دنیای تجارت الکترونیک

دنیای تجارت الکترونیک

فن آوری اطلاعات و تجارت الکترونیک
دنیای تجارت الکترونیک

دنیای تجارت الکترونیک

فن آوری اطلاعات و تجارت الکترونیک

معرفی اسنپ و تجارب کار با آن

آدرس نمایندگی اسنپ در قزوین تغییر کرد.. نشانی دفتر امور رانندگان اسنپ در قزوین ...

در بهمن 1398 نشانی اسنپ در قزوین از خیابان فلسطین به خیابان بلوار نخبگان تغییر پیدا کرد .

قزوین - بلوار نخبگان - طبقه 5 ساختمان کویر -

ساعات کاری شنبه تا چهارشنبه 8 الی 17


عضویت در اسنپ برای کار چگونه است ؟

در اسفند 97 خیابان فلسطین شرقی ، بالای تهران مبل مراجعه کردم و به عضویت اسنپ درآمدم.

مدارک موردنیازبرای کار در اسنپ چیست ؟

تکمیل فرم های مربوطه در دفتر اسنپ - نام و نام خانوادگی و آدرس و امضا

گواهینامه و کارت و بیمه نامه  و برگ سبز ماشین

شناسنامه و کارت ملی

سوپیشینه(7500 تومان حساب انگشت نگاری +37000 تومان بابت پست و تمبر) گرفتن سو پیشینه تقریبا 45000 تومان برای راننده اسنپ هزینه در بر دارد .


نتیجه تصویری برای ‪snapp‬‏

هدف از کار در اسنپ :

کسب در آمد

تامین مالی هزینه های خودرو - بنزین - روغن و فیلتر - لاستیک - شستن ماشین - باطری

تامین مالی برای پرداخت قبوض و شارژ خانه و بسته های اینترنت موبایل

آشنایی با جغرافیای شهر

حمل دوچرخه مشتریان با ماشین به مسیر مورد نظر

15 وسیله ضروری که برای خودور باید همراه داشته باشید .

آموزش بستن دوچرخه بند


چگونه مشخصات خود را در اپلیکیشن اسنپ  ویرایش کنیم ؟

برای اضافه کردن شماره شبا بانک ، بایستی وارد قسمت مشخصات شوید ، و تغییر حساب بانکی را بزنید و آنگاه شماره شبا ، نام و نام خانوادگی صاحب حساب و نام بانک را مشخص کنید . آنگاه پیامکی برای شما ارسال می شود که بایستی روی آن کلیک کنید تا وارد اسنپ شوید . با این کار شماره حساب انجام می شود .

اسنپ واریز پول را به صورت حواله پایا انجام می دهد و مبالغ زیر یک میلیون بعد از ساعت 16 واریز می شود .



نتیجه تصویری برای ‪snapp‬‏


رئش بازاریابی یا تبلیغاتی اسنپ برای رانندگان چطور است ؟

اسنپ با توجه به میزان درخواست های مسافران و ایام روز به رانندگان پیامک می دهد . به عنوان مثال : چنانچه 10 سفر در ساعات مشخص مثلا 15 الی 24 داشته باشند مبلغ 20 هزار تومان پاداش می دهد .

یا اگر از چهارشنبه تا جمعه تعداد 7 سفر داشته باشید مبلغ 20 هزار تومان پاداش می گیرید .

آبان 98 اسنپ پیامک داد که به ازای 3 سفر 20 هزار تومان و به ازای 5 سفر 40 هزار پاداش می دهد . از ساعت 17 الی 24

اسنپ به رانندگانی که روزانه 50 کیلومتر سفر داشته باشند همک هزینه به صورت وام می دهد . آبان 98


اسنپ از چه شماره ای پیامک می دهد ؟

1000550


چه قدر درآمد از کار کردن در اسنپ تصور می کنید ؟

با برنامه ریزی و پشتکار ماهیانه 300 هزار تومان در ماه . البته با روزی یک ساعت کار و روازنه 10 هزار


تجربه کار با اسنپ با گوشی قدیمی

تجربه اول :

روز شنبه ساعت 13 بود که اولین مسافر درخواست اسنپ کرد . و من هم دیدم مسیرش خوبه و تایید کردم. بعد از تایید برنامه اسنپ قطع شد و هر کاری کردم باز نشد . علیرغم اینکه گوشی به اینترنت سیم کارت وصل بود نمی دانم چرا پیغام وای فای میامد .و پیغام آیا مایلید اسنپ را به روز کنید ؟ بعدا فهمیدم برای موقعیت یابی دقیق بهتر است وای فای گوشی روشن باشه .من هم از آنجایی که دیدم با برنامه حجم کم سرعت اجرای برنامه پایین هست و ممکنه برنامه جدید سنگین تر باشه ، تایید به روز رسانی را نزدم . در صفحه بعد حتی مبلغ رو نوشت 4000 تومان اما مسافر گفت 3000 نمی دانم چرا. من هم که برنامه اسنپ را نداشتم حرف مسافر را تایید کردم .


نتیجه تصویری برای ‪snapp‬‏

تا اینکه این قدر موقع درخواست ماشین از سوی مسافر پیغام وای فای می اومد و یا من نمی تونستم درخواست را مشاهده کنم چه برسد به تایید . تا این که فهمیدم اندروید گوشی ام پایین هست . 4.0.2 بود . برای همین مقداری از برنامه های نصب شده را پاک کردم . باز نشد .و ریست فاکتوری کردم .باز تاثیر نداشت .به دفتر اسنپ مراجعه کردم و کار کرد با گوشی و گفت گوشی شما مشکل داره و از اسنپ و اینترنت نیست .اینجا بود که دیدم سرعت اجرای برنامه در گوشی من  پایین هست .

در آخر سر به موبایل فروشی مراجعه کردم و اون گفت باید فلش کنی یا ریست فکتوری کنی.شاید درست بشه . و در آخر گوشی بخر . 1400000 هزار تومان گوشی که قیمت کردم قیمتش بود .بعدا که در اینترنت جستجو کردم فهمیدم به گوشی نسل 4 و شارژ بالا نیاز دارم که اون 1400 جواب کارم را نمی داد .

تجربه دوم :

اسفند 97 - در هوای بارانی و تاریک شب به نظر نحوه محاسبه کرایه از سوی اسنپ بیشتر خواهد بود .

وقتی اسنپ با تاکید  می گوید که از مشتری نقدی پول دریافت کنید و اعتبار مسافر کم می باشد به نظرم می رسه که طرف نظر خوبی از سوی راننده ها نگرفته است .چون راننده هم میتواند به مسافر با رای بله یا خیر میزان رضایت خود را اعلام کند .جالب است که بعد از رسیدن به مقصد مسافر وقتی قیمت را دید 3000 تعجب کرد و گفت چه خبره ؟ این مسیر کم 3000؟ اینجا بود که این ایده به ذهنم آمد که باید راننده اسنپ شناختی از مسافرش داشته باشه . درست مثل بانک ملت که وقتی میخواد وام بده  به مشتری تحلیلی از مشتریانش داره .مثل قسط معوقه و تعداد وام گرفته شده .

آدرس های پر کاربرد :

مسیر مصیب مرادی در پونک و حوالی خیابان امیر کبیر قیمت زد 3000 تومان .21 شب

کوچه های نرگس سمت بلوار حکیم و مقابل ایستگاه کلانتری و پارک ارکیده هستند .

کوچه های حکمت و آنهایی که شماره کوچه فرد می باشد مثل 69 در سمت شمال به جنوب بلوار امام خمینی یا نوروزیان هستند و کوچه های حکمت با شماره زوج مثل 40در سمت جنوب به شمال بلوار امام خمینی هستند .اصولاً در نزدیکی بستنی فروشی ها و فست فود ها اکثر وقت ها مسافر و درخواست اسنپ هست . پس نزدیک این مراکز باشید .

تجربه سوم :

مسافری  داشتم که در یکی از کوچه های تنگ و باریک امام خمینی درخواست ماشین داده بود و کوچه به سختی با ماشین عبور می کرد.قبلش باهاش تماس گرفتم و گفتم بیاید سر خیابان . بالاخره اومد سر خیابان و کلی قر قر کرد .4 نفر بودند با کرایه 3500 تومان  ، رسوندمشون آن سطح شهر.کمتر تاکسی ای اگر بیکار هم در شهر بگرده چنین کاری نمیکنه .یعنی ترجیح میده خالی در شهر دور بزنه اما کرایه پایین نگیره . (البته همه این طور نیستند )فردای اون روز دیدم میزان رضایتم اومده پایین. حدس زدم باید به خاطر مسافران روز قبل باشه . دستشون درد نکنه .

تجربه چهارم :

مسافر دیگری داشتم که خانه اش در یک آپارتمان در جای گران قیمت شهر (پردیس) بود . موقع رسیدن 2000 کرایه همراهش نبود . رفت از خانه آوردبا چند دقیقه معطلی .تاکسی اسنپ برای کسانی که پول همراشون نیست خوب شده .

تجربه پنجم :

بعضی از مسافران بعد از حرکت  ماشین یاد خرید بربری یا نان لواش  می افتند.باید صبر کنم و مسافر بربری را بخره.وگرنه میزان رضایت را ناراضی می زنه و نمره راننده کم میشه و سرویس نمی تونه بگیره .یا بعضی ها مسیری می خواهند بروند که با تجربه قبلی می دانند اسنپ نمی رود اونجا و می آیند یک مسیر را مشخص می کنند و بعد به راننده می گویند میشه اون مسیر دیگری بروید و من پولوش را میدم یا توقف را بیشتر می کنم .

نکته :

خوشبختانه نوروز 98 هوا ابری و بارانی بود و درخواست تاکسی از مسافر مناسب بود و ضمن اینکه در هوای ابری ماشین کمتر گرم میشه و بهتر میشه رانندگی کرد و کولر هم نیاز نداره .

تجربه ششم :

اگر میخواهید واقعا با اسنپ کار کنید و درآمد بالا باشه ، باید سرویس هایی را که پیشنهاد میشه حتی المقدور قبول کنید. این جوری بعد از به پایان رساندن مسافر و تایید آن بلافاصله درخواست سفر می گیرید .و رفته رفته مسافران با مسیرهای خوب و قیمت بالاتر گیرتون میاد .لزومی نداره که هر درخواستی را تایید کنید ، اما اگر در خواستی را تایید کردید ، حتی المقدور لغو نکنید .

تجربه هفتم:فروردین 1397

ساعت 21:30 بود و نمایشگاه سوغات و هدایا برگزار می شد در آن زمان . فکر کردم الان مسافران منتظر هستند و شاید بتونم درخواست سرویس داشته باشم اما فقط یک نفر درخواست داد در طول 45 دقیقه که اونجا بودم. نتیجه ای که گرفتم این بود که شب هم رانندگی دشواره و هم درخواست کمتر است در مقایسه با ساعات کاری و روز .

تجربه هشتم :

در ساعات شلوغ شهر مثل 21 پنج شنبه درخواست خیلی بالاست . به قدری که اگر درخواست را قبول نکنید اسنپ فرصت سوال در خصوص دلایل عدم قبول سرویس نمی پرسه .در فصل گرما نیز از ساعات 15 به بعد یعنی درست زمان اوج گرما درخواست ها بیشتر می شود .کولر خیلی اثربخش هست .

تجربه نهم :

بعضی مکان ها در نقشه نیست و مسافران آدرس مجاور آن را انتخاب می کنند و بعد از سوار شدن آدرس دلخواه خود را اعلام می کنند .

تجربه دهم : اردیبهشت 98

مسافری داشتم که مقصد او کوچه نرگس بود اما در اسنپ نوشته بود نسترن.بعد از رسیدن به مقصد متوجه شدم  کوچه نرگس در نقشه ثبت نشده است . برای همین خودم در گوگل ثبت کردم تا گوگل هم به من امتیاز دهد . google map

تجربه یازدهم :

بعدازظهر شنبه بود که اسنپ پیامک داد و گفت از ساعت 17 الی 23 هشت سفر داشته باشید 25 هزار تومان به اعتبار تون اضافه می شود اگر واجد شرایط باشید . من هم گفتم آزمایش کنم . تعداد 6 سفر تا ساعت 22 شب رفتم اما تا نیم ساعت بعد دیگه سرویس به من داده نشد .با خودم گفت الگوریتم برنامه نویسی دقیقی باید داشته باشه اسنپ که 8 سفر را نشه پر کنم .ان شاالله که همکاران اسنپ جایزه را برنده شده باشند .

تجربه دوازدهم :

مسافران وقتی مبدا و مقصد را تعویض تعیین می کنند اما ماشین در خواست را نمی پذیرد ، با کمی تغییر دادن مقصد دوباره اسنپ را اجرا می کنند و اینبار ماشین گیرشون میاد . وقتی سوار شدند و مسیری دیگری را که مشخص کرده بودند تعجب نکنید .

تجربه سیزدهم :

مسافران مسیری که مورد قبول راننده اسنپ قرار نمی گیره را تغییر می دهند و بعد که سوار شدند مسیر دیگری را بیان می کنند . راه کار این است که یا سفر را لغو کنید و یا از مسافر بخواهید تغییرات را انجام دهد . دکمه بازنگری قیمت روی گوشی را بزنید بعد از 5 دقیقه اسنپ زنگ میزنه به شما .

تجربه چهاردهم:

بعضی از اسامی کوچه ها در منطقه 2 و 1 شهر هست که اسمشون عوض شده اما در نقشه اسنپ چیزی دیگری می زنه و باعث اتلاف وقت میشه برای راننده و مسافر .اما در مناطق 3 و بالای شهر منطقه 1 و 2 این طور نیست و اسامی کوچه ها درست هست . مثلا  تبلو یا اسم کوچه جهانگردی در شهید انصاری نیست اما در اسنپ جهانگردی می زنه .همچنین در مناطقی که سرعت نت کم هست آدرس کوچه ها و محل افراد به درستی نشان داده نمیشه .

تجربه پانزدهم :

دکه های روزنامه فروشی هم در نقشه اسنپ به خوبی قرار داده شده. روزنامه فروشی عزیزی ، مهدی ، فرزانه .سه روزنامه فروشی هستند که من مسافر داشته ام .

تجربه شانزدهم :

اگر به دنبال استهلاک پایین ماشین می گردید و حوصله ایستادن در خیابان و توقف برای خرید مسافران از فروشگاه ها را دارید ، سفرهای با توقف یا رفت و برگشت را بپذیرید. این جوری هم ماشین کمتر حرکت می کند و هم مطالعه می کنید در ماشین و هم درآمد کسب می کنید . مسافران هم به دنبال رانندگان محترم و متشخص می گردند .

تجربه 17 :

نمی دانم چرا پول من را درست واریز نکرد اسنپ.درحالی که 80 هزار تومان طلب داشتم از اسنپ برایم 76 هزار واریز کرد .این کار اسنپ تصمیم من را برای کار در ساعاتی که از سوی اسنپ اعلام می شود میران درآمد در این ساعات بیشتر است به شک انداخت . همچنین معرفی یک نفر راننده 15 هزار تومان پاداش دارد را هم من نمی توانم باور کنم .

تجربه 18:

آخه 1000 ریال چیه که اسنپ  بعد از قبول سفارش به راننده می گوید به حساب شما واریز می شود.الان با 100 تومان یک عدد شکلات می توانی بخری.این را 500 تومان بکن هم گرد میشه و هم میشه با دو تا 500 یک آب معدنی بخری و بخوری.

تجربه 19:

بالاخره پاداش 6 سفر در ساعات مشخص اسنپ نصیب من شد و همان روز به حسابم ریختند.من 6 سفر داشتم و 15000 تومان پاداش به حسابم واریز شد .

تجربه 20:

وقتی پایان سفر را خود راننده میزنه ، مسافر دیگر نمی توانه پرداخت الکترونیکی بده . چون حساب بسته می شود و به ضرر راننده است . پس تا پول را چه نقدی و چه الکترونیکی نگرفتید ، پایان سفر را نزنید .

تجربه 21:

برای من سفرهایی می آمد که مبلغش می زد 47000 تومان و من توجه نمی کردم . از وقتی که این سفرها را تایید می کنم ، اسنپ به من سفرهای بیشتری را می فرسته .

تجربه 22:

یه روز یک خانم در ماشین عینک آفتابی اش را جا گذاشت و من بردم دفتر اسنپ تحویل دادم . کارمند اونجا با پرسیدن تاریخ و مسیر سفر توانست شماره تلفن مسافر را از سیستم پیدا کنه و به اطلاع اون فرد برسونه که عینک گمشده اش پیدا شده است . به این می گویند سیستم کارآمد و مشتری مدار و عاشق این کار اسنپ هستم .

تجربه 23:

6 آذر 98 برای دریافت و نصب برنامه جدید اسنپ به دفتر اسنپ رفتم . گفت عدد 95 را به 100055 بفرستم . پس از دریافت پیامک که نتونستم برنامه را نصب کنم . کارمند اسنپ برایم نصب کرد . نسخه 3.0.7 . برنامه کمی خوشگل شده بود اما کمی پیچیده شده بود . در روز صفحه گوشی روشن بود و در شب صفحه گوشی سیاه می شد . برنامه  موقعیت دقیق افراد را نشان نمی داد و من کمی گیج شده بودم یا درست متوجه نمی شدم مسافر دقیقا کجاست . میخوام برنامه جدید را پاک کنم و نسخه جدید را نصب کنم .

تجربه 24:

در دی ماه 1398 ساعت تقریبا 18 بود که مسافر سوار کردم با کرایه 6500 تومان و وقتی پیاده کردم از همانجایی که بودم برایم درخواست اسنپ اومد و من چون باید بنزین می زدم  و پمپ بنزین در نزدیکی ماشین بود درخواست را قبول نکردم و به پمپ بنزین رفتم .در طول مسیر درخواست های خوب و منطقی با کرایه خوب برایم اومد اما ترجیح دادم بنزین بزنم . وقتی بنزین زدم دیگه درخواست های با کرایه بیشتر براین نیامد و من نتیجه گرفتم که در ساعات اولیه شب در فصل سرما درخواست ها زیاد و کرایه ها به نسبت بیشتری از اسنپ دارم . فکر کنم دمای هوا 2 درجه بالای صفر بود .

تجربه 25 :

درخواستنی برایم اومد در که مرکز شهر بود با مبلغ 10 هزار تومان و من قبول کردم اما وقتی مسافر را سوار کردم و دکمه مسافر سوار شد را زدم مبلغ 7500 تومان را دریافت کنید برایم اومد . تا با حال با این همه اختلاف مواجه نشده بودم . این کار اسنپ من را به فکر فرو داشت که زیاد کرایه هاش را جدی نگیرم و به درآمدش زیاد فکر نکنم.و به فکر کسب و کار دیگری باشم .


انواع مدل های مسافر اسنپ که تجربه کردم :

دسته اول :

مسافرانی که خوب بلدن از اسنپ درخواست ماشین کنند ، مبدا و مقصد را به خوبی مشخص می کنند ، به توقف در مسیر یا دوطرفه کردن آشنا هستند و در اسنپ تعیین می کنند و می دانند که می توانند به راننده اسنپ میزان رضایت را مشخص کنند  و معمولا پرداخت کرایه  را الکترونیکی  انجام  می دهند. این افراد غالبا دانشجو یا دانش آموز و کارمند یا کاربلد اسنپ هستند .

دسته دوم :

مسافرانی که کم و بیش با اسنپ کار می کنند و فکر می کنند رئیس ماشین و راننده  نوکر آن ها هست و هر جایی خواستند باید ماشین وایسته یا حرکت کنه یا فکر می کنند می توانند در ماشین سیگار بکشند  و معمولا ماشین باید جلوی درب منزل آنها را سوار کنه و حتی یک خودرو دورتر نباشه چه برسد به ابتدا و انتهای تقاطع.معمولا رای خوب نمی دهند و بیشتر وقتها معترض هستند .

دسته سوم :

مسافرانی هستند که وقتی به موقع سوار ماشین می شوند  به موقع به مقصد می رسند یا از اینکه اسنپ گرفته اند رضایت خاطر داشته باشند مقداری ناچیز انعام می دهند .و عموماً حال و احول کردن  و خسته نباشید گفتن به راننده را بلد هستند .خیلی جدی هستند و باید از زمان درخواست  یک دقیقه بعد ماشین جلوی پای آنها باشد در غیر اینصورت اعتراض می کنند . غالبا خانم ها هستند .

دسته چهارم :

دسته دیگری هم هستند که به کم تعداد هستند و شروع به تعریف الکی از راننده و اسنپ می کنند و نمره رای منفی می دهند .کسانی که رشته روانشناسی  در دانشگاه می خوانند روی این موضوع کار کنند که چطور میشه همه خدمات را داد اما باز مشتری نارراضی باشه ؟


پیشنهادات به اسنپ:

1- اگر نرم افزار اسنپ راننده  تحت وب بود و با لپ تاپ یا کامپیوتر هم می شد وارد اسنپ شویم خوب بود .این طوری می توانستیم علاوه بر موبایل ، با لپ تاپ وارد شویم و مشخصات خود را وارد کنیم یا میزان درآمد خود و مسیر هایی که رفته ایم را ببینیم .  مثل شماره شبا بانکی را از طریق نسخه وب وارد کنیم نه فقط موبایل .الان ایرانسل با ورود به ایرانسل من با اپلیکیشن و سایت میتونی صورتحساب ببینی ، شارژ و....

لازم به ذکر است برای مسافران چنین امکانی در حال حاضر هست .

2-اگه اسنپ قبل از سوار کردن مسافر اطلاع میداد که این مسافر میزان رای پایین داره  یا گزارش تحلیلی از مسافر می داد خیلی بهتر بود برای تصمیم گیری راننده که اون را سوار کنند یا خیر یا بدونه با چه مسافری داره سفر می کنه  .مثل این تصویر.اصولا اگر مسافر خوش حساب نباشه یا توی ماشین سیگار بکشه می تونه نمره منفی داشته باشه و راننده اسنپ بدونه که با چه مسافری همسفر هست.

3-اسنپ بهتر است برای مسافران تک نفره با سه یا چند نفره تفاوت قایل شود.یعنی جوری باشد که کرایه شخص یک نفره کمتر باشد به نسبت کسی که چهار نفره است.همین طور نوع ماشین .

4-اسنپ اگه تقویم سال جدید را به راننده ها میداد ، راننده هم به مشتریان می داد خوب می شد.به این می گویند وفاداری به مشتری یا برندینگ و یا تبلیغات.(قابل توجه روابط عمومی اسنپ)

5- چه قدر خوب بود در نرم افزار رانندگان می شد انتخاب کرد درخواست هایی برای راننده بیاید که مقصد آنها همان جایی باشد که راننده تعیین می کند و این طوری درخواست های پراکنده برای راننده نمی آمد و راننده در یک منطقه خاص کار می کرد و طبعاً همان منطقه را بهتر بلد می بود .



نتیجه تصویری برای ‪snapp‬‏


بانک ملت هم این کار را کرده . وقتی میری وام بگیری بانک مشخصات ضامن را استعلام می کنه و اگر ضامن قسط عقب افتاده داده در بانک های دیگر داشته باشه بانک متوجه میشه . فکر کنم دیتا ماینینگ میکنه.data mining

5- اسنپ بهتره برای ماشین های خود با تعویض روغنی -جلوبندی سازها- کارواش  قرار داد ببنده و خودروهای خود را به اونها معرفی کنه تا قیمت کمتر بگیرند .فکر کنم کمتر مکانیک و تعویض روغنی هست که از مشتریان ثابت و دست به نقد را دوست نداشته باشه  و اکثرا استقبال می کنند . حتی اسنپ می تونه در اپلیکیشن ویژه راننده فهرست مراکز خدماتی خودرو  ، شرکت های بیمه ای را لیست کنه  و از راننده اسنپ پول را به صورت اقساط بگیره . به این می گویند یک زنجیره تامین عالی .

6-لباس فرم . اسنپ می تونه برای شناسایی مسافران خودش به رانندگان لباس فرم بدهد . البته نماد کاغذی داده به راننده اما من چیز دیگری مثل پوشاک می گویم .

7-خوشبختانه اسنپ در 22 اردیبهشت 98 در کانال تلگرام خود مطلبی گزاشت در خصوص شرایط ویژه برای درمان دندان رانندگان اسنپ ، خرید قطعات خودرو ، اقساطی کردن بیمه شخص ثالث .

دندانپزشکی دکتر رضایی -شنبه تا چهارشنبه 15 الی 21 تلفن 02833354102

خدمات به کاربران اسنپ رانندگان  20 درصد تخفیف می باشد .

تسهیلات بیمه شخص ثالث شامل 30 درصد پیش پرداخت نقدی و الباقی به صورت اقساطی


مهمترین دلایل غیر فعالی دائم رانندگان اسنپ :

انجام سفرهای غیر واقعی

انجام سفرهای متعدد با یک مسافر

تعدد گزارش بابت رفتار نامناسب با مسافرین

تعدد گزارش مسافر بابت کیفیت پایین خودرو

مشاهده خالکوبی و تتو روی بدن کاربر راننده


مهمترین دلایل غیرفعالی موقت رانندگان اسنپ :

درخواست پرداخت نقدی از مسافری که قصد پرداخت اعتباری دارد

ارائه ندادن نامه عدم سوپیشینه قبل از مهلت داده شده

عدم تطابق خودرو با مشخصات خودرو ثبت نام شده

عدم تطابق راننده با مشخصات راننده ثبت شده

کنسلی بیش از حد توسط راننده

امتیاز پایین تر از 4.5

کیفیت پایین خودرو

تبلیغ شرکت رقیب

بد رفتاری با مسافر


اینترنت سیم کارت ایرانسل  را چطوری شارژ می کنید ؟فروردین 1398

از طریق حساب ایرانسل من  نسخه وب  وارد می شوم .

گزینه خرید بسته افزایشی را می زنم .

هر مقدار اینترنتی که بخواهم را انتخاب می کنم و از طریق اعتبار خود پرداخت می کنم .


اینترنت سیم کارت همراه اول را چطوری شارژ می کنید ؟فروردین 1398

با مراجعه به سایت همراه اول و وارد شدن به نسخه همراه من و مشاهده و انتخاب بسته موردنظر اقدام به شارژ اینترنت می کنم . البته این کار برای سیم کارت های دائمی هست و سیم کارت های اعتباری بایستی یا از طریق دستگاه های بانکی و یا اعمال کدهای بسته انجام دهند که از اعتبار سیم کارت آنها کم می شود .

برای سیم کارت های دائمی حتما اگر نمی خواهید بسته به صورت اتوماتیک شارژ نشود کد مربوطه را بزنید .


استعلام خلافی خودرو و عوارض اتوبان خودرو و ارسال به آنها

پرداخت الکترونیکی عوارض اتوبان و بزرگراه از طریق وب سایت

پرداخت قبوض برق و آب و تلفن

شارژ سیم کارت همراه اول و ایرانسل


چطور عوارضی اتوبان را وقتی که با اسنپ مسافر دارم پرداخت کنم ؟

از طریق سایت پرداخت بدون توقف www.nspay.ir

باید وارد سایت شوید و شماره موبایل دهید و کد ملی و شماره پلاک . آنگاه پرداخت کنید .


بررسی swot  در اسنپ :

فرصت ها :

1- اسنپ زمینه اشتغال بسیاری از افراد را که دارای شرایط تعیین شده از سوی اسنپ باشند را فراهم کرده است .

2-به دلیل وجود تعداد زیادی راننده و خودرو در اسنپ ، از این رو اسنپ می تواند با تعمیرگاه ها و خدمات خودرو قرار داد بسته و خدمت بهتر و مناسب تری از لحاظ قیمت به رانندگان انجام دهد .

3-اسنپ می تواند در کاهش ترافیک سطح شهر با انجام سرویس به مسافران کمک بسیاری نماید .

4-اسنپ می تواند با دادن وام به رانندگان ، ناوگان خودرویی خود را بهینه کند .

نقاط قوت :

قیمت های اسنپ از سایر تاکسی ها به نسبت ارزان تر است .

شهرت اسنپ در بین مسافران زیاد است و همه اسنپ را با تاکسی اینترنتی می شناسند .

تعداد خودرو های اسنپ قابل توجه می باشد .

امکان تماس با مسافر و تماس مسافر با راننده در اپلیکیشن  خیلی کارآمد و جالب است .

امکان ثبت توقف در مسیر یا دوطرفه کردن امکان خوبی است که در اسنپ طراحی شده است

ویژگی پرداخت اینترنتی در اسنپ برای افرادی که پول همراهشان نیست بسیار مفید است .

وجود دفاتر اسنپ در بسیاری از مراکز استان ها بیانگر توانایی های سازمان است .

نقاط ضعف :

اسنپ برای مسافران بین شهری خدمتی را ارائه نمی کند .

در بعضی از ساعات شب و ایام پر ترافیک اسنپ به درستی کار نمی کند و موقعیت های مسافر را درست نشان نمی دهد یا درخواست دور را به راننده نمایش می دهد .

کرایه اسنپ بدون فرمول مشخص و اعلام قبلی بالا می رود .

تهدیدها :

حضور شرکت های رقیب برای اسنپ . از جمله : ماکسیم و تپسی

تغییر سلیقه مشتری که موجب می شود به سراغ شرکت های رقیب برود .

فرصت ها :

شرکت های خدماتی ماشین مثل تعمیرگاه با دنبال ارائه سرویس به خودروهای اسنپ با شرایط خوب می باشند .

شرکت های بیمه ای می توانند شرایط خوبی به رانندگان اسنپ و شرکت اسنپ بدهند .بیمه شخص ثالث .

مرکز نامگذاری خیابان ها و نصب تابلو ها می تونه با اسنپ همکاری کنه . چون راننده های اسنپ به خوبی می توانند مشاهده کنند که کدام خیابان تابلو نداره و نیاز به نصب تابلو داره.



طرح های اسنپ در قزوین :

تسهیلات خرید پکیج کامل روغن موتور از فروشگاه مرکزی دیاکو قزوین

شهریور 1400

بعد از اینکه اطلاعیه تسهیلات روغن را دیدم به اسنپ مراجعه کردم و به من فرمی داد و گفت بروم جاده تهران و اونجا یک تعویض روغنی ، نزدیک شرکت نفت معرفی کرد .  خوشحال بودم با 170 هم روغن ، فیلتر هوا ، فیلتر کابین ، فیلتر بنزین و نظافت موتور انجام میشه اما جالبه فقط فیلتر روغن عوض کردم از نوع سرکان  و تعویض روغن و بادگیری  موتور را کرد با یک شیشه خوشبو کننده  و 175 پرداخت کردم . خودمم نمی دونم  چه تسهیلاتی شامل حالم شد . تازه فروشنده طوری وانمود کرد که خیلی به من حال داده و کمتر گرفته .


کرایه ها در اسنپ قزوین :

بستگی به ساعات روز و ایام هفته دارد . ایام تعطیل و شب کرایه کمی بیشتر است .

محدوده پونک - مصیب مرادی-جانبازان-نوروزیان-امیرکبیر-بلوار نخبگان 2500 الی 3000

محدوده خیام تا باراجین 6000 تومان

تمرین :

پرسشنامه ای در مورد تحلیل swot  برای سازمان مدیریت پسماند بنویسید .


اسنپ بهتر است یا ماکسیم ؟ مرداد 1398


فروشنده لوازم یدکی طرف قرار داد اسنپ در قزوین کدام است ؟

1-فروشگاه باقرزاده-بلوار ولیعصر - روبروی هتل قدس

33243377

2-فروشگاه ایران یدک -بلوار اسدآبادی -پایین تر از گاراژ خورشید

33224282

استعلام پلاک خودرو برای عوارض اتوبان-قزوین کرج

نظریات در مورد اسنپ

تجربه رحیم آقا از کار کردن در اسنپ

پرسش و پاسخ سوالات در اسنپ

سوالات در خصوص کارت سوخت-شرکت نفت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد