دنیای تجارت الکترونیک

دنیای تجارت الکترونیک

فن آوری اطلاعات و تجارت الکترونیک
دنیای تجارت الکترونیک

دنیای تجارت الکترونیک

فن آوری اطلاعات و تجارت الکترونیک

راه کارهای امنیتی در تجارت الکترونیکی و پرداخت الکترونیکی - اینترنتی

اینترنت دارای مزایایی مثل رفاه و آسایش خرید و سرعت پرداخت می باشد . اما همیشه برای پرداخت کنندگان پول از طریق اینترنت و کارت های بانکی این نگرانی وجود دارد که اطلاعات کارت و شماره حساب و شماره کارت در دست هکرها نیفتد .  ادامه مطلب ...

تحلیلگرهای وب سایت و معرفی پی ویک piwik

 وب مسترها نیاز به اطلاعاتی  مورد وب سایت خود دارند ، برای اینکه بدانند بازدیدکنندگان از چه طریقی به سایت راه پیدا کرده اند ، کدام صفحه را بیشتر از بقیه صفحات بازدید کرده اند و یا دوست دارند بدانند که کدام محصول دارای موفقیت بیشتری در بازار می باشد . بهر حال چه یک وب مستر باشید یا یک وب لاگ نویس و یا یک شخص تاجر ، piwik  به شما کمک می کند که بینش درست و حقیقی نسبت به تجارت خود بدست بیاورید . Piwik  همیشه به کاربران خود احترام می گذارد و از اطلاعات کاربرانش محافظت می نماید .

بسیاری از کاربران از دیگر محصولات آنالیز شرکت های دیگر برای تجزیه و تحلیل وب سایت استفاده می کنند اما piwik  به عنوان یک مالک داده ها و اطلاعات شما بوده و از آنها محافظت به عمل می آورد .  همچنین piwik  دارای پلاگین هایی می باشد که نمونه آن را در هیچ برنامه آنالیزی نخواهید دید . piwik  دارای نسخه تحت موبایل برای سیستم عامل های iOS , Android  و تبلت ها نیز می باشد . این برنامه ها دقیقاً همان امکاناتی را می دهند که شما در کامپیوتر شخصی خود از آن استفاده می نمایید . برنامه به بیش از 50 زبان زنده دنیا تهیه و ساخته شده و اپن سورس می باشند. بنابراین با نصب این برنامه بر روی تلفن همراه ، می توانید از اطلاعاتی که این برنامه به شما می دهید در هر جا و مکان نیز استفاده کنید .

این روزها کمتر وبمستری را می‌توان پیدا کرد که به آمار وب سایت خود اهمیت ندهد. مهم‌تر از بدست آوردن آمار، توانائی تحلیل و بررسی آن است . چه یک فروشگاه داشته باشید و یا وبلاگ، وب سایت خدماتی و باید بدانید کاربرانتان که در واقع مشتریان بالقوه شما هم هستند در مواجهه با سایت شما چه رفتاری دارند و از این طریق نقاط ضعف سایت خود را پیدا کرده و نرخ تبدیل کاربر به مشتری را افزایش دهید.Piwik  نرم افزار تحت وب رایگانی است که توسط یک تیم بین‌المللی از برنامه نویسان طراحی شده و توسعه یافته و تحت PHP / MYSQL نوشته شده است. آمار سایت نشان می دهد که این نرم افزار تا کنون بیش از دومیلیون مرتبه دانلود شده است که روز به روز در حال افزایش می باشد . piwik  بر روی وب سرور نصب می شود و این یکی از تفاوت های آن با آنالیز گوگل می باشد . پس از نصب بر روی وب سرور که 5 دقیقه بیش تر طول نمی کشد نرم افزار یک کد جاوااسکریپت نمایش می دهد که باید آن را در انتهای هر صفحه ای می خواهیم آنالیز کنیم قرار دهیم

پرستاری از کودکان به روش شرکت فرانسوی یوپی

شرکت یوپی yoopies

هدف : رتبه اول در سراسر اروپا

ماموریت : تبدیل روش های سنتی دهن به دهن به روش الکترونیکی

فعالیت شرکت : یک شرکت کارآفرینی می باشد که پرستاری از کودکان را برعهده دارد .

استراتژی :

توجه به معیارهای جغرافیایی کودکان

اهمیت دادن به سابقه کار پرستاران

اهمیت دادن  به نظرات دیگران

توضیحات :

شرکتی یوپی شرکتی فرانسوی است که در راستای اقتصاد دیجیتال اقدام به کارآفرینی در زمینه پرستاری یا baby sitting  نموده است . این شرکت برای پرستاری از کودکان ملاک هایی را مورد توجه قرار داده است . به عنوان مثال به معیارهای جغرافیایی کودکان ، سابقه کار پزشکان و توجه به نظرات دیگران را ملاک عمل خود قرار داده است . این شرکت فرانسوی تصمیم دارد تا سال 2020 در اروپا رتبه اول را کسب کند و برای این منظور می خواهد ابتدا از روش سنتی دهن به دهن برای معرفی خود استفاده نماید و در مرحله بعد این روش سنتی را به روش الکترونیکی تبدیل نماید .