ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
فصل بهار فرا رسیده و از عید نوروز دو ماه هست که می گذرد . الان در خرداد قرار داریم . باید قبول کرد که بازار کسب و کار در این زمان از سال با روزهای آخر سال تفاوت بسیاری داره و از شلوغی مغازه ها و دکان ها و پاساژ ها مثل آخر سال خبری نیست .
ارسال پیامک های تبلیغاتی ، تیکت های کاغذی به درب منازل ، نصب بنر در جلوی مغازه و تابلوهای سطح شهر ، ایده یا روشی نبوده است که کسی انجام نداده باشد . اما واقعاً اگر از صاحب کسب و کار در مورد کارایی تبلیغ پرسیده باشید ، واقعا خواهد گفت باز هم تاثیر لازم را نداشته و یا انتظاری که داشته است برآورده نشده است .
برای اطلاعات بیشتر می توانید در کارگاه آموزشی فراتر از تبلیغات شرکت نمایید .
وقتی برای یکی از دوستان خود که می خواست در بنرهای تبلیغاتی سطح شهر ، تبلیغ انجام دهد ، با یکی از کاگزاران تبلیغات محیطی صحبت کردم ، به ازای نصب بنر روی هر پایه مبلغ دو میلیون تومان را برای یک ماه گفت . آیا برای کسی که هزینه های اجاره مغازه ، برق و آب و هزینه های جانبی دیگر دارد ، ارزش آن را دارد که این مقدار هزینه برای تبلیغ یک بنر در سطح شهر بپردازد ؟
اصلا ً چه روش های دیگری برای تبلیغات وجود دارد ؟ آیا بعد از انجام این مبلغ برای تبلیغ ، می توان کارایی این روش را سنجید و ارزیابی کرد ؟
برای اینکه به سوالات خود دست پیدا کنید پیشنهاد می کنم در کارگاه آموزشی فراتر از تبلیغات شرکت نمایید .
مطالب مرتبط با کارگاه آموزشی فراتر از تبلیغات :
شناخت رسانه های تبلیغات
روش های درست و مناسب تبلیغات
چگونه ایمیل افراد را برای تبلیغات ایمیلی بدست آوریم ؟
همه چیز در مورد بازاریابی به روش پیامک و اس ام اس
بازاریابی به کمک وب سایت و تولید محتوا
بازاریابی در صنعت پزشکی ، داروسازی
بازاریابی در صنعت بیمه ماشین و خودرو
بازاریابی در صنعت غذایی و خوراکی
بازاریابی در صنعت پوشاک و لباس
بازاریابی در صنعت آموزش و پرورش
بازاریابی در صنعت بانکداری