ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
آقای ژان بقوسیان در روز چهارشنبه 29 دی 1400 از شبکه آپارات وبیناری بسیار خوب و مفیدی برگزار کردند که من را تشویق کرد برای اینکه در کارم یک مدرس مرجع باشم .
نکات این وبینار را خلاصه برداری کردم هم برای خود و هم برای علاقه مندانی که تصمیم دارند از آن استفاده کنند .
یک مدرس دنبال چی هست ؟
اعتبار و معروفیت
درآمد پایدار و عالی
حس رضایت بالا
بزرگترین چالش مدرس ها چیست ؟
اینکه مدرس های با دانش کمتر موفق ترند .
یک دیدگاه اشتباه این است که تخصص بالا برای موفقیت کافی نیست . برای موفقیت باید با صنعت آموزش به خوبی آشنا شوید . مشکل این است که ما با صنعت آموزش آشنا نیستیم .
یک پیترا فروش برای کار خود با مواد پیتزا مثل گوجه ، خمیر ، و اینکه چه کار کند تا مواد غذایی منقضی نشود و بفروش برسد آشناست و یا بر عکس آن اینکه مواد اولیه اش تمام شود و نتونه بفروشه . بنابراین باید بازاریابی بلد باشه .
چگونه مسیر ژان عوض شد ؟
مهندسی معکوس کنید . معروف ترین مدرس های جهان مثل دارن هاردی .
شناسایی الگوها
حتی اگ سودی هم نمی کنید خودتان را به دیگران معرفی کنید .
کشف مهم : در هر صنعتی که هستید ، الگوها را پیدا کنید و با رعایت آنها تقریبا همیشه به همان نتایج می رسید .
فرمول 90/9/1 معنای این فرمول این است که 90 درصد افرادی که هیچ یادگیری در طول سال نداشته اند از الگوهای افراد موفق استفاده نکرده اند .
9 درصد هم تسلط بر صنعت داشته اند . از یک پیتزا فروش بپرسید که کتاب پیتزا دومینو را خوانده است یا نه ؟
1 درصد افراد با مطالعه چیزی اضافه می کنند به صنعت . باید مطالب خوبی را به صنعت اضافه کنید .
خودتان را از عمومی به تخصص برسانید .
کسی که فتوشاپ درس می دهد فقط روی قسمت روتوش درس می دهد و چیز دیگری را درس نمی دهد .
هدف هر مدرس باید این باشد که در کوتاه ترین زمان به مرجع برسد .
چه کارهایی را باید انجام بدهید تا مدرس مرجع شوید :
1- تصمیم قاطع
یادگیری : هر روز را به یادگیری اختصاص دهید . حتی اگر از تاکسی استفاده می کنید می توانید به آموزش صوتی گوش دهید .
تولید محتوا انجام دهید .
رشد کسب و کار
2- طراحی زنجیره
کاملا رایگان
رایگان تهاتری - محصولی را 100 درصد رایگان ندهیم بلکه شماره تلفن و ایمیل بگیریم .
ارزان بدون سود
گران - برند
3- محتوای رایگان بسیار زیاد درست کنید .
گروه های یادگیرنده چهار دسته هستند : خواننده ، شنونده ، بیننده ، تعاملی
4- ساخت محصولات برند
محصول کاملی را طراحی کنید که وقتی کسی از محصول استفاده کرد بگوید من چنین محصول کاملی ندیده بودم .
5- بازاریابی تهاجمی
هر رسانه ای را پوشش بدهید .
مطالب خود را در اینستاگرام مقاله کنید و در سایت قرار بدهید .
5000 در می آورید 100 هزار تومان صرف تبلیغات کنید .
6- داشتن استراتژی
چاپ کتاب
برگزاری همایش گران
آزمون ورودی
فروش با ضرر
همایش آن لاین
7- افزایش اثر گزاری