دنیای تجارت الکترونیک

خاطرات فروردین ماه 1402

سه شنبه  1 فروردین 1402

ساعت 11 رفتیم مزار

ساعت 13 رفتیم منزل پدرم و ناهار زرشگ پلو با مرغ میل کردیم .

ساعت 18 رفتیم منزل حاج غلام

ساعت 19:30 رفتیم تالار که همه فامیل میهمان مادرجون بودند .

بعد از تالار و  صرف شام و باقلوا و پرفتن عیدی نفری 50 هزار منزل فهیمه خاله رفتیم تا دو صبح

بارش باران بهاری هم در نصف شب بسیار زیبا بود .

چهارشنبه  2  فروردین 1402

شام منزل مسلو عمو جان . سلف سرویس بود . آش دوغ با فسنجون و قیمه نثار

باد بسیار تندی می وزید و بسیار هوا سرد شده بود .

پنج شنبه  3 فروردین 1402

شام جوجه بروستد 20 رفتیم میهمان محمود آقا . گریم آقا و حمید رضا و علی آقا هم بودند .

بعد از شام منزل فهیمه خانم رفتیم . ساعت 3 صبح بود رسیدیم منزل .

جمعه  4 فروردین 1402

با پدرم پل طبیعت رفتیم .

افطار منزل خودم بودیم و ساعت 9 بستنی احمدی خریدم و با پدرم رفتیم منزل قاسم دایی .

شنبه 5  فروردین 1402

بعد از افطار منزل رضا دایی رفتیم . تا 12 شب اونجا بودیم . محمود آقا و حسن آقا هم اومدند .

یک شنبه 6 فروردین 1402

صبح رفتم بازار خرید کردم . کاهو 40 - خیار 33 - خرما 60 -

افطار منزل علی آقا بودیم و حلیم میل کردیم با نخود پلو برای شام .200 عیدی گرفتم .

هوا بارانی بود بعد از افطار

دوشنبه 7 فروردین 1402

افطاری منزل محبوبه خانم . آش دندانه کشه بود با شام مرغ پلو

تعویض یوروستومی پدرم . ساعت 17

لپ تاپ مبینا را دیدم و پرینتر را نصب کردم و خوب بود .

بعد از رساندن پدرم رفتیم منزل مصطفی دایی و تا 1 اونجا بودیم و 20 عیدی گرفتم .

سه شنبه 8 فروردین 1402

فروشگاه موتور عرب رفتم . قیمت کلیک 87 میلیون . شرایطی گفت 40 بدهم و مابقی اقساط 5 ماه . گفت موتور نیرو موتور خوبه و کویر خوب نیست .

شام منزل علی آقا و کباب مرغ میل کردیم .

بازی ایران و کنیا را ایران دو بر یک پیروز شد .

چهار شنبه 9 فروردین 1402

خرید تی شرت برای من 165 و تی شرت برای همسرم از ایرانیان

پنج شنبه  10 فروردین 1402

بازدید موتور برقی ساعت 13:30- موتور کویر بود مدل 99 و رنگ نوک مدادی - خودم سوار شدم با مالک . گفت یکی از باطری ها خرابه از 5 تا . سه تا دنده داشت و همه چی سالم هست .

ساعت 20 بود اماده شدیم بریم شمال ویلای آقا رضا . ماشین علی آقا ایراد داشت و رفتیم دنبال علی آقا سوار شون کردیم و رفتیم دنبال سارینا خانم و ایشان را سوار کردیم . 21:30 بود راه افتادیم . ساعت 1 بامداد رسیدیم .چون شام نخورده بودیم محمود آقا بال و بازو سیخ زد و میل کردیم .

جمعه 11 فروردین 1402

صبح بعد از صبحانه مرکز خرید ایران کتان رفتیم . هوا بارانی بود . ایران کتان لباس زیاد داشت و قیمت ها بالا بود . مثلا کمربند مردانه 350 هزار و 450 . شلوانه 700 و 900 و پیراهن 450 . برگشتیم ناهار را میل کردیم  جوجه کباب و شب رفتیم مرکز آرامش در رامسر . همسرم اونجا لباس منزل 350 و کت 800  و پیراهن 510  خرید . من هم پاستیل خریدم تا جلوی ضعف را بگیرم . شام هم پرده پیچ علی آقا میل کردیم ساعت 3 صبح

شنبه 12 فروردین 1402

شام را با آقا رضا میل کردیم و آنها برگشتند اما ما و محمودآقا و آقا مهدی موندیم . بعد از شام رامسر رفتیم . از چابکسر تا رامسر 10 کیلومتر هست با 20 دقیقه رانندگی . و در قنادی لیلی کیک میل کردیم میهمان آقا مهدی .دو عدد کیک یک کیلویی دانه ای 220 هزار شد .

کنارساحل رفتیم .و برگشتیم منزل .

یک شنبه  13 فروردین 1402

ساعت 11 راه افتادیم و ساعت 15 رسیدیم منزل .جاده خوب و روان بود . در سراوان کمی ترافیک بود اما فقط همان یک تکه و رودبار ترافیک داشت و سایر محورها خوب بود . عای آقا هم کارت بنزین دادند تا من بنزین بزنم با مقداری گوشت مرغ و نخود و یک بسته حلوا ارده . و ناهار و شام را میل کردیم . آسانسور خانه هم خراب شده و از پله ها وسایل را بردیم بالا .

دو شنبه  14 فروردین 1402

عصر رفتم باطری سعید فر در چهار اه منتظری و قیمت باطری 20 آمپ گفت 2300000 دومیلیون سیصد هزار تومان

خیاطی مهدی میرزایی رفتم و دو عدد شلوار که برای تعمیر داده بودم گرفتم . تنگ کردن 50 ، زیپ شلوار 30 و دمپا 50

دنبال همسرم رفتم و با هم اومدیم منزل .

سه شنبه  15 فروردین 1402

خرید آش حلیم 50 ، بامیه 57 ، پنچرگیری لاستیک جلوی ماشین 40

ساعت 21 رفتم منزل پدرم و یوروستومی را تعویض کردم .

دنبال موتور هستم و در دیوار آگهی ها را می بینم. عکس از موتور هست و شرایط فروش اما اگر فروشنده فیلم کوتاه هم از موتور می گزاشت و صدای موتور را می شنیدیم بیشتر برای خرید علاقه مند می شدم .

سایت های خدمات اینترنتی هستند که خدمت معرفی می کنند مثل سنجاق و خدمت از ما

چهارشنبه  16 فروردین 1402

شستن ماشین 45 ساعت 17

آموزشگاه موتور رفتم و پرونده و گواهینامه را تحویل دادم برای صدور گواهینامه جدید و 45 پرداخت کردم .

نمایشگاه ضیافت ماه رمضان رفتیم و خرما خریدم دو بسته 104

آرایشگاه محمد رفتم و 70 پرداخت کردم 20 بابت عیدی

پنیر پیتزا خریدم

پنج شنبه  17 فروردین 1402

شام رفتیم جوجه 20 با علی آقا و فهیمه خاله . تولد علی آقا بود و شکوفه خانم و همسرم میهمان کردند . قرار بود برویم در جاده سلامت بال و کتف مرغ میل کنیم اما هوا سرد بود و نرفتیم .

بعد از شام رفتیم منزل محمود آقا و میوه میل کردیم و ساعت 2 بود رسیدیم منزل .

جمعه  18 فروردین 1402

خرید میوه از بازار - پرتقال 30-سیب 40 - خیار 23 -

عصر آش حلیم خریدم 200 برای 8 نفر . افطاری رفتیم منزل ناهید خانم . امیر و آقا رضا هم بودند .

شنبه  19 فروردین 1402

کلاس آی سی دی ال با مفهوم اکسس تمام شد . دوره جدید آی سی دی ال  هم برگزار میشه و خانم جعفری مهارت آموز جذب کرده اند . در خصوص سئو ، کسب و کار اینترنتی و تبلیغات و بازار یابی اینترنتی هم گفتم کلاس بگذاره .

شب بستنی قندیل رفتیم با علی آقا و بستنی دستگاهی میل کردیم 63 . هر بستنی 15

یکشنبه  20 فروردین 1402

بازدید موتور طرح ویو کویر رادیسون با آقا حامد . مدل 1389 و قیمت 32 میلیون . کیلومتر موتور قطع بود و راهنما هم یکسره شده بود و چشمک نمی زد و مدام روشن بود .

خرید بامیه از قنادی حمید برای پدرم .

دو شنبه 21 فروردین 1402

سه شنبه  22 فروردین 1402

مولوی رفتم برای دیدن موتور که پیدا نکردم و موز خریدم 66 و بامیه 50 و یک مسافر سوار کردم و ساعت 20 رسیدم منزل

شب احیا در امنزل بودم و با تلویزیون احیا را دیدم.

چهارشنبه   23 فروردین 1402

منزل بودم و بیرون نرفتم . سایت دیوار را برای موتور چک کردم .

تعویض یوروستومی پدرم ساعت 20

پنج شنبه 24 فروردین 1402

جمعه   25 فروردین 1402

شنبه   26 فروردین 1402

حرکت به تران با قطار -

کرایه مترو نفری  2500  بود . فقط باید خوب به مسیرها دقت کنید و همان مترو را سوار شوید . وقتی که مترو را اشتباهی سوار شدید باید ایستگاه بعدی یا ایستگاه تقاطع پیاده شوید .اسم مسیر مترو که در نقشه هست شما را به آن سمت می برد .

برای رسیدن به مرکز تعمیرگاه سخت افزار ایران در خیابان ستارخان ، مترو مدافعین سلامت را پیاده شدم و 1000 متر پیاده رفتم و از خیابان بهبودی رفتم شادمهر و کوچه نجاری . اولش مسیر را اشتباه رفتم ولی با گوگل مپ گوشی پیاده رفتم تا پیدا کردم .

برای رفتم به مرکز علاالدین ، مترو حسن آباد پیاده شدم و 1000 متر پیاده رفتم تا رسیدم . در اونجا دو تا مرکز موبایل هست . بازار موبایل ایران و علاالدین .

برای رفتن به گمرک ، ایستگاه مترو مهدیه پیاده شدم و رفتم گمرک و میدان رازی .

ساعت 8 بود رسیدم خانه .

یک شنبه   27 فروردین 1402

آخرین جلسه کلاس و کلاس جبرانی را ساعت 12 برگزار کردم . و ساعت 13 بچه ها امتحان داشتند .

کیف رودوشی خریدم 260

سیب زمینی 20 و ماست سون 34 و نوشابه 22 خریدم و رفتم منزل .

ساعت 21 بود که همسرم سر درد داشت و رفتیم دکتر مدبر که نوبت نداشت و رفتیم درمانگاه امام و دکتر اسدااله زاده ویزیت کرد و سرم داد و همان جا سرم را زدیم و اومدیم خانه ساعت 11 . داروخانه اخوان هم را میشه از سه تا کوچه مونده به آخرین خانه های نقش ایران مراجعه کرد .

دوشنبه   28 فروردین 1402

سه شنبه 29 فروردین 1402

چهارشنبه   30 فروردین 1402

بازدید موتور در مغازه آقا امید - ساعت 19

پنج شنبه 31 فروردین 1402

حضور در دفترخانه خضری جهت وکالتنامه موتور

تحویل موتور از امید آقا

شام منزل علی آقا با آقا مهدی و محمود آقا و صرف کباب برگ . منزل علی آقا با موتور رفتیم

جمعه   1 اردیبهشت 1402

افطاری منزل خودمون بودیم و بعد از افطار منزل علی آقا رفتیم و بادمجان میل کردیم با محمود آقا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)