ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
برای استحضار از چگونگی نوشتن پروپوزال از اینجا اقدام نمایید.
پروژه جیرینگ (سامانه خرید با تلفن همراه ) که خدمات کیف پول همراه و پرداخت همراه است.
کلیپ تصویری هد هانتر (شکارچی استعداد) از مفاهیم مهم بازاریابی و مدیریت بازرگانی و مدیریت اجرایی
پروژه خرده فروشی تسکو - مناسب برای دانشجویان رشته مهندسی فناوری اطلاعات و کلیه گرایش های مدیریت
تحقیق در مورد صندوق بین المللی پول
تحقیق با موضوع پارک فناوری اطلاعات
سمینار ایده ها و پدیده های نوین بازرگانی و بازاریابی نوین
ارائه دهنده : پروفسور احمد روستا(پدر علم بازاریابی ایران )
تاریخ برگزاری سمینار : خرداد ماه 1393
واژه های کلیدی : شکاف تحول -تحولات بازاریابی - بازاریابی هم افزایی و هم آفرینی - مدل های کسب و کار
سمینار به قیمت 13000 تومان می باشد که این هزینه شامل هزینه پست سفارشی و دی وی دی می باشد .
آدرس ایمیل :kamal.spprt@gmail.com
نکته دی 1400
مهمترین و بیشترین سوالاتی که داور در جلسه دفاع دانشجو می پرسد چیست ؟
دانشجو باید در جلسه دفاع ابتدا مساله را مطرح کند .
آنگاه باید کارهایی که انجام شده است را بیان کند .
سپس باید ایده یا روش خود را مطرح کند .
باید بیان کند که چرا این روش را انتخاب کرده است و تصمیم دارد با این روش به چی برسد ؟
مثلا اگر روش شبکه عصبی را برای حل مساله انتخاب کرده است باید توضیح دهد که این روش بیشتر در کجا استفاده میشه یا ورودی اش چی است و خروجی چی می شود ؟
چنانچه دانشجو این نکات را بداند قطعا هم خودش می داند چیکار کرده و هم داوران پی می برند به مساله و راه حل آن . اما بعضی مواقع اساتید برای این که معلومات دانشجو را محک بزنند یا تست کنند اقدام به سوالات بدیهی می کنند تا ببیند که آیا دانشجو این کار را خودش انجام داده و یا به پایان اش مسلط است یا خیر ؟
سلام خوبی؟
دوست دارم بیایی با هم تبادل لینک کنیم تا هم بازدید کننده وبت بره بالا هم من بازم بتونم بهت سر بزنم میدونی چرا ؟چون اگه وبت را ثبت کنی من آدرس وبلاگت را دارم در ضمن من هر روز به دوستام سر میزنم منتظرت هستم