دنیای تجارت الکترونیک

دنیای تجارت الکترونیک

فن آوری اطلاعات و تجارت الکترونیک
دنیای تجارت الکترونیک

دنیای تجارت الکترونیک

فن آوری اطلاعات و تجارت الکترونیک

کدام کسب و کارها می توانند اینترنتی باشند ؟ خرداد ماه 1395

امروزه شاهد کسب و کارهای مختلف و زیادی مثل انواع فروشگاه های مواد غذایی ، لباس ، رستوران ها ، فست فود ، آرایشگاه در سطح شهر قزوین هستیم . هدف از ایجاد این کسب و کارها جذب مشتری و فروش محصولات و خدمات به آنها می باشد . همچنین می دانیم که  محصولات زیادی با تنوع های زیاد از سوی شرکت ها  تولید شده و به بازار برای فروش روانه شده است .

اما یکی از چالش هایی که برای صاحبان این کسب و کارها وجود دارد میزان عرضه و تقاضا می باشد . یعنی زمانی که عرضه بیش از حد باشد ، تقاضا کم شده و فروش  و نهایتاً سود کمتر می شود .

همواره صاحبان کسب و کارها از میزان و تقاضای مشتری در بازار اطلاعی ندارند و همچنین از بهره وری و کیفیت محصولات و خدمات خود ، روش ها و استراتژی های به کار گرفته  نیز اطلاعاتی ندارند .

پی دی اف سبز افتخار این را دارد جواب و راه حل  برای سوالات شما ارائه دهد . امیدوارم با مطالعه و دیدن  از بخش های مختلف سایت توانسته باشم راهنمایی های لازم را بیان کرده باشم . در صورتی که نیاز به راهنمایی های بیشتر می توانید از طریق ایمیل و تلفن همراه با بنده در تماس باشید .


با  کمال تشکر و احترام

ادمین سایت پی دی اف سبز


زمینه های کاری که پی دی اف سبز راهنمایی و مشاوره می د هد :


استخر های ورزشی

فروشگاه های فروش عینک

فروشگاه های لوازم بهداشتی

موسسات ازدواج آسان

فروشگاه های مواد غذایی مثل فراما ، پروما ، نور ، شهروند ، رفاه

مزون های لباس عروس

فروشگاه های موبایل

مدارس فوتبال ، آموزشگا های ورزشی مثل آکادمی های فوتبال

درمانگاه ها و بیمارستان ها

مراکز مشاوره های ازدواج

مدارس و پیش دبستانی ها

مراکز فروش کالاهای تزیینی و لوکس برند  


آغاز طراحی سایت با هدف معرفی کسب و کار در گوگل آغاز شد

فروش طراحی سایت برای معرفی کسب و کار آغاز شد

خرداد 1395

به طور کلی یک وب سایت دارای سه قسمت کلی می‌باشد.

قسمت اول : دامنه (نام آدرس اینترنتی) وب سایت می‌باشد . (Domain)

به عنوان مثال دامنه سایت ما www.pdfsabz.ir   می باشد .

 

 قسمت دوم :  و بسیار مهم یک سایت،( فضای میزبانی سایت ) آن می‌باشد که در واقع محل قرارگیری اطلاعات و فایل های سایت شما می‌باشد. (Host)

 قسمت سوم، محتوای سایت شما می باشد که در خروجی به بازدیدکنندگان سایتتان نمایش داده می‌شود.(Content)

 محتوای یک سایت می تواند به دو حالت استاتیک (ثابت) و داینامیک (پویا) باشد.

 وب سایت‌های استاتیک معمولا مناسب افراد یا مشاغلی است که میخواهند کاتالوگی از محصولات یا خدمات خود را ارائه دهند و نیازی به تغییر و بروز رسانی محتوای سایتشان نداشته باشند، راه اندازی یک سایت استاتیک نیازمند دانش طراحی صفحات وب   HTML ,CSS  می باشد .

 سایت‌های داینامیک مناسب برای افراد یا مشاغلی است که نیاز به بروز رسانی مداوم اطلاعات سایتشان دارند، اینگونه وب سایت‌ها معمولا بر پایه سیستم‌های مدیریت محتوا راه اندازی می‌شوند. سایت های خبری مثل روزنامه ولایت قزوین ، جام جم آن لاین ، دیجی کالا از این دسته اند .

 

توجه به نیازهای مشتری و شناسایی علاقه مندان ورزشی رمز موفقیت در بازاریابی و فروش محصولات ورزشی

توجه به نیازهای مشتریان رمز موفقیت در بازاریابی و فروش محصولات ورزشی

به : اداره محترم ورزش قزوین

از : پی دی اف سبز

موضوع : توسعه ورزش در استان

هدف : رونق ورزش و توجه به سلامتی  

شرح واقعه :

4 الی 7 خرداد ماه 1395 در محل دائمی نمایشگاه های قزوین ، نمایشگاه تجهیزات ورزشی برگزار شد که  عرضه کنندگان دوچرخه و تجهیزات ورزشی حضور داشتند . در بازدیدی که از این نمایشگاه داشتم نکاتی به نظرم رسید که بسیار کمک می کنه به رونق صنعت ورزشی در استان.  یکی از غرفه هایی که بیش تر از همه به چشم می خورد و بازدیدکننده به مراتب بیشتری داشت ،  غرفه فروش دوچرخه بود . انواع و اقسام دوچرخه با قیمت های مختلف وجود داشت ، تردید در خرید را به خوبی می توان در چهره خریداران مشاهده کرد . نبود  دسته بندی مشتریان ، نبود راهنمای کامل و جامع در خصوص دوچرخه ها ، کاربرد آنها و نحوه نگهداری آنها .

اما منظور از دسته بندی مشتریان چیست ؟

راهنمای دوچرخه ها چیست و چه کمکی می تواند در فروش داشته باشد ؟

چگونه می توان لیستی از مشتریان هدف در این بازار بدست آورد ؟

نتیجه :

با توجه به پتانسیل بالای قزوین در صورت استقرار و یکپارچه سازی فناوری اطلاعات ، مزیت های بسیاری از جمله اشتغال زایی ، کسب درآمد برای کلیه ذینفعان  ، شناسایی استعداد ها ، توریسم ورزشی را خواهیم داشت .

پیشنهاد :

تهیه لیست مشتریان و علاقه مندان به ورزش

تعیین عرضه کنندگان تخصص های ورزشی

تشکیل انجمن های های ورزشی

جذب علاقه مندان ورزشی و شناسایی و کشف  استعدادها

معرفی مربیان و قهرمانان ورزشی استان

برگزاری منظم و منسجم مسابقات ورزشی در استان

استفاده از رسانه صدا و سیما ، روزنامه ولایت برای اطلاع رسانی

 

 



The key to success in marketing and selling products according to customers' requirements Sports
To: Department of Sports Hon Qazvin
From: pdf Green
Subject: Development of sports in the province
Objective: Due to the boom of Sport and Health
Description of Event:
4 to 7 June 1395 in Qazvin fairground, exhibitions and sports equipment suppliers, bicycles and sports equipment were held. On visiting the exhibition I can not help what seemed to me that the sports industry to prosper in the province. One of the booths that most of all it was much to be seen and visits, stall selling bicycles. There were all kinds of bikes with different prices, hesitated in buying the well can be seen on the faces of buyers. Categories lack of customers, lack of complete and comprehensive guide on bicycles, their applications and how to maintain them.
But what is the purpose of classifying the customers?
What bike guide and what kind of help could be on sale?
How can I obtain a list of target customers in this market?
Result :
Given the high potential of Qazvin in the deployment and integration of IT, many advantages such as employment, income for all stakeholders, identify talent, we have the sports tourism.
offer :
Lists of customers and sports enthusiasts
Locate suppliers specialty sports
Sports Associations
Attract sports enthusiasts and identify and discover talent
The introduction of coaches and athletes Province
Regular and consistent sporting events in the province
The use of radio and television media, newspapers to inform Province

چرا مشتریان از من خرید نمی کنند ؟

فصل بهار فرا رسیده و از عید نوروز دو ماه هست که می گذرد . الان در خرداد قرار داریم . باید قبول کرد که بازار کسب و کار در این زمان از سال با روزهای آخر سال تفاوت بسیاری داره و از شلوغی مغازه ها و دکان ها و پاساژ ها مثل آخر سال خبری نیست . 

ارسال پیامک های تبلیغاتی ،  تیکت های کاغذی به درب منازل ، نصب بنر در جلوی مغازه و تابلوهای سطح شهر ، ایده یا روشی نبوده است که کسی انجام نداده باشد . اما واقعاً اگر از صاحب کسب و کار در مورد کارایی تبلیغ پرسیده باشید  ، واقعا خواهد گفت باز هم تاثیر لازم را نداشته و یا انتظاری که داشته است  برآورده نشده است .


برای اطلاعات بیشتر می توانید در کارگاه آموزشی فراتر از تبلیغات شرکت نمایید .   

وقتی برای یکی از دوستان خود که می خواست در بنرهای تبلیغاتی سطح شهر ، تبلیغ انجام دهد ، با یکی از کاگزاران تبلیغات محیطی صحبت کردم ، به ازای نصب بنر روی هر پایه مبلغ دو میلیون تومان را برای یک ماه گفت . آیا برای کسی که هزینه های اجاره مغازه ، برق و آب و هزینه های جانبی دیگر دارد ، ارزش آن را دارد که این مقدار هزینه برای تبلیغ یک بنر در سطح شهر بپردازد ؟

اصلا ً چه روش های دیگری برای تبلیغات وجود دارد ؟ آیا بعد از انجام این مبلغ برای تبلیغ ، می توان کارایی این روش را سنجید و ارزیابی کرد ؟

برای اینکه به سوالات خود دست پیدا کنید پیشنهاد می کنم در کارگاه آموزشی فراتر از تبلیغات شرکت نمایید .


مطالب مرتبط با کارگاه آموزشی فراتر از تبلیغات :

شناخت رسانه های تبلیغات

روش های درست و مناسب تبلیغات

چگونه ایمیل افراد را برای تبلیغات ایمیلی بدست آوریم ؟

همه چیز در مورد بازاریابی به روش پیامک و اس ام اس

بازاریابی به کمک وب سایت و تولید محتوا

بازاریابی در صنعت پزشکی ، داروسازی

بازاریابی در صنعت بیمه ماشین و خودرو

بازاریابی در صنعت غذایی و خوراکی

بازاریابی در صنعت پوشاک و لباس

بازاریابی در صنعت آموزش و پرورش

بازاریابی در صنعت بانکداری