ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
چیدن و مرتب کردن قبوض در ساختمان خیلی به همسایه ها و ساکنین در مشاهده و پرداخت قبض کمک می کنه تا هیچ قبضی بدون پرداخت نمونه. چون اگر دو بار قبض پرداخت نشه ، ممکنه که مامورین برای قطع کردن کنتور ه سراغ آپارتمان بیایند . پس بهتره که قبض ها را مدیریت و یا ساماندهی کنید .
در یکی از روزهایاسفند مامور اداره آب برای قطع کردن انشعاب یکی از اهالی ساختمان اومده بود . به دلیل پرداخت نکردن قبض آب . من خودم قبض را دیدم متوجه نشدم برای کدام واحد می باشد . این جا بود که این ایده به ذهنم رسید :
اداره آب فراخوانی برای به روز کردن مشخصات صاحبان ملک اعلام کند تا با ورود اطلاعات جدید در سامانه و صدور قبض های جدید ، مشتریان بدانند که کدام قبض برای چه کسی هست .
این کار فکر کنم اشتغال زایی شش ماهه یا شاید هم یکساله را به همراه داشته باشد . ورود اطلاعات جدید در کامپیوت و مدیریت این کار فکر کنم به حداقل 5 نفر نیاز داشته باشد .