  مهمترین ویژگی وب سایت می باشد .

داده کاوی و مدیریت ارتباط با مشتری به کمک اینترنت :

پزشکان می توانند با کمک اینترنت به راحتی با بیماران خود ارتباط تصویری ، صوتی و متنی برقرار کنند . هزینه استفاده از این فناوری آنقدر زیاد نیست که کسی توان پرداخت آن را نداشته باشد .

داده کاوی را حتماً به یک کارشناس آی تی با گرایش سئو ، تجارت الکترونیک بسپارید .


فناوری اطلاعات در داروخانه :1395/02/25

امروزه پیدا کردن اطلاعات در مورد دارو ، خواص ، میزان مصرف دارو  به لطف اینترنت و گوگل راحتر از هر زمانی شده است . اما فراموش نکنید که حتماً تجویز دارو بایستی نزد پزشک صورت بگیرد و خود درمانی توصیه نمی شود .

یک شرکت پیامکی دیدم که با ارسال نام دارو به زبان انگلیسی اطلاعاتی در مورد دارو و اینکه الان در کدام داروخانه موجود هست یا نه فعالیت می کند . اما به دلیل اینکه تایپ انگلیسی دارو کمی دشوار هست برای بیمار و یا ممکن است درست تایپ نشود کمی سهولت و راحتی استفاده از چنین امکانی را دشوارتر می سازد . یاد آوری می کنم که هنوز بسیاری هستند که به راحتی نمی توانند با زبان  انگلیسی  کنار بیایند .

شماره پیامک : 201490

خوشبختانه با وجود داروخانه های متعدد و بسیار دلیلی نمی بینم که شخصی بخواهد از این فناوری استفاده کند مگر اینکه فاصله بین داروخانه ها زیاد باشد و یا بیمار نداند که از کدام داروخانه دارو تهیه کند . هزینه استفاده از این فناوری نیز از اعتبار شارژ سیم کارت مصرف کننده کم می شود . تقریباً 150 تومان در هر بار استفاده .


فناوری اطلاعات در سیستم نوبت دهی بیمارستان :95/03/01

استفاده از فناوری اطلاعات امروز روز  به روز بیشتر می گردد . یکی از کارکردهای فناوری اطلاعات آسان شدن استفاده از خدمات و 24 ساعته شدن از آن است .

در بیمارستان رازی قزوین سیستم نوبت دهی به صورت تلفنی می باشد که طبق روش و اصولی هر کس نوبت بخواهد 24 ساعت قبل باید تماس بگیرید . علیرغم اینکه امکان بسیار خوبی است اما شکل استفاده از آن قابل استفاده برای افراد مسن تر نیست . به عبارتی دیگر این روش بیشتر برای افراد جوان و کسانی که با سیستم های تلفنی آشنایی کمی دارند می تواند مورد استفاده بهتری قرار گیرد .







برگزاری دوره ردپای دیجیتال با متد گوگل آنالیتکیس

دوره گوگل آنالیتیکس  دوره ای است که به فرد  کمک می کند تا یاد بگیرد ،   محصولات ، خدمات  و کسب و کار خود را  چگونه در اینترنت معرفی یا تبلیغ  کند و چگونه کسب و کار خود را در اینترنت رصد یا مونیتور کند .

امروزه یکی از روش هایی که به مدیران و صاحبان کسب و کارها در بهبود و توسعه آنها کمک می کند کسب اطلاعات و دانش  بیشتر و تصمیم گیری درست و منطقی است . برای این منظور آنچه که بیش از هر چیزی به مدیر برای گرفتن تصمیمات مدیریتی کمک می نماید ، داشتن اطلاعات ، آمار و ارقام درست و صحیح  است . اما آمار و ارقام را چگونه باید بدست آورد ؟ اطلاعات بکر و ناب که هر مدیری تشنه داشتن بدست آوردن  آن است در کجا قرار دارد ؟


ابتدایی ترین و اولین قدم برای ورود در فضای مجازی چیست ؟

چه مقدار سرمایه یا پول برای راه اندازی وب سایت نیاز است ؟

چگونه مشتریان و مخاطبان بتوانند شما را در دنیای مجازی پیدا کنند ؟

دلایل شکست یا موفقیت شرکت های بزرگ در کسب و کارهای اینترنتی چه بوده است ؟

چگونه و با چه روشی رفتار مراجعه کنندگان را در فضای اینترنت و مجازی تحلیل و ارزیابی کنیم ؟

چه ابزار مهم ، کاربردی ، تخصصی  و از همه مهمتر برای پایش و کنترل رفتار بازدید کنندگان در اینترنت وجود دارد ؟

کدام یک از بخش های وب سایت بیش از سایر بخش ها مورد توجه بیشتر قرار گرفته است ؟

چگونه مشتریان و مخاطبان می توانند محصولات و خدمات را در اینترنت بیابند ؟

چگونه و چطور  مشتریان با وب سایت آشنا می شوند ؟

وب سایت توجه کدام مناطق جغرافیایی را به خود جذب کرده است  ؟

رفتار بازدید کنندگان در زمان گشت زدن در اینترنت چگونه بوده است ؟

چه محتوایی از سایت  برای کاربران اینترنت بیشتر جذاب بوده است ؟

برای رسیدن به بالاترین نرخ بازگشت سرمایه بایستی بر روی چه گروهی از بازدیدکنندگان و چه نوع محتوایی تمرکز کرد ؟

برای جمع آوری و به دست آوردن پاسخ پرسشهایی نظیر پرسش های بالا ، همچنین اقداماتی که به بهبود عملکرد محتوای وب سایت کمک کند نیاز به ابزاری می باشد . ابزار هایی در بازار هستند که این اقدامات را برای شما مهیا می کنند اما در این جا می خواهم ابزار رایگان و بسیار مهم که توسط شرکت معتبر گوگل هدایت و پشتیبانی می شود .

در این دوره به صورت اجمالی این نرم افزار معرفی می شود و به سوالات ذکر شده پاسخ داده می شود . 


گام های ضروری برای استفاده از این دوره :


اول : داشتن کد کاربری یا حساب کاربری در گوگل

دوم : ورود به سایت گوگل آنالیتیکس

سوم : احراز هویت یا تایید مالکیت سایت توسط گوگل

 این دوره مناسب برای افراد و اشخاص و شرکت هایی است که سعی دارند نوآوری و بازاریابی و تحقیقات کسب و کار خود را شخصا کنترل کنند تا هزینه های کسب و کار خود شامل تبلیغات ناکارآمد را کاهش داده و توسعه و پیشرفت را به کسب و کار خود بیاورند .

برای شرکت در این دوره ها بایستی با اینترنت ، آفیس و زبان انگلیسی در حد متوسط آشنا بوده و مهمتر از همه علاقه و انگیزه برای موفقیت داشته باشید و خاطر نشان می کنم که هیچ موفقیتی یک شبه به دست نمی آید و برای رسیدن به موفقیت باید تلاش و کوشش کرد و همواره به روز بود .


ضمانت و گارانتی :

کلیه آموزش هایی که در این دوره داده می شوند ضمانت می گردند . بنابراین بعد از آموزش نیز در صورت داشتن هرگونه سوال ، آی تی ساپورتر به سوالات شما در اسرع وقت پاسخ خواهد داد .

جمله آی تی ساپورتر :

هیچ موفقیتی در کسب و کار یک شبه و با تبلیغات ناکارآمد و بدون مطالعه به دست نخواهد آمد .

 

یازدهمین دوره مسابقات ربوکاپ (ایران اپن) 1395 در تهران

سیزدهمین دوره مسابقات ربوکاپ تهران - ایران اوپن 1397

مشاهده تصویر

سالن های 7-8-27



از روز چهارشنبه 18 فروردین 1395 رقابت های ربوبات ها در سالن 27 و 6 و 7 نمایشگاه بین المللی تهران شروع به کار می کند .

ساعات بازدید از ساعت 9 الی 18

مکان : نمایشگاه بین المللی تهران ، سالن های 6 و 7 و 27

اسامی تیم های شرکت کننده :


ییس کمیته ملی ربوکاپ ایران، گسترش شرکت‌های دانش‌بنیان و تبدیل علم به صنعت و ثروت را توانایی محوری کشور دانست.


به گزارش ستاد اطلاع رسانی یازدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران 2016، دکتر موسی خانی با اشاره به تحریم های گذشته علیه ایران، گفت: علم، قابل تحریم نیست و نخبه گان و پژوهشگران کشور ما در تمام دوران در حوزه علم و فناوری دست آوردهای خوبی داشته اند.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص توجه به علم و فناوری، ادامه داد: دانش هوش مصنوعی می تواند گام های عملی برای تحقق شعار امسال یعنی "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" بردارد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین از رشد کمی و کیفی مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران خبر داد و افزود: رسالت اصلی دانشگاه تربیت نیروی انسانی کاربلد و ترویج دانش عملی است؛ از این رو این مسابقات از سال 85 برگزار می شود که هر سال شاهد ارتقای سطح کیفی و کمی آن هستیم و دانش پژوهان و شرکت کنندگان در این مسابقات تاکنون موفق شده اند شرکت های دانش بنیان زیادی را به ثبت برسانند.

دکتر موسی خانی با اشاره به ثبت نام 624 تیم برای شرکت در مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران 2016، گفت: از این تعداد 320 تیم پذیرش شده اند که رشد چشمگیری هم در لیگ دانش آموزی داشته ایم.

وی با اشاره به حضور 14 تیم از 9 کشور خارجی افزود: هشتمین سمپوزیوم بین المللی ربوکاپ ایران نیز روز شنبه 21 فروردین در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با حضور استادان ایرانی و خارجی برگزار خواهد شد که طی آن 30 مقاله از 170 مقاله ارسال شده به دبیرخانه ارائه خواهد شد.

رییس کمیته ملی ربوکاپ ایران به لیگ استاندارد دانش آموزی اشاره و تصریح کرد: لیگ استاندارد دانش آموزی نیز در این دوره از مسابقات راه اندازی شده تا دانش آموزان بتوانند دانش نرم افزاری خود را ارتقا دهند.

دکتر موسی خانی افزود: 22 لیگ در این دوره مسابقات برگزار می شود که لیگ ربات پرنده با 83 تیم، بیشترین شرکت کننده را به خود اختصاص داده است.

وی در پایان از همه ی صاحبان صنایع برای حضور در این مسابقات به منظور تعامل با محققان و دانش پژوهان و تبادل دانش روز دنیا دعوت کرد.

در این دوره از مسابقات 7500 نفر از دانش آموزان استان های تهران، البرز و قزوین به دعوت کمیته ملی ربوکاپ از این دوره از مسابقات بازدید می کنند.

این مسابقات روز سه شنبه 17 فروردین ماه 95 با حضور دکتر ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و دکتر موسی خانی رئیس کمیته ملی ربوکاپ ایران فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

شایان ذکر است؛ یازدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران 2016، به همت دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و کمیته ملی ربوکاپ جمهوری اسلامی ایران و با حمایت معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، شرکت نمایشگاه های بین المللی تهران، بانک ملت، بانک ملی ایران، بانک صادرات ایران، فروشگاه اینترنتی دی.جی کالا، شرکت آوای همراه هوشمند هزاردستان (کافه بازار)، نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، هتل های بین المللی پارسیان آزادی تهران، شرکت سندن ایرانیان، شرکت واگن سازی تهران، شهرداری تهران، شهرداری قزوین و شرکت خودروسازی سایپا از 18 تا 20 فروردین ماه 95 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

مسابقات روبات ها در مقطع دانش آموزی را جونیور می نامند . امسال هم زمان با برگزاری مسابقات ربوکاپ در تهران ، مسابقات جرمن اپن نیز در کشور آلمان بر گزار می شود اما تاریخچه برگزاری مسابقات ایران اپن بیشتر است از جرمن اپن .

نتایج مسابقات ربوکاپ 2016 تهران

مسابقات روبوکاپ دوره های قبل و 1394


برگزاری کلاس های آموزش بازاریابی نوین به کمک شبکه های اجتماعی اینستاگرام

خرید تحقیق کسب و کار اینترنتی در صنعت تاکسیرانی




قبل از ثبت نام در کلاس های بازاریابی با اینستاگرام  ، لطفا با دقت به این کلمات فکر کنید

جمله اول  : " سقوط تبلیغات و ظهور روابط عمومی"


جمله دوم : " تبلیغات ارزان ، سریع ، موثر و ماندگار"


جمله سوم : " در تمام طول روز و هفته کسب و کار خود را معرفی کنید "


جمله چهارم : " برای تولید یک تن کاغذ ، 15 اصله درخت تنومند باید قطع شود"


جمله پنجم : "برای فروش بیشتر و موفقیت در کسب و کار به جای تبلیغات ، ارتباطات خود را قوی کنید"


جمله ششم : " علاوه بر تبلیغات محیطی مثل روزنامه و کاغذ کدام روش تبلیغی اثربخش تر از اینهاست"


جمله هشتم : "بیش از 25 میلیون نفر از جمعیت 75000000 میلیونی ایران از گوشی هوشمند استفاده می کنند"

جمله نهم: به دنبال تبلیغات مدرن و کم هزینه و جدید و قابل دسترس باشید.

جمله دهم : تبلیغات آزاردهنده و تبلیغات رانشی

جمله یازدهم : کاربرد هشتگ در بازاریابی و برندینگ

جمله دوازدهم : با تبلیغات پیامکی خداحافظی کنید بر روی خدمات پیامکی متمرکز شوید .

جمله سیزدهم : چگونه در اینترنت کسب و کار خود را معرفی کنم و  شاهد ارتقا و پیشرفت خود باشم ؟

جمله چهاردهم : چگونه برای خود  و کسب و کارم سوابق و  تاریخچه درست کنم تا مشتریان با استناد به آن تصمیم گیری کنند ؟

جمله پانزدهم : اگر فکر می کنید موفقیت یک شبه بدست می آید ، در اشتباه هستید .

جمله شانزدهم : همیشه یک روش بازاریابی را برای تمامی محصولاتتون آزمایش نکنید .

جمله هفدهم : بازایاب مجرب و خبره و کارآزموده بازاریابی است که به جای تلاش برای فروش بیشتر ، علاقه برای خرید بیشتر نماید .

جمله هجدهم : بازاریابی بینشی را چگونه یاد بگیریم ؟


مطالبی که در این کلاس ها می آموزید :


روش نوشتن توضیحات پروفایل برای فالو شدن بیشتر - توضیحات منوی edit
نکاتی درباره داشتن چند اکانت در اینستاگرام .

آنچه باید درباره بلاک شدن در اینستاگرام یاد بگیرید

نحوه انتشار عکس های اینستاگرام در فیس بوک و توییتر(این دوره پیشنهاد نمی شود چون فیس بوک در دسترس نیست )

بازاریابی با اینستاگرام بدون موبایل و تبلت و فقط با کامپیوتر به کمک نرم افزارهای شبیه سازی (البته توصیه نمی شود و جنبه آموزشی دارد)
ساخت اکانت اینستاگرام در گوشی تلفن و تبلت
محدودیت های  اینستاگرام که بسیاری از کاربران مطلع نیستند و در صورت رعایت نشدن اکانت غیرفعال یا بلاک می‌شود
  نکات برای ساخت عکس‌های بهتر(استفاده از نرم افزارها)
استفاده حرفه‌ای از هشتگ‌ها برای پیدا شدن عکس در جستجوها
ممنوعیت‌هایی که باید در نوشتن هشتگ رعایت کنیم
یافتن عکس‌های باکیفیت با موبایل یا تبلت
افزودن نوشته فارسی روی عکس‌ها و ساخت عکس‌نوشته
نکاتی برای برندسازی با اینستاگرام
و نکات کاربردی دیگر برای بازاریابی با اینستاگرام

چگونه در اینستاگرام کاربری بلاک یا مسدود کنیم ؟

چگونه در اینستاگرام بتوانیم مسیج بدهیم ؟

چگونه از عکس گذاشتن کاربر مورد علاقه خود مطلع شویم بدون آنکه مجبور باشیم به پروفایل او برویم ؟

چگونه پی ببریم که کاربر چه عکس هایی را لایک و پسندیده است ؟(داده کاوی - وب کاوی و کشف علاقه مندیهای کاربران)


 اهمیت تبلیغات اینترنتی چیست ؟


در دنیای رقابتی امروز هر کس ارتباطات قوی دارد ، سود بیشتری دارد نه تبلیغات بیشتر


اینترنت ابزاری موثر ، ارزان و سریع و آسان برای معرفی خدمات و محصولات شماست


اینترنت رسانه است که در 24 ساعت روز قابل مشاهده و دسترسی است


اگر توجه به محیط زیست برای شما ارزش تلقی می شود پس کمک کنید درخت کمتری قطع گردد


مشتریان به ارتباطاتی که به نفع و سلامت و رضایت  خودشان باشد استقبال می کنند


علیرغم انتشار و صرف هزینه بالای  تبلیغات برای کسب و کارم  ولی نمی دانم چرا زنگ خور هایم کمتر شده اند


خیلی دوست دارم تا بدونم که مشتریان و مخاطبانم در کجا هستند که من آنجا نیستم ؟

فقط داشتن اینستاگرام در موبایل و عضویت در آن کافی نیست ، باید طرز کار آن را نیز دانست

اینستاگرام ابزاری است برای بازاریابی و برندینگ همچنان  وب سایت  کاربردی تر است از اینستاگرام

موفقیت در بازاریابی و فروش یک شبه بدست نمی آید ، به زمان نیاز دارد


کارگاه آموزش مهارت های بازاریابی

فهرست مطالب :

تعریف بازاریابی سنتی یا محیطی  و معرفی ابزارهای آن - روزنامه ، مجله ، بنر ، رادیو و تلویزیون

معرفی مزایا و معایب بازاریابی سنتی و آشنایی بهتر و بیشتر در مورد کاربرد آنها

تعریف بازاریابی اینترنتی (نوین)  و معرفی ابزارهای مربوط به آن  مثل :

پست الکترونیکی ، وب سایت های نمایش ، وب سایت ، ارتباطات ، CRM  ، instagram ,Aparat ,Gmail

معرفی وب سایت های تبلیغاتی از جمله :istgah , eforosh ,divarو تحلیل آن ها در کسب و کار

تعاملی و واکنش گرا بودن در تبلیغات

تبلیغات کششی و تبلیغات رانشی کدامند و موارد استفاده آنها کدامند ؟

نظریه کرافر در بازاریابی

آمیخته بازاریابی و توضیحات هر یک از آنها

ده مهارت جدید بازاریابی در دنیای امروز

تعاریف مشتری مداری ، خلاقیت در بازاریابی ، اصالت در تبلیغات

تعاریف عصر دانش و اطلاعات

معرفی نمونه هایی از کسب درآمد ها در سایر نقاط مختلف جهان(تسکو )


آموزش نحوه مسدود کردن یا بلاک کردن کاربران در اینستاگرام


instagram


آموزش نحوه نصب و استفاده اینستاگرام بر روی کامپیوتر


pixsta


ترفندهای افزایش و بالابردن لایک در اینستاگرام



مکان برگزاری کلاس ها : متعاقباً اعلام می شود

قیمت برگزاری کلاس ها : 100000 تومان 

نحوه ثبت نام : به صورت اینترنتی می باشد- مرحله اول 20000به عنوان ثبت نام اولیه

مابقی در دو مرحله  40000در زمان تدریس

راهنمایی و پاسخ به سوالات و پشتیبانی کامل برای شرکت کنندگان بعد از کلاس به صورت رایگان تا آخر اسفند 1395

زمان و ساعت برگزاری کلاس ها :

حضوری از ساعت 18 الی 20

غیر حضوری از ساعت 23 الی 24



بازاریابی نوین چیست ؟

بازاریابی نوین یا بازاریابی اینترنتی و الکترونیکی  شاخه ای جدید از بازاریابی است که به کمک  اینترنت اقدام به معرفی کسب و کار و تبلیغات می پردازد . اصولاً بازاریابی که با فناوری اطلاعات صورت گیرد به بازاریابی نوین شناخته می شود .


بازاریابی سنتی چیست ؟

برای معرفی کسب و کارها و تبلیغات آن روش های مختلفی مثل تلویزیون ، مجلات ، بنر ، روزنامه و کاغذهای تبلیغاتی وجود دارد . به این ابزارها بازاریابی سنتی گفته می شود . اما جالب است بدانید برای صاحبان مشاغل و کسب و کار همواره این تردید و نگرانی در استفاده از این ابزارها وجود دارد.

هزینه های تولید و چاپ آگهی در روزنامه و تلویزیون را کمتر صاحب شغلی هست که بی اطلاع باشد.


خرید اینترنتی و دانلود کتاب الکترونیکی و تعاملی فروشندگی - قیمت 5000تومان 

تعداد صفحه 5

تاریخ بروز رسانی خرداد 1394

نحوه دریافت فایل : ارسال یه ایمیل


خرید کتاب ،  نکات  خرید و فروش فالور و لایک در اینستاگرام - آپدیت آبان 1394

قیمت 15000 تومان

6 صفحه

ارسال به ایمیل مشتری

پشتیبانی رایگان به سوالات  خریدارن


بازاریابی با موبایل بازاریابی پرده سوم نیز نامیده می شود . چراکه این نوع بازاریابی دوطرفه بوده و بلافاصله مشتری می تواند نظر خود را در مورد محصول بدهد و یا اگر سوالی داشت سئوال نماید.


به این چند دلیل بازاریابی با موبایل روز به روز دارای اهمیت بیشتری پیدا می کند :

تعداد کاربران اینترنت در ایران بیش از 25 میلیون نفر می باشد
حدود سه چهارم جمعیت جهان دارای تلفن هوشمند هستند
میزان نفوذ موبایل از جمعیت بالاتر رفته است .
تلفن همراه وسیله ای برای انجام دادن انواع کارها

بیش از یک میلیارد نفر از تلفن همراه هوشمند استفاده می کنند .

استقبال غیر قابل تصور تلفن همراه در ایران


سوالات متداول در کسب و کارها :

آیا هزینه ای که در این خصوص صورت می گیرد ، کارایی و اثربخشی مورد نظر را دارد؟

جواب :آیا هزینه ای که برای تبلیغات سنتی کرده اید فایده داشته است ؟ اگر فایده داشته است بهتر است همان تبلیغات سنتی را ادامه دهید .

چگونه می توان در دنیایی که روبه سمت مجازی شدن و  اینترنتی شدن پیش می رود ، تبلیغات کرد ؟

جواب : آشنا بودن با فناوری های جدید و نحوه درست استفاده از آنهاو آشنایی با کارکرد آنها

در دوران رکود ، که مردم تمایل به خرید ندارند ، آیا باید تبلیغ کرد ؟

جواب : همیشه تبلیغات برای فروش نیست . گاهی هم برای آگاه سازی و یادآوری یا برندینگ می باشد .شرکت کوکاکولا آنقدر فروش دارد که نیازی به تبلیغات ندارد اما تبلیغات این کمپانی را در استادیوم های ورزشی می بینیم.

کدام روش تبلیغات هست که هم ارزان تر و هم دائمی و 24 ساعته می باشد ؟

جواب : تبلیغات اینترنتی کم هزینه تر از سنتی می باشد . اما تبلیغات اینترنتی دسته های مختلفی نیز دارد .

چگونه می توان هم تبلیغ کرد و هم کارایی آن را به صورت علمی مشاهده کرد و  سنجید ؟

با داده کاوی و استفاده از گوگل ترند در اینترنت و آمار وب سایت ها و وب لاگ ها

ادامه مطلب ...