X
تبلیغات
رایتل

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.


از بیل برد تا بنر

با افزایش میران دسترسی به اینترنت به عنوان یک رسانه الکترونیکی ، این رسانه به سرعت به عنوان یک رسانه پویا و کاربر پسند جهت تبلیغات تبدیل شده است . با درنظر گرفتن چرخه عمر محصولات در بازارهای امروزی که زمان این چرخه از مرحله تولید تا افول به حدود کمتر از شش ماه رسده است ، باید گفت که استراتژیها و کانال های تبلیغی سنتی قادر به انجام اهداف کسب و کاری شرکت و تراکنش های آن هستند . سازمان ها و شرکت هایی که از انگیزه بالای کارآفرینی و تحول برخوردار می باشند به خوبی به این امر واقف شده اند که رسانه جدید چه قدر در محیط چالشی موجود تاثیر گذار است .

امروزه در مبادلات و تعاملات بازرگانی با واژه هایی همچون مشتریان جهانی ، تولیدکنندگان جهانی ، عرضه کنندگان جهانی ، خریداران جهانی ، بازارهای جهانی روبرو هستیم . آیا این میادین جهانی نیازمند تبلیغات جهانی نمی باشند؟ بنا به تعریف آقای اسپترپ در سال 1991 تبلیغات ایده آل تبلیغاتی است که از بالاترین امکان دسترسی به مشتریان بالقوه ، همراه با یک امکان پذیری بالا برای گرفتن بازخورد ، و البته هزینه پایین برخوردار باشد . بدین ترتیب کدامین رسانه است که تبلیغ کننده رابه تبلیغ ایده آل می رساند ؟ این فصل بر آن است تا یک تعریف جامع از تبلیغات اینترنتی همراه با مشخصه ها و مزایای این تبلیغ ارائه نمایید .



تاریخ : سه‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1394 | 04:08 ب.ظ | چاپ | نویسنده: کمال | نظرات (0)
.: Weblog Themes By SlideTheme :.