دنیای تجارت الکترونیک

دنیای تجارت الکترونیک

فن آوری اطلاعات و تجارت الکترونیک
دنیای تجارت الکترونیک

دنیای تجارت الکترونیک

فن آوری اطلاعات و تجارت الکترونیک

مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM

مدیریت ارتباط با مشتری  از واژه Customer Relation Management  گرفته شده و  یکی از دروس 2 واحدی است که در رشته تجارت الکترونیک  از رشته های فناوری اطلاعات  ارائه می گردد .

 

 این درس به مطالبی در خصوص مشتری ، رضایت مشتری ، مشتریان هدف مند ، وفاداری مشتری مباحث داده کاوی ،شخصی سازی ، مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی ، مدیریت ارتباط با مشتری تحلیلی ، پرتال ، ویژن ، گارتنر  ، فلیپ کاتلر پرداخته می شود .

این درس نیاز به پیاده سازی نیز دارد که با کمک نرم افزار های Vtiger , Sugarcrm  قابل پیاده سازی می باشد .


در بخش فروش محصولات و رابطه آن با سی آر ام : 

فروش محصولات  و خدمات علاوه بر قوانین و اصولی که دارد ، در زمره یک تبلیغات خوب و مناسب و روابط عمومی شایسته می باشد . بایستی تبلیغات خوب و مفید صورت گیرد تا به کمک روابط عمومی خوب فروش محصولات صورت بگیرد . 


 مشتری : فرد و اشخاصی هستند که برای خرید کالا و یا دریافت خدماتی به فروشگاه مراجعه می کنند  و ممکن است خریدی هم نداشته باشند .

مشتری هدف : فرد و اشخاصی هستند که برای خرید کالا و یا دریافت خدماتی به فروشگاه مراجعه می کنند  و احتمال خرید آنها بالاتر از بقیه بوده و  ممکن است خریدی هم نداشته باشند اما به این نکته پی می برند که شرایط فروش برای آنها کمی بهتر و به نیاز آنها توجه شده است .

مشتری وفادار :مشتری هدف : فرد و اشخاصی هستند که برای خرید کالا و یا دریافت خدماتی به فروشگاه مراجعه می کنند و خرید کرده و از خرید خو رضایت دارند .


چطور مشتریان هدف و حقیقی را شناسایی کنیم ؟

چگونه مشتریانی را که فکر می کنیم به نوعی با محصول و خدمات ما مرتبط هستند را شناسایی و پیدا کنیم ؟

چگونه از ارسال پیامک هایی که مورد نیاز افراد نمی باشد جلوگیری کرده و هزینه تبلیغات را پایین بیاوریم ؟

چطور راندمان کاری خود را در کسب و کار بالا ببریم ؟

چطور در دنیای امروز الکترونیکی بازاریابی کنیم ؟

چطور به دانشجویان در حال تحصیل و فارغ التحصیل مستقیماً پیامک بفرستیم ؟



برای آموزشگاه ها و موسسات آموزشی ، موفقیت در این کسب و کار منوط به ارائه تبلیغ به مشتریان هدف که قشر جوان و دانشجویان و دانش آموزان هستند می باشد . سازمان های دیگر مثل آژانس های مسافرتی نیز می توانند به این طریق مشتریان هدف خود را پیدا نمایند .

ما بوسیله تجارت الکترونیک با موبایل این امکان را بوسیله موبایل و بازاریاب برای صاحبان کالا و خدمات و کسب وکار ها مهیا می سازیم.یعنی تبلیغات درست و حقیقی را به مشتریان هدف  به وسیله پیامک و ایمیل ارائه می کنیم . واین همان بازاریابی هوشمندانه و هدفمند است.



مقالات مدیریت ارتباط با مشتری (شماره 1 )


شرکت آتیه پرداز - تولید کننده نرم افزار های مدیریت ارتباط با مشتری


مثال هایی از خدمات مشتری در مدیریت ارتباط با مشتری :

1- شرکت ایزوگام شرق ، برای ایزوگام های تولید شده در این شرکت یک کد 10 رقمی تولید کرده است که مشتری با ارسال این کد بصورت اس ام اس هم از اصل بودن محصول خود آگاه می شود و هم با این کار ضمانت  محصول خود را فعال نموده است .


2- شرکت خودرو سازی نیسان در یک آگهی  اعلام کرد که حدود 20000 خودروی تولید شده این شرکت  که در سال های  2004 تا 2006 تولید شده اند را برای تعمیرات و سرویس به نمایندگی مراجعه کنند .


3- برای رفاه حال دانشجویان و دانش آموزان در دانشگاه ها و مدارس ، مدیر می تواند در کلاس صندلی های چپ دست قرار دهد تا افرادی که چپ دست هستند بتوانند به راحتی از این صندلی ها استفاده کنند .


4- در روز برگزاری کلاس درس در مدارس که معلم نمی تواند به دلایلی آن روز مراجعه نماید به مدرسه ، به دانش آموزان به روش تلفنی و یا اس ام اس اطلاع داده شود تا دانش آموز مطلع گردد و بیهوده به مدرسه نرود .


5- در یک فروشگاه مواد غذایی که فروشنده از تاریخ مصرف کالایی اطلاع نداشته و تاریخ مصرف آن گذشته است ، کالای خریداری شده توسط مشتری را فروشنده پس گرفته و آن را تعویض نماید .


مهمترین وظایف یک مدیر سی آر ام چیست ؟ بهمن 1395


طراحی فرایندهای سی آر ام برای افزایش رضایت مندی مشتریان

ایجاد پایگاه داده از مشتریان یک شرکت مثل مشتریان مرسدس بنز

داده کاوی بر روی پایگاه داده و پیدا کردن رابطه های قوی بین مشتریان

تعریف و مدیریت و اجرای کمپین برای مشتریان وفادار

مشاهده بازخورد از مشتریان سیستم

نظارت بر فعالیت های انجام شده و بازنگری و جایگزینی در فعالیت ها

طراحی استراتژی های قیمت گذاری سهام و آموزش به خریداران

اجرای مرکز پشتیبانی و مربیگری

 


قابل توجه صاحبان کسب وکار ها


اگر به دنبال این هستید که برای معرفی کسب وکار خود از سرویس پیامک استفاده کنید . اما به دنبال سامانه های پیامکی بروید که حتی الامکان پیامک های به مشاغل ، مناطق جغرافیایی ، جنسیت داشته باشند . این کار موجب کاهش هزینه در تبلیغات شده و اثربخشی تبلیغات را بالا می برد. به عنوان مثال برای یک دبستان دخترانه هوشمند ابتدایی بهتر است تبلیغات به دست جنسیت خانم برسد تا آقا .


چگونه شماره تلفن های مشتریان را بدست آوریم تا بتوانیم در مدیریت ارتباط با مشتری استفاده کنیم ؟

فرم های ثبت نامی که در هر اداره و سازمانی وجود دارند و مراجعه کنندگان آنها را تکمیل می کنند ، یکی از بهترین روش هایی است که به جمع آوری شماره تلفن ها می انجامد .


اگر به دنبال این هستید که کسب وکار خود را به گونه ای تبلیغ و معرفی کنید که از نظر اقتصادی به صرفه بوده و هزینه زیادی پرداخت نکنید .


اگر می خواهید کسب و کار خود را تنها به کسانی معرفی کنید که  ممکن است به آن نیاز داشته باشند . برای مثال می خواهید کسب و کار خود را به مدیران و افرادی که دارای سابقه کاری می باشند و یا معرفی کسب و کار خود بر اساس جنسیت خانم و آقا و یا بر اساس موقعیت مکانی معرفی کنید .


داشتن وب سایت یکی از ابزارهای مهم در تجارت الکترونیکی بوده و محلی برای تجارت الکترونیکی و ورود به کسب و کار الکترونیکی می باشد . اگر می خواهید برای کسب و کار خود وب سایت داشته باشید ما بهترین شرکتی که در بازار وجود دارد را  برای طراحی سایت به شما معرفی می کنیم و اگر چنانچه وب سایت دارید به بررسی سایت شما پرداخته و مزایا و معایب آن را بیان می کنیم و راهکار هایی که موجب بهینه سازی و افزایش بازدید و ترافیک سایت می گردند را اعلام می کنیم .



اطلاعیه تدریس خصوصی کامپیوتر


تدریس خصوصی کامپیوتر ، سخت افزار کامپیوتر و تجهیزات شبکه در منزل

تلفن : وایبر

 مدرس : مهندس 

Gmail : kamal.spprt@gmail.com

قیمت :  یک جلسه 70دقیقه ای 35هزار تومان

ساعات تدریس : بعدازظهر ها : 18 الی  20

جمعه ها : صبح و بعدازظهر

شهر محل تدریس : قزوین - امکان تدریس به صورت اینترنتی برای دوستان شهرستانی وجود دارد .

ویژگی ها : آموزش سخت افزار کامپیوتر با نمایش سخت افزار می باشد.

آموزش شبکه به همراه تجهیزات مربوطه می باشد .


مشتری مداری ، فرهنگ مشتری مداری ، شیوه مشتری مداری ، برخورد با مشتری   را توضیح دهید .

مشتری مداری و بیزینس یک علم است که باید روی آن مطالعه و تحقیق کرد و نیاز به آموزش دارد .

اخلاق خوب ، تحویل کالای خوب به مشتری و گارانتی کردن محصولات یا خدمات پس از فروش از کلمات و واژه هایی هستند که در مشتری مداری و فرهنگ مشتری مداری به چشم می خورند . مشتری مداری به فرهنگ جامعه ، فرهنگ خرید و فروش و بودن کالا نیز بستگی دارد در مواقعی که عرضه و تقاضا زیاد باشه آن موقع هست که مشتری مداری معنا پیدا می کنه و رعایت می شود. زمانی که کالای کمی برای تحویل وجود داشته باشد مشتری مداری فراموش می شود .


اگر به مغازه ای مراجعه کنید و کلی جنس ها را ببینید و جنسی را خریدارای نکنید که واویلا . این چیزی است که مشتریان در مشتری مداری ابراز می کنند . بسیاری اگر بداخلاقی فروشنده را ببینند سعی می کنند از مغازه مشتری خریدی انجام ندهند . اما مشتری مداری چگونه صورت می گیرد و چه روش هایی وجود دارد تا مشتری از کالایی که می خواهد بخرد اطلاعات تهیه کند؟


وضعیت برخورد با مشتری در بعضی کشورهای دنیا :

در ایالت ماسوچست  شهر بوستون آمریکا ،  مشتری مداری و فرهنگ پاسخگویی به این صورت است که مشتریان به اینترنت مراجعه می کنند و مطالب مشتریان را مطالعه می کنند و در مورد خرید خود تصمیم می گیرند که چه جنسی را با چه مارکی از چه فروشگاهی تهیه کنند . اگر کالایی که تهیه می شود معیوب یا ایرادی داشته باشه به مدیر آن واحد یا سوپروایزر مراجعه می شود . بنابراین روابط عمیق تری بین فروشنده و خریدار وجود دارد که در مشتری مداری وجود دارد .

موضوع مورد توجه بعدی کالاها می باشند ، کالاها اگر حتما گارانتی باشند آن هم به مدت مثلا 2 سال خیال مشتری راحت می باشد ، بنابراین مشتریان دنبال کالایی می گردند که گارانتی و خدمات پس از فروش داشته باشه تا بدین صورت خیال آسوده بکنند . فقط کالاهای روزانه و خوراکی ها هستند که آن هم با توجه به تاریخ تولید و تاریخ انقضا و به دلیل رقابت بالا و فضای رقابتی خوب قطعا خودکار خوب می شود . چون اگر کالای خوراکی خوب نباشد دیگر خریداری نمی شود و این یک خطر اقتصادی برای تولید کننده می باشد چون مشتریانش کم می شوند .


جملات در خصوص مشتری مداری :

آیا می دانید چرا می گویند حق با مشتری است ؟ چون مشتری پول می پردازه و در واقع حق با پول است .

جنس فروخته شده پس گرفته نمی شود ، تعویض نمی شود و نسیه نمی دهیم حتی به شما دوست عزیز .

جنس فروخته شده پس از 24 ساعت پس از بررسی قابل تعویض می باشد.  این عبارات در فروشگاه ها مشاهده می شود . اما چطور می شود که فروشندگان چنین پیامی را بر روی مغازه چاپ می کنند ؟ بدلیل نبود گارانتی یا پس گرفتن کالای فروخته شده اصلی به فروشنده فرعی این اطلاعیه ها نشان داده می شود . در موارد دیگر نیز به دلیل مسایل بهداشتی می باشد چون اگر لباس را افراد زیادی بپوشند و نخرند هم لباس کثیف می شود و هم مسائل بهداشتی خودش را دارد .  اما راه حل چیست ؟ آیا می توان روش یا ایده ای را برای بهبود فرهنگ مشتری مداری ارائه داد ؟


فروشگاه ها در بعضی کشورها به مشتریان نسیه می دهند  حتی برای کسانی که بار اول هست به فروشگاه می آیند ، اما با داشتن یک کارت اعتباری و در حجم خرید محدود . این روشی است برای جلب توجه مشتری . این کاری است که فروشگاه برای جذب مشتری فراهم می کنند . بنابراین می توان مشکل اینکه نسیه داده نمی شود را حل کرد .

فروشگاه های لباس می توانند از فروشنده و عامل اصلی از هر مدل  لباس ، یک لباس اضافه برای پرو لباس در  مغازه داشته باشند  تا مشتری آن یکی را به تن کند و تصمیم  و انتخاب کند که لباس را بخرند یا خیر و هر  وقت مشتری خواست بخرد نمونه سالم و تن نشده را به مشتری بدهد .

چه چیزهایی برای مشتری مهم و دارای ارزش است ؟

قیمت , جنس خوب , خدمات و احترام (اخلاق) برای مشتری خیلی اهمیت دارد و به آن ارزش قایل می شود  . هم مشتری به فروشنده نیز دارد و هم فروشنده به مشتری . مشتری نگران این هست که جنسی که برای پول پرداخت کرده نکنه خراب یا معیوب باشه و فروشنده نگران این هست که نکنه جنسی را که فروختم پس بیاره . علت اینکه برخورد فروشندگان خوب نیست و با بی حوصلگی و بی میلی جواب مشتری را می دهند علاوه بر مطالب گفته شده  ، می تواند به دلیل  قیمت بالای اجاره مغازه و تامین پول برای چکی که فروشنده در قبال تهیه کالا به فروشنده عمده تحویل داده است و هزینه های جانبی مثل حقوق کارمندان باشد اما دلیل دیگر می تواند نداشتن تجربه یا تخصص لازم و  نداشتن آموزش کافی از سوی فروشنده باشد چرا که با وجود افزایش رقبا ، تجربه و تخصص فروشنده در فروش معنی پیدا می کند .

چرا در بعضی کشورها فرهنگ مشتری مداری وجود دارد و در بعضی کشورها وجود ندارد ؟

به دلیل اینکه آموزش های لازم به فروشندگان به صورت دوره ای  داده می شود . آموزش هایی که کمک می کند به فروشندگان یا بیزینس من ها  تا بتوانند  مشتری بیشتری را پیدا کنند و مشتری بیشتر یعنی سود بیشتر. آموزش هایی مثل طرز ادب ، اخلاق ، تمیز بودن و شیک بودن و تشویق به اینکه با اخلاق خوب کالای بیشتر بفروشند . شرکت ها و تولیدکنندگان برای این منظور کلاس های آموزشی دایر می کنند و به نیروهای خود یا کارمندان آموزش های لازم را می دهند . امروزه خرید ها مدرن شده و نیاز به تخصص و حداقل دانش و آموزش در مورد آن کالا و نحوه فروش و بازاریابی دارد به عنوان مثال فروشنده باید از نحوه پرداخت با دستگاه های پرداخت و اینترنتی و پرداخت با موبایل اطلاع داشته باشد تا مشتری را معطل نگذارد . در فروشگاه های زنجیره ای معتبر ، فروشندگان از این عبارات استفاده می کنند : ببخشید می تونم کمکتون کنم ؟چه کاری از دست من ساخته است ؟ چطور می تونم کمکتون کنم ؟ و ...

پس آموزش و اخلاق خیلی مهم می باشد در مشتری مداری چون این عوامل کمک بسیار زیادی می کند تا مشتری بیشتری از فروشنده خریداری کند .

مشتری از فروشنده حداقل چه چیز هایی را توقع دارد ؟

مشتری دوست دارد که وقتی به فروشگاه می رود و سلام می گوید جواب سلام بشنود .

مشتری دوست دارد که وقتی به فروشگاه می رود و قیمت کالایی را می پرسد با خوشرویی قیمت کالا را بگوید.

مشتری دوست دارد که وقتی به فروشگاه می رود به راحتی در بین رگال های لباس حرکت کند و خودش کالا انتخاب کند .

مشتری دوست دارد که وقتی به فروشگاه می رود ، فروشنده او را در انتخاب کالایی تاکید و ممارست نکند.

مشتری دوست دارد که وقتی پول کالا را پرداخت کند فروشنده از او تشکر کند برای خریدش و خداحافظی کند .

کلمات کلیدی :

تکریم ارباب رجوع ، مدیریت ارتباط با مشتری ، عوامل موفقیت در کسب و کار ، نکات مهم در افزایش مشتریان ، کسب و کارهای کوچک ، بازاریابی و تبلیغات ، رضایت مشتری ، استفاده از سیستم نوبت دهی در اداره ، فرهنگ مشتری مداری ، برخورد خوب با مشتری ، جذب مشتریان بیشتر ، نبود آموزش در مشتری مداری ، اخلاق و تجربه و تخصص و احترام در فرهنگ مشتری مداری ، مدرک مشتری مداری ، حق با مشتری ، قانون حمایت از مصرف کننده ،

www.itsupporter.ir

بررسی مدیریت ارتباط با مشتری و نحوه اجرای آن  در تعدادی از شرکت ها

شرکت پرداخت الکترونیک پارس پال در راستای مشتری مداری ، زمانیکه اعضا به سایت این شرکت وارد می شوند با یک پیامک به اطلاع مشتری می رساند . همچنین بانک ملت نیز این سیستم را برای مشتریان خود فراهم نموده است .

همچنین زمانی که سوالی از پشتیبان سایت می پرسید دیگر نیازی نیست که مدام چک کنید که آیا به سوالتون جواب داده می شود یا خیر ؟ برای این منظور هر زمان پاسخ به سوال مهیا شد ، یک پیامک به تلفن همراه عضو ارسال می شود که او را از پاسخ دادن به سوالش مطلع می نماید . برای پرداخت پول نیز همین اصول رعایت می شود .


بررسی راه کارها و روش های نوبت دهی در بیمارستان رازی قزوین :

تلفن یکی از رایج ترین روش های گرفتن نوبت از بیمارستان یا مطب می باشد . اما تلفن علاوه بر راحتر بودن معایبی نیز دارد . عدم پاسخگویی تلفن ، اشغال خط و عدم ارسال مدارک موردنیاز یکی از مهمترین نقاط ضعف تلفن می باشد . سادگی کار با تلفن ، هزینه پایین نیز از مهمترین مزایای تلفن است .

حضوری و تلفنی دو روشی است که برای مشتریان بیمارستان رازی قرار داده شده تا نوبت دکتر بگیرند . هر یک از  این دور روش مزایا و معایبی دارند . قطعا هیچ بیماری دوست ندارد با مراجعه حضوری به بیمارستان این سخن را بشنود که نوبت تمام شده است یا دکتر نیامده و اینکه تماس بگیرد بیمارستان و خطوط اشغال باشند .امروزه  داشتن تلفن ثابت در هر خانه ای  چیزی نیست که نتوان از آن استفاده کرد و یا بهره نبرد و یا کاربرد آن را فراموش کرد .

خوشبختانه امروزه اینترنت کار را آسان کرده و بیماران می توانند از طریق اینترنت نوبت دریافت کنند .

دکترها برای سهولت خدمات و دسترسی راحت تر بیماران به خود که قطعا موجب بالا بردن راندمان کار آنها خواهد شد نیاز به استقرار و ایجاد سیستم های نرم افزاری و سخت افزاری می باشند .

آی تی ساپورتر به عنوان کارآفرین و  محقق در زمینه سی آر ام پزشکی مطالعه می کند و سعی دارد تکنولوژی های دیگر را نیز بررسی نماید . خدمت به بیماران عزیز و سهولت استفاده از فناوری و تکنولوژی به پزشکان محترم قزوین فهرست پزشکان را در این سایت آورده است . لذا چنانچه شما پزشک محترم اسم خود را در لیست پیدا نمی کنید و می خواهید در لیست اضافه گردد و یا به دلیل تغییر مکان مطب خود نیاز به روز کردن آدرس و تلفن مطب خود می باشید ، لطفا از طریق ایمیل به بنده اطلاع دهید .پس از دریافت ایمیل و تماس با پزشک اطلاعات وی برروی سایت قرار می گیرد .

این سایت در پاسخ به این سوالات طراحی شده است :

- معرفی پزشکان قزوین شامل پزشک عمومی ، متخصص و فوق تخصص

- معرفی تخصص و مهارت های پزشکان قزوین

- معرفی آدرس مطب و شماره تلفن و راه های ارتباطی با پزشکان قزوین

- به اشتراک گذاشتن نظرات و ایده های بیماران در خصوص بیماری ها و نتایج  استفاده از داروهایی که پزشکان تجویز کرده اند

- معرفی تجربیات و دانسته های پزشکان محترم برای سایر پزشکان دیگر

- ارائه راهنمایی کوتاه و مفید  در خصوص بیماری ها و نحوه درمان آنها

فهرست پزشکان متخصص داخلی در شهر قزوین 

جناب آقای دکتر محسن امیدی

جناب آقای دکتر کوروش عظیمی

جناب آقای دکتر علی قاسمی

سرکار خانم دکتر فاطمه پورسیف

سرکار خانم دکتر نسرین باباخداوردی

نام پزشکسابقه کارنشانیتلفندانشگاه تحصیل













































پزشکان محترم بالا در بیمارستان رازی قزوین نیز حضور دارند .


آشنایی با نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری


راستش این مدت با 9 شرکت صحبت کردم و دموهاشون رو دیدم. شرکتهای مدعی سی آر ام زیاد هستند اما این شرکتهایی هست که باهاشون مذاکره کردم و دموهاشونو دیدم: نرم نگاران آرمیتیس (دیدار) - رادان - سروشان - تیم یار - کارا سیستم ( مایکروسافت CRM) - ایده آل CRM - پیشرو یارانه - ایده پردازی طلوع - پیام گستر - قیمتهاشون هم بستگی به ماژولهایی داره که شما لازم دارید. اما این که کدوم نرم افزار مناسبه به شدت به چند آیتم بستگی داره: 1- هزینه ایی که در نظر دارید 2- امکاناتی که در نظر دارید 3- سطح توانایی و سواد الکترونیکی همکارانتون. 4- وب بیس باشه یا ویندوز بیس؟ 5- امکان اتصال به سایت رسمی تون وجود داشته باشه یا نه 6- کسب و کارتون چقدر وسعت داشته باشه و تعداد مشتریانتون چقدر باشه 7- آیا سیستم اتوماسیون دارید یا نه؟ و اگر دارید قابلید اتصال به یه نرم افزار دیگه رو داره یا نه. و .... بر اساس هر کدوم از این موارد می شه یکی از این نرم افزارها رو پیشنهاد کرد. هر کدوم از اون شرکتهایی که بالاتر براتون معرفی کردم یه ویژگی خاص دارن که می تونن فقط برای شما مناسب باشن و برای دیگری غیر مناسب. تیمیار یه پکیج یکپارچه اما گرونه. برا شرکتهایی خوبه که خودشون اتوماسیون ندارن. قابلیتهایی که تیمیار داره قابلیتهای بالایی هست اما باید ببینید با سیاستگذاریها و استراتژیهای شما همخوانی داره یا نه. پیام گستر برای شرکتهایی خوبه که اتوماسیون دارن و سیستم حسابداریشون هلو نیست. پیام گستر امکان اتصال به اتوماسیون همکاران سیستم رو داره اما به هلو متصل نمی شه. از طرفی به خاطر یوزر فرندلی بودن و تحت وب بودنش برای کاربرای سطح متوسط و حتی بالاتر هم خوبه. مایکروسافت، سی آر ام خوبی داره حتی متصله به نرم افزار مدیریت پروژه مایکروسافت و این قابلیت خوبیه اما ممکنه همه کاربرای شما سختشون باشه که باهاش کار کنن اما شاید بد نباشه که بدونید شرکت بزرگی مثل چارگون که خودش اتوماسیون تولید می کنه، از سی آر ام مایکروسافت استفاده می کنه اگر کسب و کارتون کوچیکه، سی آر ام دیدار شاید گزینه مناسبی باشه اما وقتی مشتریاتون بالاتر می ره خیلی امکاناتش براتون کافی نخواهد بود..... اگر سی آر ام تحت وب نمی خواهید شاید سی آر ام ایده آل گزینه خوبی باشه اما اطلاعات اونقدر جلوی چشم هست که باعث سردرگمی کاربر می شه. بین نرم افزارهایی که نمی خواهید تحت وب باشه، سروشان گزینه بهتری هست چون به صورت تخصصی داره خدمات می ده و سالهاست تو این حوزه داره فعالیت می کنه. باقی شرکتهایی که اینجا توضیح ندادم، کیفیت خوبی نداشتند و راضی کننده نبودند اما همه اینها باز برمی گرده به توقعات شما از سی آر ام اما این که ما از چه نرم افزاری استفاده می کنیم: در حال حاضر شرکت از نرم افزاری استفاده می کنه که دو سال پیش داده براش نوشتن و البته ضعیفه و همه امکانات مورد نیازمون رو نداره اما چون هزینه شده مدیریت به سختی می پذیره که نرم افزار جدید جایگزین بشه. در حال حاضر من دو نرم افزار تیمیار و پیام گستر رو به شرکت معرفی کردم و هنوز نتیجه نظراتشون معلوم نیست ... تیمیار چون نیاز ما رو در هر مقطعی براورده می کنه اما گرونه. بر اساس کیفیت و امکانات مناسب، سی آر ام ارزونتر، پیام گستر رو پیشنهاد کردم اما باز هم فعلا سکوت کردند. به هر حال ببخشید اگر روده درازی کردم اما این اطلاعاتی بود که در مورد این نرم افزارها داشتم. چون متنی که نوشتم رو فرصت ندارم بازبینی کنم همینجوری براتون می فرستم برا همین هر گونه غلط تایپی و نگارشی رو به بزرگی خودتون ببخشید

 




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد