دنیای تجارت الکترونیک

دنیای تجارت الکترونیک

فن آوری اطلاعات و تجارت الکترونیک
دنیای تجارت الکترونیک

دنیای تجارت الکترونیک

فن آوری اطلاعات و تجارت الکترونیک

چگونه با فناوری اطلاعات می توانیم ترافیک درون شهری را کاهش دهیم ؟

روزانه تعداد زیادی خودرو از شرکت های خودروسازی تولید و برای استفاده راهی شهرها می شوند .

گفته می شود در هر 20 ثانیه یک خودرو از شرکت های خودروسازی انگلیسی تولید می شود و همچنین تعداد خودروهای کشور آلمان 5 برابر کشور ایران است .

اما در شهر قزوین من مشاهده می کنم که استفاده از حمل و نقل اتوبوسرانی بسیار کمتر می باشد و مردم ترجیح می دهند با ماشین شخصی استفاده کنند و حتی تاکسی نیز کمتر استفاده می شود .

میزان و ساعات ترافیک در هر شهر در ایران متفاوت می باشد . به عبارتی دیگر با مطالعه و بررسی دقیق می توانیم برای هر شهر تشخیص دهیم که ترافیک چه ساعاتی می باشد .

تمامی خیابان های قزوین به یک شکل ترافیک ندارند و در هر خیابان ترافیک متفاوت است . ترافیک صبحگاهی که مردم به سر کار می روند و بچه ها به مدرسه می روند طبیعی و عادی است اما ترافیک در بلوار جمهوری اسلامی به دلیل عملیات پل بیشتر زمان های روز را شامل می شود .

همچنین میدان تره و بار قزوین ، خیابان مولوی ، شهید انصاری و طالقانی  یکی از پر ترافیک ترین نقاط شهر قزوین است که می شود با روش های فناوری اطلاعات ترافیک را کاهش داد .


A large number of daily vehicle production and for the way cities are car companies .

It is said that every 20 seconds a car from car companies as well as the number of vehicles produced English Germany 5 against Iran.

But in the city of Qazvin, I see that the use of passengers is very less and people prefer to use their private cars and taxis also used less .

The traffic hours in each city is different in Iran . In other words, careful study of each city we can recognize that traffic is what a few hours .


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد