ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
موضوع مقاله : افزایش وفاداری در بین استفاده کنندگان از وسیله نقلیه عمومی در شرکت های اتوبوسرانی
نوع مقاله : آموزشی و علمی
کاربرد مقاله : مدیران شرکت های اتوبوسرانی و نقلیه عمومی درون شهری
تاریخ مقاله : مهرماه 1393
استفاده از کارت بلیت برای مسافران در استفاده از اتوبوس عمومی ، یکی دیگر از کارکرد های فناوری اطلاعات است .
سازمان اتوبوس رانی قزوین اقدام به صدور کارت بلیت برای مسافران این شهر نموده است .
مزایای کارت بلیت :
خدمات مطلوب تر به شهروندان
ثبت تعداد مسافران
دادن اطلاعات به مسافران از کارکردشان
ارسال اطلاعات داخل دستگاه از طریق بیسیم و وایرلس هر 48 ساعت به حساب بانکی رانندگان
اطلاع از خرابی اتوبوس از طریق بیسیم به مرکز
اعلام تصادف و ارسال پیام به رانندگان
تعداد مسافرانی که در هر ایستگاه پیاده یا سوار میشوند از طریق GPS مشخص میشود و سازمان اتوبوسرانی میتواند از این طریق در راستای ارائه خدمات بهتر به مسافران، برنامهریزیهای لازم را انجام دهد.
درود و سپاس!
پاسخ پیام شما: موضوع خوبی انتخاب کرده اید
بهتر است دو مورد را رعایت نمائید
1- استفاده از درج محتوای مناسب و منحصر به فرد خودتان
2- تبادل لینک با وبلاگها یا وب سایتهای با مطالب مرتبط خودتان
موفقیت برای شماست
سلام دوست خوبم خیلی خوشحالم به وبلاگ شما سر زدیم
به سایت ما هم بیاین .. موضوع کارت پستال از همه موضوعات...
با کارت پستال شب یلدا بروزیم...
سلام دوست عزیز
موفقیت شما آرزوی ماست
متشکرم که به وب لاگ سر زدید.