دنیای تجارت الکترونیک

دنیای تجارت الکترونیک

فن آوری اطلاعات و تجارت الکترونیک
دنیای تجارت الکترونیک

دنیای تجارت الکترونیک

فن آوری اطلاعات و تجارت الکترونیک

انرژی سبز یا انرژی پاک برای آینده ای سبز

با اهمیت پیدا کردن انرژی های تجدید پذیر و استفاده از انرژی باد و خورشید ، بسیاری از نقاط جهان به دنبال استفاده از انرژی سبز می باشند . 

 

در یکی از جزایر نه گانه آزور در اقیانوس اطلس ، به زودی شاهد جزیره خالی از دی اکسید کربن خواهیم بود .

در جزیره گراسیوزا ، مردم این جزیره عمدتاً از انرژی های تجدید پذیر و استفاده از انرژی هایی مثل بادی و خورشیدی به جای سوخت های فسیلی رایج است .

شرکت آلمانی یونیکاس که مجری این پروژه در این جزیره می باشد ، تامین کننده انرژی پاک موردنیاز این جزیره می باشد .

درسال 2012 بالغ بر 80 درصد از انرژی در این محل با خورشید و باد تولید شده بود و تنها 20 درصد با انرژی سوخت های فسیلی بود که قرار است تا آینده ای نه چندان دور از انرژی موسوم به زیست توده جایگزین آن شود .


چرا بازاریابی سبز ؟

آلودگی های زیست محیطی که در نتیجه تولید محصولات و مصارف انسانی پدید می آیند ، از مهمترین مسائلی هستند که سازمان های فعال در محیط زیست آن را تهدیدی برای بشر دانسته اند . در این میان برخی از صنایع با بکارگیری اقداماتی ، گام های اساسی را در جهت کاهش اثرات نهایی که بر محیط زیست می تواند داشته باشد را برداشته اند .

اقداماتی مثل بازاریابی سبز ، محیط ذیست دوستانه . در این میان تولید کنندگان ضمن حداقل نمودن زیان های محیط زیستی بایستی مصرف کنندگان را به سوی محیط زیست دوستانه سوق دهند .

باید قبول کرد که کلید بازاریابی سبز اطلاع رسانی می باشد . یعنی چنانچه مشتریان و مصرف کننده گان از محصول اطلاعات کافی داشته باشند ، علاقه مند به خرید آن می شوند .


بازاریابی سبز با استفاده از چهار آمیخته بازاریابی :

1- طراحی محصولات سبز  : باید نگرشی مثبت و معناداری در مصرف کننده ایجاد گردد.

2-قیمت گذاری کالاهای سبز

3-توزیع منطبق با معیارهای سبز

4-تبلیغات سبز


محصول سبز چیست ؟

محصول سبز محصولی است که دارای چنین معیارهایی باشد:

به گونه ای طراحی شده باشد که قابلیت استفاده ، مونتاژ و تولید مجدد را داشته باشد .

همچنین در تولید آن از موادی استفاده شده باشد که بتوان آن را مورد بازیافت قرار داد .

از لحاظ مصرف انرژی کارایی داشته باشد .

آلودگی محیطی کمتری نسبت به کالاهای دیگر ایجاد نماید.



توضیحات :

 نوع فایل :فایل پاور پوینت 

تعداد اسلاید: 28

حجم فایل :886 کیلو بایت

موردکاربرد : برای دانشجویان رشته تجارت الکترونیک - درس بانکداری الکترونیکی- دانشجویان مدیریت بازرگانی و کلیه علاقه مندان و اساتید 

عناوین کلیدی در پروژه :




کلمات کلیدی :

اکولوژیک -



نحوه دریافت اسلاید ها :

1- قیمت این پروژه 5000تومان می باشد.

2-برای دریافت این پروژه بایستی ایمیل بزنید.

3- آدرس ایمیل :  kamal.spprt@gmail.com

4- تلفن همراه برای پرسیدن سوالات :


چگونه مصرف انرژی  برق در کولر گازی  را کاهش دهیم ؟

کمتر روشن کردن کولر گازی و انجام سرویس به موقع و خرید کولر با برچسب انرژی A  سه دلیل اصلی در کاهش مصرف برق کولر گازی

کولرهای گازی مهم­ترین بازیگران این روزها در تعیین قیمت قبض­های برق به­ شمار می­روند. این درحالی است که درصورت ضرورت استفاده از این کولرها کارشناسان سابا راه­کارهایی را جهت کاهش مصارف برق آن­ها پیشنهادمی­کنند. کارشناسان می­گویند کافی است در هنگام خرید، کولرهایی را انتخاب کنید که دارای نشان برچسب انرژی با رتبۀ A یا بالاتر باشد. هم­چنین باید کولرهای گازی را متناسب با شرایط آب و هوایی و مکانی که در آن زندگی می­کنیم انتخاب نماییم. زیرا استفاده از کولرهای گازی معتدل در مناطق گرمسیری، ضمن افزایش مصرف برق، سرمادهی و عمر کولر رانیز بسیار کاهش می­دهد.

این گزارش می­افزاید: توان مصرفی کولرهای گازی استاندارد، حدود چهار برابر کولرهای آبی است و این امرباتوجه­به جداول تعرفۀ قیمت برق می­تواند موجب افزایش هزینه­های برق مصرفی تا هفت برابر شود. هم­وطنان گرامی به این نکته توجه نمایند که استفاده از کولرهای گازی در مناطقی با رطوبت نسبی بالا (شمال و جنوب کشور) مناسب است ولی استفاده از این نوع خنک­کننده­ها در سایر مناطق کشور مانند تهران به دلیل پایین بودن رطوبت نسبی، بالاتر بودن میزان تعرفۀ برق نسبت به اقلیم­های گرم و مرطوب و افزایش هزینه­های مرتبط به آن مناسب نمی­باشد.

پیرو این گزارش: کولرهای گازی معمولاً دارای تنظیم­کنندۀ دما (ترموستات) هستند. تنظیم دما برروی دمای مناسب فصل گرما که بین 24 تا 26 درجه سانتی­گراد است باعث خواهد شد تا هنگام رسیدن گرمای اتاق به درجه دمای تنظیم شده، کمپرسور کولر به­طور خودکار خاموش شده و فقط فن دستگاه کار کند؛ بنابراین برق کم­تری مصرف می­شود. ضمناً به­ازای هر یک درجه خنک­تر کردن اتاق حدود 5 درصد مصرف برق و به تبع آن هزینه­های برق افزایش خواهد یافت.

براساس این گزارش: کارشناسان سابا پیشنهاد می­نمایند درصورت امکان کولر گازی خود را در محلی نصب کنید که تهویۀ بهتری داشته باشد، زیرا این­کار به علت کاهش فشار بر کولر باعث افزایش بازدهی آن و هم­چنین کاهش مصرف برق خواهد شد. ضمناً لازم است هنگامی­که خانه یا محل کار خود را ترک می­نمایید سیستم سرمایشی را نیز حتماً خاموش کنید.

هم­وطنان گرامی سعی نمایند پیش از شروع فصل تابستان و گرما نسبت به سرویس و تعمیر کولرهای گازی خود اقدام نمایند زیرا به کارکرد بهینۀ آن کمک شایانی خواهد نمود. ازسوی دیگر قرار دادن سایه ­بان برروی کندانسور کولرهای گازی، محیط خانه را خنک­تر و مصرف برق را کم­تر می­کند. هم­چنین درصورت امکان کاشتن یک یا چند اصلۀ درخت در نزدیکی این کولرهای گازی دوتکه موجب کاهش مصرف برق آن­ها تا حدود 10 الی 15درصدخواهد شد.

هم­وطنان گرامی جهت کسب اطلاعات بیش­تر در این زمینه می­توانند به سامانۀ گویای مدیریت انرژی به شماره تلفن 42805 و یا سایت سازمان بهره­وری انرژی ایران به آدرس www.saba.org.ir مراجعه نمایند.





نظرات 1 + ارسال نظر
آموزش خیاطی یکشنبه 12 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 03:56 ب.ظ http://shop7.9rang.com/product.php?id=125

سلام همکار گرامی

سیستم تبادل لینک هوشمند

*اطلاعات لینک ما:

عنوان: آموزش خیاطی

آدرس: http://shop7.9rang.com/product.php?id=125

پس از قرار دادن لینک بالا در سایت خود، از طریق سایت زیر لینک خود را درج کنید

http://link.9rang.com

*تبادل لینک باعث افزایش بازدید و ورودی گوگل میشود.

موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد