دنیای تجارت الکترونیک

دنیای تجارت الکترونیک

فن آوری اطلاعات و تجارت الکترونیک
دنیای تجارت الکترونیک

دنیای تجارت الکترونیک

فن آوری اطلاعات و تجارت الکترونیک

آیا بازاریابی همان فروش محصولات و خدمات است ؟

موضوع مقاله : آیا بازاریابی همان فروش محصولات و کالا است ؟

کاربرد مقاله : بازاریابان ، صاحبان کسب و کار ها ، فروشگاه ها ، شرکت های تبلیغاتی ، مراکز خرید

نوع مقاله : آموزش بازاریابی و مدیریت بازاریابی و مدیریت فروش

تاریخ مقاله : اسفندماه 1393 

تفاوت ها ی بازاریابی با فروش

بازاریابی هنر یافتن راه های هوشمندانه برای آب کردن محصولات شما نیست ، بازاریابی هنر خلق ارزش واقعی برای مشتری است بازاریابی هنر کمک به مشتریان برای بهتر شدن و بهتر به نظر رسیدن است . در حقیقت فروش مقطعی و بازاریابی دائمی خواهد بود .

بازاریابی دارای اصول و فعالیت هایی می باشد که زمانی گفته می شود به صورت دقیق صورت گرفته که پیش از تولید و هنگام تولید و بعد از تولید از اصول آن استفاده شود .

بازاریابی وظیفه ای است که نشان می دهد نیاز مردم چیست و شرکت چه چیزی را خواهد ساخت . بازاریابی پیش از آنکه محصولی وجود داشته باشد آغاز می شود و فروش زمانی که محصولی وجود دارد آغاز می شود .بنابراین بازاریابی مقدم بر فروش است . بازاریابی شیوه عرضه اولیه ، قیمت ، شیوه توزیع و چگونگی معرفی پیشنهاد کالا یا خدمت را در مکان بازار مشخص می کند .

بازاریابی سرمایه گذاری بلندمدت و فروش سرمایه گذاری کوتاه مدت است . بازاریابی فرآیندی است که قبل و درحین فروش و بعدازفروش صورت می گیرد و حتی در زمان قطع و تغییر تولید تصمیم گیری می کند .

واژه های محوری در بازاریابی عبارتند از : کیفیت ،خدمت و  ارزش

بازاریابی چیست ؟

بازاریابی و فروش  چه زمانی آغاز می شود ؟

منظور از سرمایه گذاری کوتاه مدت و بلند مدت چیست ؟

چه زمانی گفته می شود بازاریابی به صورت دقیق صورت گرفته است ؟

 

Gmail: qazvinonline24@gmail.com

www.itsupporter.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد