ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
موضوع مقاله : آیا بازاریابی همان فروش محصولات و کالا است ؟
کاربرد مقاله : بازاریابان ، صاحبان کسب و کار ها ، فروشگاه ها ، شرکت های تبلیغاتی ، مراکز خرید
نوع مقاله : آموزش بازاریابی و مدیریت بازاریابی و مدیریت فروش
تاریخ مقاله : اسفندماه 1393
تفاوت ها ی بازاریابی با فروش
بازاریابی هنر یافتن راه های هوشمندانه برای آب کردن محصولات شما نیست ، بازاریابی هنر خلق ارزش واقعی برای مشتری است بازاریابی هنر کمک به مشتریان برای بهتر شدن و بهتر به نظر رسیدن است . در حقیقت فروش مقطعی و بازاریابی دائمی خواهد بود .
بازاریابی دارای اصول و فعالیت هایی می باشد که زمانی گفته می شود به صورت دقیق صورت گرفته که پیش از تولید و هنگام تولید و بعد از تولید از اصول آن استفاده شود .
بازاریابی وظیفه ای است که نشان می دهد نیاز مردم چیست و شرکت چه چیزی را خواهد ساخت . بازاریابی پیش از آنکه محصولی وجود داشته باشد آغاز می شود و فروش زمانی که محصولی وجود دارد آغاز می شود .بنابراین بازاریابی مقدم بر فروش است . بازاریابی شیوه عرضه اولیه ، قیمت ، شیوه توزیع و چگونگی معرفی پیشنهاد کالا یا خدمت را در مکان بازار مشخص می کند .
بازاریابی سرمایه گذاری بلندمدت و فروش سرمایه گذاری کوتاه مدت است . بازاریابی فرآیندی است که قبل و درحین فروش و بعدازفروش صورت می گیرد و حتی در زمان قطع و تغییر تولید تصمیم گیری می کند .
واژه های محوری در بازاریابی عبارتند از : کیفیت ،خدمت و ارزش
بازاریابی چیست ؟
بازاریابی و فروش چه زمانی آغاز می شود ؟
منظور از سرمایه گذاری کوتاه مدت و بلند مدت چیست ؟
چه زمانی گفته می شود بازاریابی به صورت دقیق صورت گرفته است ؟
Gmail: qazvinonline24@gmail.com
www.itsupporter.ir