X
تبلیغات
رایتل

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.


با توجه به ظرفیت مازاد تولید ، رقابت بسیار شدید و کاهش سود ، محیط بازاریابی امروز از هر زمان دیگری چالشی تر می باشد . مدیران بازاریابی نیاز به انجام اقدامات جدیدتر و کسب مهارت های جدیدتر می باشند . این مهارت های جدید به شرح زیر می باشد :

 

 مهارت های جدید بازاریابی

1- جایگاه یابی

2- مدیریت دارایی های نام تجاری

3- مدیریت روابط با مشتریان و بازاریابی پایگاه داده ها

4- مدیریت روابط با شرکا

5- مرکز ارتباطات شرکت

6- بازاریابی اینترنتی

7- روابط عمومی بازاریابی

8- بازاریابی خدمات و بازاریابی تجربی

9- ارتباطات یکپارچه بازاریابی

10- تجزیه و تحلیل و سودآوری 

11- مهارت های بازآفرینی 


مدیریت دارایی های نام تجاری 

مدیریت دارایی های نام تجاری با مبحث جایگاه یابی مرتبط می باشد . بعضی از نام های تجاری به قدری برای عملکرد موجود و آینده شرکت مهم هستند که باید به عنوان یک دارایی ، مدیریت گردند و از آنها حمایت شود . نام های تجاری مانند کوکاکولا ، سونی ، اینتل و دیسنی را می توان به محصولات جدید ، محصولات متنوع و خدمات ، گسترش داد . در هر شرکتی افرادی باید مسئول و مراقب استفاده از نام های تجاری قوی باشند . هیچ یک از این شرکت ها نمی توانند اجازه دهند تا یک محصول ضعیف یا نامرغوب با نام آنها عرضه گردد . دیسنی نمی تواند خطرات فروشگاه ها و هتل های با مدیریت ضعیف را تحت نام خود بپذیرد .

کوکاکولا نمی تواند نام خود را برای عرضه مواد شوینده جدید و یا پارک های تفریحی جدید مورد استفاده قرار دهد . جایگاه این نام ها به خوبی مستحکم شده است و از انحراف از آنها باید اجتناب کرد .


ثبت نام و حضور در کلاس های آموز مهارت های بازاریابی مدرن




تاریخ : دوشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1394 | 07:18 ب.ظ | چاپ | نویسنده: کمال | نظرات (0)
.: Weblog Themes By SlideTheme :.