ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
امروزه شاهد کسب و کارهای مختلف و زیادی مثل انواع فروشگاه های مواد غذایی ، لباس ، رستوران ها ، فست فود ، آرایشگاه در سطح شهر قزوین هستیم . هدف از ایجاد این کسب و کارها جذب مشتری و فروش محصولات و خدمات به آنها می باشد . همچنین می دانیم که محصولات زیادی با تنوع های زیاد از سوی شرکت ها تولید شده و به بازار برای فروش روانه شده است .
اما یکی از چالش هایی که برای صاحبان این کسب و کارها وجود دارد میزان عرضه و تقاضا می باشد . یعنی زمانی که عرضه بیش از حد باشد ، تقاضا کم شده و فروش و نهایتاً سود کمتر می شود .
همواره صاحبان کسب و کارها از میزان و تقاضای مشتری در بازار اطلاعی ندارند و همچنین از بهره وری و کیفیت محصولات و خدمات خود ، روش ها و استراتژی های به کار گرفته نیز اطلاعاتی ندارند .
پی دی اف سبز افتخار این را دارد جواب و راه حل برای سوالات شما ارائه دهد . امیدوارم با مطالعه و دیدن از بخش های مختلف سایت توانسته باشم راهنمایی های لازم را بیان کرده باشم . در صورتی که نیاز به راهنمایی های بیشتر می توانید از طریق ایمیل و تلفن همراه با بنده در تماس باشید .
با کمال تشکر و احترام
ادمین سایت پی دی اف سبز
زمینه های کاری که پی دی اف سبز راهنمایی و مشاوره می د هد :
استخر های ورزشی
فروشگاه های فروش عینک
فروشگاه های لوازم بهداشتی
موسسات ازدواج آسان
فروشگاه های مواد غذایی مثل فراما ، پروما ، نور ، شهروند ، رفاه
مزون های لباس عروس
فروشگاه های موبایل
مدارس فوتبال ، آموزشگا های ورزشی مثل آکادمی های فوتبال
درمانگاه ها و بیمارستان ها
مراکز مشاوره های ازدواج
مدارس و پیش دبستانی ها
مراکز فروش کالاهای تزیینی و لوکس برند
فروش طراحی سایت برای معرفی کسب و کار آغاز شد
خرداد 1395
به طور کلی یک وب سایت دارای سه قسمت کلی میباشد.
قسمت اول : دامنه (نام آدرس اینترنتی) وب سایت میباشد . (Domain)
به عنوان مثال دامنه سایت ما www.pdfsabz.ir می باشد .
قسمت دوم : و بسیار مهم یک سایت،( فضای میزبانی سایت ) آن میباشد که در واقع محل قرارگیری اطلاعات و فایل های سایت شما میباشد. (Host)
قسمت سوم، محتوای سایت شما می باشد که در خروجی به بازدیدکنندگان سایتتان نمایش داده میشود.(Content)
محتوای یک سایت می تواند به دو حالت استاتیک (ثابت) و داینامیک (پویا) باشد.
وب سایتهای استاتیک معمولا مناسب افراد یا مشاغلی است که میخواهند کاتالوگی از محصولات یا خدمات خود را ارائه دهند و نیازی به تغییر و بروز رسانی محتوای سایتشان نداشته باشند، راه اندازی یک سایت استاتیک نیازمند دانش طراحی صفحات وب HTML ,CSS می باشد .
سایتهای داینامیک مناسب برای افراد یا مشاغلی است که نیاز به بروز رسانی مداوم اطلاعات سایتشان دارند، اینگونه وب سایتها معمولا بر پایه سیستمهای مدیریت محتوا راه اندازی میشوند. سایت های خبری مثل روزنامه ولایت قزوین ، جام جم آن لاین ، دیجی کالا از این دسته اند .
توجه به نیازهای مشتریان رمز موفقیت در بازاریابی و فروش محصولات ورزشی
به : اداره محترم ورزش قزوین
از : پی دی اف سبز
موضوع : توسعه ورزش در استان
هدف : رونق ورزش و توجه به سلامتی
شرح واقعه :
4 الی 7 خرداد ماه 1395 در محل دائمی نمایشگاه های قزوین ، نمایشگاه تجهیزات ورزشی برگزار شد که عرضه کنندگان دوچرخه و تجهیزات ورزشی حضور داشتند . در بازدیدی که از این نمایشگاه داشتم نکاتی به نظرم رسید که بسیار کمک می کنه به رونق صنعت ورزشی در استان. یکی از غرفه هایی که بیش تر از همه به چشم می خورد و بازدیدکننده به مراتب بیشتری داشت ، غرفه فروش دوچرخه بود . انواع و اقسام دوچرخه با قیمت های مختلف وجود داشت ، تردید در خرید را به خوبی می توان در چهره خریداران مشاهده کرد . نبود دسته بندی مشتریان ، نبود راهنمای کامل و جامع در خصوص دوچرخه ها ، کاربرد آنها و نحوه نگهداری آنها .
اما منظور از دسته بندی مشتریان چیست ؟
راهنمای دوچرخه ها چیست و چه کمکی می تواند در فروش داشته باشد ؟
چگونه می توان لیستی از مشتریان هدف در این بازار بدست آورد ؟
نتیجه :
با توجه به پتانسیل بالای قزوین در صورت استقرار و یکپارچه سازی فناوری اطلاعات ، مزیت های بسیاری از جمله اشتغال زایی ، کسب درآمد برای کلیه ذینفعان ، شناسایی استعداد ها ، توریسم ورزشی را خواهیم داشت .
پیشنهاد :
تهیه لیست مشتریان و علاقه مندان به ورزش
تعیین عرضه کنندگان تخصص های ورزشی
تشکیل انجمن های های ورزشی
جذب علاقه مندان ورزشی و شناسایی و کشف استعدادها
معرفی مربیان و قهرمانان ورزشی استان
برگزاری منظم و منسجم مسابقات ورزشی در استان
استفاده از رسانه صدا و سیما ، روزنامه ولایت برای اطلاع رسانی
فصل بهار فرا رسیده و از عید نوروز دو ماه هست که می گذرد . الان در خرداد قرار داریم . باید قبول کرد که بازار کسب و کار در این زمان از سال با روزهای آخر سال تفاوت بسیاری داره و از شلوغی مغازه ها و دکان ها و پاساژ ها مثل آخر سال خبری نیست .
ارسال پیامک های تبلیغاتی ، تیکت های کاغذی به درب منازل ، نصب بنر در جلوی مغازه و تابلوهای سطح شهر ، ایده یا روشی نبوده است که کسی انجام نداده باشد . اما واقعاً اگر از صاحب کسب و کار در مورد کارایی تبلیغ پرسیده باشید ، واقعا خواهد گفت باز هم تاثیر لازم را نداشته و یا انتظاری که داشته است برآورده نشده است .
برای اطلاعات بیشتر می توانید در کارگاه آموزشی فراتر از تبلیغات شرکت نمایید .
وقتی برای یکی از دوستان خود که می خواست در بنرهای تبلیغاتی سطح شهر ، تبلیغ انجام دهد ، با یکی از کاگزاران تبلیغات محیطی صحبت کردم ، به ازای نصب بنر روی هر پایه مبلغ دو میلیون تومان را برای یک ماه گفت . آیا برای کسی که هزینه های اجاره مغازه ، برق و آب و هزینه های جانبی دیگر دارد ، ارزش آن را دارد که این مقدار هزینه برای تبلیغ یک بنر در سطح شهر بپردازد ؟
اصلا ً چه روش های دیگری برای تبلیغات وجود دارد ؟ آیا بعد از انجام این مبلغ برای تبلیغ ، می توان کارایی این روش را سنجید و ارزیابی کرد ؟
برای اینکه به سوالات خود دست پیدا کنید پیشنهاد می کنم در کارگاه آموزشی فراتر از تبلیغات شرکت نمایید .
مطالب مرتبط با کارگاه آموزشی فراتر از تبلیغات :
شناخت رسانه های تبلیغات
روش های درست و مناسب تبلیغات
چگونه ایمیل افراد را برای تبلیغات ایمیلی بدست آوریم ؟
همه چیز در مورد بازاریابی به روش پیامک و اس ام اس
بازاریابی به کمک وب سایت و تولید محتوا
بازاریابی در صنعت پزشکی ، داروسازی
بازاریابی در صنعت بیمه ماشین و خودرو
بازاریابی در صنعت غذایی و خوراکی
بازاریابی در صنعت پوشاک و لباس
بازاریابی در صنعت آموزش و پرورش
بازاریابی در صنعت بانکداری