X
تبلیغات
رایتل

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.


بازدید پی دی اف سبز از سینما بهمن در اردیبهشت 95

مدت ها بود که به سینما نرفته بودم ، شاید نزدیک به 5 سال . تصمیم گرفتم به سینما برم و فیلم من السالوادور نیستم را در سینما تماشا کنم . اما نمی دونستم که سانس شروع فیلم کدام است . اولین چیزی که به ذهنم رسید مراجعه به سایت و جستجو در گوگل بود . اما یادم آمد که چند وقت پیش که در گوگل در مورد سینما جستجو می کردم ، مطالب و محتوایی که به نظرم دقیق و کاملاً درست باشه و بتونه من را به سینما جذب کنه ، پیدا نکردم . تا اینکه به راهنمای اطلاعات تلفن تماس گرفتم ،  تلفن سینما را گرفتم و با سینما تماس گرفتم و چون ساعت اداری گذشته بود ، تلفن گویا فهرست و سانس فیلم های در حال اکران را به صورت خلاصه و مفید برایم اعلام کرد . سانس فیلم مورد نظر من ساعت 20 بود و سر ساعات حاضر شدم و بلیط تهیه کردم و در سالن نشستم ده دقیقه بعد فیلم اکران شد .

وضعیت نظافت بین صندلی ها چندان رضایت بخش نبود و انتظار نداشتم اینگونه باشد  و صندلی های سینما هم زیاد تمیز نبودند و نیاز به نظافت داشتند . از این که بگذریم در بحث بازاریابی و مشتری مداری حدس می زدم بعد از انتشار کتاب های متعدد در زمینه بازاریابی و مشتری مداری ، استفاده از پایگاه داده مشتریان و طرح های تخفیفی و وفاداری به مشتریان  وجود داشته باشه اما مشاهده نشد .

اما فناوری اطلاعات چه کاربردی می تواند در صنعت سینما داشته باشد ؟

در بخش اطلاع رسانی می توان با سامانه پیامکی ، اقدام به اطلاع رسانی ساعات اکران سینما نمود .

در بخش فروش بلیط می توان از سیستم فروش اینترنتی استفاده کرد که مدیر سالن گفت این کار اجرایی شده اما من از چند نفری سوال کردم ، ابراز بی اطلاعی کردند .

موارد دیگری نیز هستند که انجام دادن آنها می تواند قطعاً فروش را بیشتر کرده و مزایای دیگر مثل بالابردن راندمان را به همراه داشته باشد که در صورت تمایل می توانید ایمیل بزنید .



تاریخ : چهارشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1395 | 10:23 ق.ظ | چاپ | نویسنده: کمال | نظرات (0)
.: Weblog Themes By SlideTheme :.