دنیای تجارت الکترونیک

دنیای تجارت الکترونیک

فن آوری اطلاعات و تجارت الکترونیک
دنیای تجارت الکترونیک

دنیای تجارت الکترونیک

فن آوری اطلاعات و تجارت الکترونیک

نحوه نصب پلاتر مدل اچ پی بر روی ویندوز اکس پی

در خرداد ماه 1396 برای اینکه پلاتر را بر روی کیس با ویندوز اکس پی نصب کنم ، نیاز به درایور آن داشتم . با توجه به اینکه پلاتر برای سال 2010 بود تقریبا اطمینان داشتم که درایوری که بر روی سی دی داشتم  درست باشد و مناسب ویندوز اکس پی باشد . چون الان که دارم این پست را می نویسم ، ویندوز های سون ، ایت ، تن به بازار آمده اند .   

کابل یو اس بی پلاتر را به کیس وصل کردم و با سرویس خودکار شناسایی ویندوز و انتخاب مسیر درایور که همان سی دری رام بود ، ویندوز به صورت اتوماتیک اقدام به نصب درایور پلاتر کرد . خوشبختانه بعد از نصب از قسمت داکیومنت ویندوز یک عکس را برای آزمایش پلات گرفتم که اوکی بود . بر روی پلاتر کلید قرمز رنگی وجود دارد که برای خاتمه یا کنسل کردن عملیات پلات استفاده می شود . بعد از اینکه از نحوه عملکرد پلاتر اطمینان پیدا کردم ، کلید قرمز رنگ را زدم تا عملیات چاپ خاتمه پیدا کند و جوهر اضافی مصرف نشود . پلاتر بعد از اتمام چاپ کاغذ را برش می دهد و از این نظر در برابر پرینتر ها ، تکنولوژی بالاتری دارد .  

اصولاً پلاتر چاپ اطلاعات بر روی کاغذ بزرگتر برگه معمولی می باشد . برای مثال برای چاپ نقشه های ساختمانی در قسمت معاونت عمرانی از پلاتر استفاده می شود .

مدل پلاتر :

HP 500PS

راهنمایی :

چنانچه سوال دیگری در این زمینه دارید و یا مطالب این پست برای شما ناکافی می باشد می توانید در سایت پی دی اف سبز بخش ارتباط با ما ، سوال خود را درمیان گذارید .

دانلود درایور پلاتر hp500s

برای دانلود به سایت اچ پی رفتم و با انتخاب ویندوز و نوع آن توانستم درایور مربوطه را دانلود کنم . دانلود 2.1 مگابایت می باشد .

علیرغم بزرگی دستگاه ، اما درایور آن حجم کمی دارد و بیشتر از 3 مگا بایت نمی باشد .

بعد از نصب برای آزمایش پلاتر ، عکسی از داخل ویندوز پرینت گرفته شد و اوکی بود .


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد