دنیای تجارت الکترونیک

دنیای تجارت الکترونیک

فن آوری اطلاعات و تجارت الکترونیک
دنیای تجارت الکترونیک

دنیای تجارت الکترونیک

فن آوری اطلاعات و تجارت الکترونیک

در مورد بنرهای اینترنتی چه می دانید ؟(قسمت دوم)

از بیل برد تا بنر

با افزایش میران دسترسی به اینترنت به عنوان یک رسانه الکترونیکی ، این رسانه به سرعت به عنوان یک رسانه پویا و کاربر پسند جهت تبلیغات تبدیل شده است . با درنظر گرفتن چرخه عمر محصولات در بازارهای امروزی که زمان این چرخه از مرحله تولید تا افول به حدود کمتر از شش ماه رسده است ، باید گفت که استراتژیها و کانال های تبلیغی سنتی قادر به انجام اهداف کسب و کاری شرکت و تراکنش های آن هستند . سازمان ها و شرکت هایی که از انگیزه بالای کارآفرینی و تحول برخوردار می باشند به خوبی به این امر واقف شده اند که رسانه جدید چه قدر در محیط چالشی موجود تاثیر گذار است .

امروزه در مبادلات و تعاملات بازرگانی با واژه هایی همچون مشتریان جهانی ، تولیدکنندگان جهانی ، عرضه کنندگان جهانی ، خریداران جهانی ، بازارهای جهانی روبرو هستیم . آیا این میادین جهانی نیازمند تبلیغات جهانی نمی باشند؟ بنا به تعریف آقای اسپترپ در سال 1991 تبلیغات ایده آل تبلیغاتی است که از بالاترین امکان دسترسی به مشتریان بالقوه ، همراه با یک امکان پذیری بالا برای گرفتن بازخورد ، و البته هزینه پایین برخوردار باشد . بدین ترتیب کدامین رسانه است که تبلیغ کننده رابه تبلیغ ایده آل می رساند ؟ این فصل بر آن است تا یک تعریف جامع از تبلیغات اینترنتی همراه با مشخصه ها و مزایای این تبلیغ ارائه نمایید .

نظرات 1 + ارسال نظر
farhad چهارشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1397 ساعت 04:58 ب.ظ http://www.karinaparvaz.com

سلام خسته نباشید مطالب خوبی دارید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد