دنیای تجارت الکترونیک

دنیای تجارت الکترونیک

فن آوری اطلاعات و تجارت الکترونیک
دنیای تجارت الکترونیک

دنیای تجارت الکترونیک

فن آوری اطلاعات و تجارت الکترونیک

مهمترین تکنیک های گرفتن لینک از سایت های مختلف به سایت خود

این تکنیک ها خیلی مهم هستند و می توانند کمک کنند به اینکه  ترافیک سایت شما بیشتر شود . این امر دارای پروسه ای است که نیاز به زمان دارد تا لینک های زیادی به سایت شما وارد شود . 

 لینک چیست ؟

لینک ها کلماتی هستند که به صورت آندرلاین هستند و یک سایت را به سایت دیگر مرتبط می کنند  . دو نوع اینک داریم : 1- متنی  2- بنری

چرا لینک ها مهم هستند ؟

لینک ها اجازه می دهند تا کاربران از یک سایت به سایت دیگر مراجعه کنند و صفحات  یک وب سایت را به هم متصل می کنند برای گرفتن اطلاعات مرتبط . لینک ها باعث می شوند که شما ترافیک هدفمند  به سایت بیاورید . اگر می خواهید با موتورهای جستجو ارتباط برقرار کنید گرفتن لینک می باشد . بنابراین اگر می خواهید با موتورهای جستجو خصوصاَ گوگول ارتباط برقرار کنید مهمترین قسمت این گرفتن لینک های  مرتبط به سایت می باشد . این قسمت حتی از طراحی وب سایت نیز مهم تر می باشد.


انواع لینک ها :

لینک های داخلی : که تمام صفحات یک وب سایت را به هم مرتبط می کنند و باعث می شود که موتور های جستجو تمام وب سایت را کرول یا  بخوانند . این لینک ها  کلمات کلیدی و  مرتبط رامشخص می کنند . گرفتن لینک از سایت های مرتبط به سایت خود می باشد. مثلاَ لینک متنی گرفته بشه از سایت های دیگر به وب سایت شما .


چه لینک هایی می توانیم بگیریم ؟

لینک های دوطرفه : لینک هایی هستند که وب سایت a  لینک می دهد به وب سایت B و وب سایت B به وب سایت A لینک می دهد . از لینک های سه طرفه دوری کنید .

لینک های یک طرفه : این لینک خیلی مهم است و چیزی است که برای افزایش ترافیک باید به دنبال آن باشید . گرفتن لینک از یک وب سایت مرتبط به وب سایت تون .


 کیفیت لینک چیست ؟ (Link Quality)

به دنبال لینک با کیفیت نه تعداد لینک باشید .  یک لینک مهم بگیرید از صد لینک معمولی بهتر است .کوالیتی لینک تعریف میشه براساس تعداد لینک ها و لینک های با اطمینان بالا از نظر گوگل ، سایتی که از نظر گوگل دارای ارزش و اطمینان بالایی باشد .


لینک بیلدینگ :

گرفتن لینک از سایت های دیگر به سایت خودمان را لینک بیلدینگ گویند.

اولین کاری که باید در لینک بیلدینک انجام بدهیم ، این است که چند تا لینک داریم و چه لینک هایی است ؟

آنالیز کنیم که این لینک ها از کجا به سایت آمده است ؟

چند تا لینک شکسته داریم ؟

یکی از بهترین راه هایی که لینک هایی وجود داره ، اکسپلولر یاهو هست . با این امکان می توانید لینک های رقیب را نیز پیدا کرد .


صفحه نخست سایت


استفاده از فناوری وای فای در خودروهای شرکت فورد


خانه مدرن - هوشمند سازی در خانه-


مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت خودروسازی نیسان


معرفی شرکت های تجاری معروف دنیا



معرفی نمایشگاه فناوری اطلاعات در سراسر دنیا



سئو



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد