دنیای تجارت الکترونیک

دنیای تجارت الکترونیک

فن آوری اطلاعات و تجارت الکترونیک
دنیای تجارت الکترونیک

دنیای تجارت الکترونیک

فن آوری اطلاعات و تجارت الکترونیک

چگونه از شبکه های اجتماعی در متد آموزشی استفاده کنیم ؟

با توجه به حضور جوانان در شبکه های اجتماعی ، می توان با مهار و کنترل  این وسیله در کلاس ها و آموزش از آن استفاده کرد .

آموزش امری حیاتی برای رسیدن به موفقیت می باشد . امروزه تا حدودی زیر ساخت های فناوری مثل اینترنت و داشتن لپ تاپ و تبلت در بسیاری از دانش آموزان فراهم شده و دیگر رویا نمی باشد . تنها نحوه استفاده از فناوری مهم می باشد که نیاز به آموزش و مهارت و تخصص دارد .  شبکه های اجتماعی به دلیل تحرک پذیری بالا و استفاده از آن بدون محدودیت مکانی و زمانی این ظرفیت را دارند تا معلم با دانش آموزان خود در ارتباط بوده و دانش آموزان  بتوانند در صورت داشتن مشکل و یا سوال درسی در خارج از ساعات حضور در مدرسه از معلم خود بپرسند .



استفاده از شبکه های اجتماعی به عنوان متد جدید آموزشی ، در کشورهایی چون سنگاپور یکی از پیشتازان اقتصادی در دنیا و کلمبیا در حال استفاده می باشد . سنگاپور از سال 2009 از این متد ، درحال استفاده می باشد و نتایج رضایت بخشی از آن بدست آمده است .


به نظر بنده شبکه های اجتماعی می توانند تحرک بیشتری در کلاس بوجود بیاورند و موجب افزایش  تبادل معلومات می گردند. همچنین شبکه های اجتماعی  می توانند امری مفید و ابداعی موثر در امر آموزش باشند . برای استفاده از این متد آموزشی نیاز به آموزش هایی می باشد . یکی از دوره هایی که بنده ارائه می کنم  دوره آموزش اینستاگرام می باشد . در این دوره آموزش ،  مطالب ، نکات ، مزایا و معایب و  ایده هایی را یاد خواهید گرفت که قطعا به موفقیت سیستم آموزش شما و  کسب و کار شما کمک خواهد کرد .

پشتیبانی بعد از کلاس ، ارزان بودن سیستم آموزشی ، آن لاین بودن ، آموزش غیر حضوری حتی برای معلمان و مدیرانی که نمی توانند سرکلاس حاضر شوند ،  در دسترس بودن آن برای اکثریت دانش آموزان از مزایای این کلاس ها می باشد .



در مورد بیت کوین بیشتر بدانید

اتحادیه اروپا در مورد استفاده از پول دیجیتالی بیت کوین هشدار داد.  ادامه مطلب ...