دنیای تجارت الکترونیک

دنیای تجارت الکترونیک

فن آوری اطلاعات و تجارت الکترونیک
دنیای تجارت الکترونیک

دنیای تجارت الکترونیک

فن آوری اطلاعات و تجارت الکترونیک

چگونه بدون دریافت وام از بانک خانه دار شویم ؟

تاریخ مقاله اسفند 1394


سپرده گذاری در حساب ، معدل میانگین حساب ، خرید اوراق قرضه بانک مسکن ، دریافت تسهیلات ، سود بانکی بدون سپرده 21 درصدی ، کارمزد بانکی ، سود وام بانکی با سپرده 16 درصدی ، استعلام از بانک برای ضامنین  و .... .

این ها بخشی از اصطلاحات رایج و متداولی بود که هر شخص یا فردی که برای گرفتن وام بانکی برای خرید مسکن  به بانک مراجعه می کند با آن روبرو است .

اما آیا می شود خانه خرید و از درگیری با این اصطلاحات نجات یافت ؟

چگونه می شود صاحب خانه شد بدون اینکه وام از بانک دریافت کنیم ؟

چگونه می توان سود کمتری بابت تسهیلات یا وام دریافتی پرداخت کرد ؟

برای این منظور اگر مبلغ مشخص و معینی دارید که می خواهید خانه بخرید و نمی توانید سپرده تهیه کنید و در بانک بگذارید و یا شرایط باز پرداخت و میزان اقساط ماهیانه آن طوری که شما میل دارید نیست ، از شما دعوت می کنم این مقاله را حتماً  بخوانید .

در بهترین حالت اگر شما هر چه زودتر با بانک تسویه کنید ، قطعاً سود کمتری به بانک پرداخت کرده و زودتر صاحب خانه خواهید شد شرایط پرداخت وام ها در هر بانک متغیر است . به عنوان نمونه  در بانک مهر اقتصاد ، بیشترین زمانی که میتوانید تعداد اقساط خود را تعیین کنید 60 ماه یا به عبارتی 5 سال می باشد  . همچنین اگر به دنبال اقساط بلند مدت یعنی 12 ساله و تعداد اقساط 144هستید تا قسط ماهیانه را کمتر کنید باید به سراغ بانک مسکن بروید .

من از بانک مهر اقتصاد 11 میلیون وام گرفتم با سود 4 درصد و اقساط ماهیانه 445000 تومان -دو ساله

برای گرفتن این وام ، پول به حساب گزاشتم و حداقل باید 4 صبر کنید تا وام بگیرید و این طور نیست که بعد از دو ماه وام بگیرید . بعد از گذشت مدت انتظار که 4 ماه می باشد ، معدل حساب شما را می گیرند و بعد با توجه به شرایط شما وام می دهند .


اما اگر بتوانید نیمی از پول خانه را تهیه کنید و مابقی از پول خانه را با صاحب خانه در تعداد اقساط به توافق برسید ، آن وقت بدون گرفتن وام از بانک صاحب خانه خواهید شد .

اما باید توجه داشته باشید که اقساط ماهیانه کمتر از 860 هزار تومان و بیشتر از 1500 هزار تومان  نباشد چون این روش شرایط مناسبی را فراهم نمی کند بنا به دلایل زیر :

 حداقل حقوق در سال 1395 شده 811 هزار تومان  می باشد .

به ازای 30 میلیون سپرده در بانک به طور میانگین ماهیانه 430 هزارتومان سود تعلق می گیرد و برای 60 میلیون 860 هزار تومان .

بنابراین با این روش حساب پی به این نکته خواهید برد که نبایستی اقساط شما کمتر از 860 هزار تومان باشد چون برای صاحب ملک مقرون به صرفه نمی باشد .

برای نمونه اگر ارزش خانه ای 100 میلیون باشد و شما 40 میلیون پول نقد داشته باشید ، می توانید 60 میلیون مابقی را در طی 5 سال به صاحب ملک پرداخت نمایید .


شرایط دریافت  وام در بانک صادرات در تیر ماه 95

برای گرفتن وام به مبلغ 60 میلیون از بانک صادرات ، بازپرداخت اقساط 3 ساله هست و برای وام 60 میلیون ، اقساط ماهیانه میشه 2170000 تومان . برای این منظور باید مبلغ 30 میلیون به مدت 8 ماه در بانک بماند و سند خانه در ضمانت بانک باقی  می ماند . نرخ سود تسهیلات 18 درصد می باشد. ضریبی که در نظر گرفته شده 1.5 می باشد . نام این وام تعمیرات مسکن می باشد .

گونه دیگر وام این است که 10 میلیون سپرده در بانک میزارید و مسدود می ماند و سود 8 درصد میده بانک و 5 برابر این مبلغ یعنی 50 میلیون وام میده . متقاضی باید در عرض 3 سال با سود 18 درصد وام را با بانک تسویه کند .


بانک مهر اقتصاد قزوین

شعبه شهید بابایی

کارمند آقای ملکی امور وام را انجام می دهد .

02833689464




نظرات 1 + ارسال نظر
biiitaaa پنج‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 05:13 ب.ظ http://maloosak.69.mu

با وبلاگتون خیلی حال کردم بقول خودمونیا دمتون گرم
واقعا وبلاگ محشری دارین بازم تشکر میکنم
امیدوارم به سایت ماهم سری بزنی شاید به دردتون بخوره یروزی
به امید دیدار
5618

سلام
محبت دارید
از اینکه وقت گذاشتید و از وب لاگم دیدن کردید سپاسگزارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد