ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
بازدید پی دی اف سبز از سینما بهمن در اردیبهشت 95
مدت ها بود که به سینما نرفته بودم ، شاید نزدیک به 5 سال . تصمیم گرفتم به سینما برم و فیلم من السالوادور نیستم را در سینما تماشا کنم . اما نمی دونستم که سانس شروع فیلم کدام است . اولین چیزی که به ذهنم رسید مراجعه به سایت و جستجو در گوگل بود . اما یادم آمد که چند وقت پیش که در گوگل در مورد سینما جستجو می کردم ، مطالب و محتوایی که به نظرم دقیق و کاملاً درست باشه و بتونه من را به سینما جذب کنه ، پیدا نکردم . تا اینکه به راهنمای اطلاعات تلفن تماس گرفتم ، تلفن سینما را گرفتم و با سینما تماس گرفتم و چون ساعت اداری گذشته بود ، تلفن گویا فهرست و سانس فیلم های در حال اکران را به صورت خلاصه و مفید برایم اعلام کرد . سانس فیلم مورد نظر من ساعت 20 بود و سر ساعات حاضر شدم و بلیط تهیه کردم و در سالن نشستم ده دقیقه بعد فیلم اکران شد .
وضعیت نظافت بین صندلی ها چندان رضایت بخش نبود و انتظار نداشتم اینگونه باشد و صندلی های سینما هم زیاد تمیز نبودند و نیاز به نظافت داشتند . از این که بگذریم در بحث بازاریابی و مشتری مداری حدس می زدم بعد از انتشار کتاب های متعدد در زمینه بازاریابی و مشتری مداری ، استفاده از پایگاه داده مشتریان و طرح های تخفیفی و وفاداری به مشتریان وجود داشته باشه اما مشاهده نشد .
اما فناوری اطلاعات چه کاربردی می تواند در صنعت سینما داشته باشد ؟
در بخش اطلاع رسانی می توان با سامانه پیامکی ، اقدام به اطلاع رسانی ساعات اکران سینما نمود .
در بخش فروش بلیط می توان از سیستم فروش اینترنتی استفاده کرد که مدیر سالن گفت این کار اجرایی شده اما من از چند نفری سوال کردم ، ابراز بی اطلاعی کردند .
موارد دیگری نیز هستند که انجام دادن آنها می تواند قطعاً فروش را بیشتر کرده و مزایای دیگر مثل بالابردن راندمان را به همراه داشته باشد که در صورت تمایل می توانید ایمیل بزنید .