ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
خدمات و پشتیبانی مشتری شامل اتوماسیون و هماهنگی تمام خدمات ، عملیات و فرآیند های پشتیبانی ، از مشتری که شامل درخواست خدمات ، بازده و کیفیت محصول و شکایت مشتریان می باشد . ادامه مطلب ...
موضوع مقاله : افزایش وفاداری در بین استفاده کنندگان از وسیله نقلیه عمومی در شرکت های اتوبوسرانی
نوع مقاله : آموزشی و علمی
کاربرد مقاله : مدیران شرکت های اتوبوسرانی و نقلیه عمومی درون شهری
تاریخ مقاله : مهرماه 1393
استفاده از کارت بلیت برای مسافران در استفاده از اتوبوس عمومی ، یکی دیگر از کارکرد های فناوری اطلاعات است .
ادامه مطلب ...همه ساله کنفرانسی در شهر پاریس برگزار می گردد که به راههای بهبود و معرفی وب می پردازد.
ادامه مطلب ...