ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
در یکی از نمایشگاه هایی که برگزار شده بود ، نماینده گان این شرکت از مشتریانی که در مسکن مهر ثبت نام کرده بودند دعوت می کرد که برای خرید محصولات آشپزخانه به شرکت آنها مراجعه کنند . چون هم ارزانتر از سایر مکان ها بود و هم با صاحبان خانه در مسکن مهر تخفیف مناسب تری اعمال می کرد . بعد شماره تلفن مشتریان را ثبت می کرد .
حالا به صورت دوره ای به مشتریان اس ام اس تبلیغاتی می دهد و فروشگاه را یادآوری مشتریان می کند. به این بازاریابی ، بازاریابی هدفمند و هوشمندانه گفته می شود.
ابتکار جالب یک بازیگاه کودک برای بالابردن شمار مشتریان
یک بازیگاه کودک برای بالابردن مشتریان خود اقدام به تخفیف 50 درصدی برای کودکانی که روز تولد خود را تصمیم دارند در داخل بازیگاه ، جشن بگیرند و از وسایل داخل بازیگاه استفاده کنند ، کرده است .
بدین صورت هر کسی که در جشن تولد کودک شرکت کند یا شرکت داشته باشد از تخفیف 50 درصدی در استفاده از وسایل برخوردار خواهد شد .
پروژه بانکداری الکترونیکی در بانک HSBC انگلیس
کلیپ تصویری هد هانتر (شکارچی استعداد) از مفاهیم مهم بازاریابی و مدیریت بازرگانی و مدیریت اجرایی
پروژه خرده فروشی تسکو - مناسب برای دانشجویان رشته مهندسی فناوری اطلاعات و کلیه گرایش های مدیریت