دنیای تجارت الکترونیک

دنیای تجارت الکترونیک

فن آوری اطلاعات و تجارت الکترونیک
دنیای تجارت الکترونیک

دنیای تجارت الکترونیک

فن آوری اطلاعات و تجارت الکترونیک

چگونه روی لپ تاپ ایسوس ویندوز 10 نصب کنیم ؟

بر روی این مدل از لپ تاپ ها شرکت ایسوس سیستم عاملی به نام endless  نصب کرده است . سیتم عاملی که به پخش فیلم با فرمت مشخص و پخش پاورپوینت و فایل های آکروبات ریدر می پردازد . کارت شبکه بی سیم روی لپ تاپ نصب بوده و می توانید به اینترنت نیز وصل شوید . برای این منظور مرورگر کروم هم با برنامه های کاربردی دیگری مثل یوتیوب و واتس آپ نصب شده است . 

 داستان از این جا شروع شد که برای برگزاری سمیناری ، لپ تابی تهیه شده بود که بایستی برای نمایش پاور پوینت ها از آن استفاده می شد و من بایستی روی لپ تاپ ویندوز نصب می کردم . مثل سایر لپ تاپ ها بایستی سیستم را ریست می کردیم و به بایوس وارد می شدیم اما این لپ تاپ ریست نمی شد.

اما برای اینکه ویندوز 10 را نصب کنیم باید کلید روشن و خاموش را 5 ثانیه نگهدارید تا سیستم ریست شود . وقتی ریست شد به بایوس می روید و ترتیب بوت سیستم را از دی وی دی تعیین می کنید .

به دلیل سازگار قطعات با ویندوز 10 و همچنین نوشتن کلمه فقط برای ویندوز 10 بر روی دی وی دی همراه لپ تاپ ما فقط ویندوز 10 را نصب کردیم و ویندوز 7 را آزمایش نکردیم . بعد ازنصب تعدادی از درایور ها نصب نشد که با کمک دی وی دی سولوشن گردو نصب کردم .

لپ تاپ ایسوس ، ویندوز 10 نسخه 64 بیتی را لپ تاپ در 25 دقیقه نصب کرد .


نحوه بک آپ گیری از ویندوز با تدریس استاد میلاد فشی در سایت توسینسو

چرا لپ تاپ شات دان نمی شود ؟

راهنمایی اول

راهنمایی دوم


خرید لپ تاپ دست دوم - تیر 1399


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد