دنیای تجارت الکترونیک

دنیای تجارت الکترونیک

فن آوری اطلاعات و تجارت الکترونیک
دنیای تجارت الکترونیک

دنیای تجارت الکترونیک

فن آوری اطلاعات و تجارت الکترونیک

بازاریابی اینترنتی در خدمت مراکز خرید در قزوین

بازاریابی اینترنتی در خدمت شماست

  

بازاریابی اینترنتی چیست ؟

بازاریابی اینترنتی ، روش ، تکنیک و استراتژی است برای معرفی و اطلاع رسانی  محصولات و خدمات که برای این منظور از اینترنت و ابزارهای آن مثل موتور جستجو ،  شبکه های ویدئویی ،شبکه های  اجتماعی (گوگل پلاس ) ، بنر  کمک می گیرد .

در حقیقت بازاریابی اینترنتی می خواهد به این سوالات پاسخ دهد :

آیا تصمیم دارید فروشگاه خود را در اینترنت معرفی نمایید ؟

آیا می دانید مزایای تبلیغ و بازاریابی از طریق اینترنت چیست ؟

آیا به دنبال روشی جدید ، نوین ، سریع ، موثر و ارزان برای معرفی کسب وکار خود هستید  ؟


چرا باید از بازاریابی اینترنتی استفاده کرد ؟

به دلیل بالا بودن مصرف کنندگان و بازدیدکنندگان از اینترنت و ارزان بودن آن در مقایسه با سایر رسانه های تبلیغاتی و همچنین اینترنت دارای ویژگی ارتباطاتی می باشد .

مزایای بازاریابی اینترنتی چیست ؟

آن لاین بودن یا دسترسی به صورت 24 ساعته .

ارزان بودن استفاده از آن .

در دسترس بودن . در همه جا می توان با استفاده از موبایل و لپ تاپ از آن استفاده کرد .

برای استفاده از این روش بازاریابی باید چه اقدامی کرد ؟

صاحبان فروشگاه ها و بوتیک ها در مراکز خرید قزوین ،  که تمایل به استفاده از بازاریابی اینترنتی دارند ، بایستی مشخصات مورد نظر را تهیه و به مدیر سایت از طریق پست الکترونیکی و یا وایبر به منظور درج در سایت ارسال نمایند . یک روز بعد از ارسال مشخصات توسط فروشنده ، اطلاعات در سایت قرار خواهد گرفت .

نحوه پرداخت نیز در سایت نیز به صورت پرداخت اینترنتی  مقدور می باشد .

 

نام فروشگاه :

محصولات فروشگاه

شماره تلفن ثابت و تلفن همراه ، وایبر

آدرس ایمیل

آدرس فروشگاه : نام مرکز خرید ، طبقه ، شماره مغازه یا کدپستی

ساعات کاری و ایام هفته

تصویر مغازه در قالب 2 عکس


نکات :

در دنیای کسب و کار امروز ، موفق کسی است که دارای ارتباطات قوی داشته باشد با مشتریان . همچنین زمانی که تعداد کسب و کارها زیاد می گردد ، مزیت رقابتی است که اهمیت پیدا می کند .

طراحی وب سایت برای وکلای شهر قزوین ، آزمایشگاه  ، کلینیک های زیبایی ، با قابلیت قرار گرفتن در صفحه اول گوگل پذیرفته می شود .

داشتن وب سایت کمک زیادی به معرفی کسب و کار می نماید و همچنین در درازمدت به رونق کسب و کار می انجامد .

موفقیت در کسب و کار امروز نیاز به بازاریابی و مدیریت ارتباطات دارد و برای این کار اینترنت یک ابزار ارزان ، سریع  و موثر می باشد .

امکان پرداخت اینترنتی در سایت برای مشتریان مهیا می باشد .

امکان سامانه پیامکی نیز برای مشتریان مهیا می باشد .


باطلاعات بیشتر و در میان گذاشتن سوالات خود می توانید از طریق وایبر با مدیر سایت در میان بگذارید . ساعات تماس : 16 الی 20


 

تلفن- وایبر :

ایمیل : qazvinonline24@gmail.com

www.itsupporter.ir

 


مقالات بازاریابی 


جایگاه تبلیغات اینترنتی در بازاریابی

یکی از بخش های مهم بازاریابی ، ارتباطات بازاریابی می باشد  که هدف آن برقراری ارتباط با بازار هدف سازمان های مختلف می باشد . در ارتباطات بازاریابی ، اطلاعات برای آگاهی ، ترغیب ، برانگیختن ، و جلب نظر مشتریان بالقوه  به محصولات و خدمات سازمان منتشر می شود . ارتباطات بازاریابی می تواند به عنوان نماینده ای از آوازه یک نشان تجاری و یا مفهوم گفتگوی میان سازمان و مصرف کنندگان توصیف شود . ارتباطات بازاریابی یا همان ترفیع شامل مجموعه فعالیت های همگنی است که هدفش برقراری ارتباط با مصرف کنندگان محصولات است . دلایل ارتباط میان سازمان ها با بازارهایشان متفاوت است . اما مقصود همه ی سازمان ها از برقراری ارتباط با بازارها و مصرف کنندگان تهییج آنها برای آگاهی یافتن از محصولات و خدمات جدید سازمان می باشد . فعالیت های ارتباطی سازمان ها علاوه بر مطالب بیان شده یک تبادل اطلاعات میان سازمان و مصرف کنندگان به جهت اصلاح و بهبود روابط مشتریان نیز می باشد . صرف نظر از اهداف ذکر شده برای ارتباطات بازاریابی ، این عنصر جزء کارکردهای لاینفک بازاریابی است و بوسیله کارکنان پشتیبانی سازمان در درون ، و حمایت و هم فکری متخصصین خارج از سازمان اداره می شود . به عبارتی دیگر ارتباطات بازاریابی یکی از چهار جزء اصلی بازاریابی می باشد که بوسیله کارکنان سازمان یا اداره روابط عمومی به وسیله تبلیغات صورت می گیرد . این تبلیغات می توانند به صورت اینترنتی باشند . شکل صفحه 21 کتاب رسم شود .

اینترنت و آمیخته ترفیع

ترفیع یکی از چهار جزء اصلی  بازاریابی می باشد که مسئولیت پاسخگویی به ارتباطات را در بازار هدف برعهده دارد . ترفیع یا پیشبرد ، مسئولیت رسیدگی به انطباق کیفیت ، قیمت ، و مکان محصول با نوع پیام ارسالی برای مشتری را عهده دار است . البته این پیام باید با استراتژی تبلیغ نیز مرتبط باشد . آمیخته ترفیع در بازاریابی اینترنتی شامل همان چهار عنصر آمیخته تبلیغات در بازاریابی سنتی است اما با کمی تفاوت به خاطر تغییر محیط تبلیغات از یک محیط یک طرفه به یک محیط پویا و دوطرفه .

در محیط آن لاین ، آمیخته ترفیع دارای اجزایی می باشد .تبلیغات ، پیشبردفروش ،فروش شخصی ، روابط عمومی

تبلیغات : قرار دادن بنر در یک وب سایت مشهور می تواند دو فایده داشته باشد : آگاهی یا اطلاع رسانی و جذب مشتری و رسیدن به بازارهای عمده  . این تبلیغ مانند تبلیغ سنتی بوده اما با نرخ هزینه پایین تر .

پیشبرد فروش : مشوق های کوتاه مدتی است که برای مهیج نمودن کاربران استفاده می شود . داشتن امکاناتی مانند مسابقه ها ، عضوگیری در باشگاه ها ، اتاق های گفتگو و ایجاد مکان استفاده از اطلاعات رایگان مانند دانلود نرم افزار و دیگر کالاهای دیجیتالی برای کاربران باعث جذب و افزایش کاربر برای وب سایت شرکت خواهد شد . به عنوان مثال بانک ملت اقدام به راه اندازی مشتریان باشگاه نموده است که مشتریان بانک در آن عضو شده و با خرید هایی که با کارت ملت انجام می دهند امتیاز کسب کرده و پس از رسیدن به حد نصاب که از سوی بانک تعیین می شود ، از بانک جایزه دریافت می کنند . سایت هایی نیز هستند که به بازدیدکنندگان امکان دانلود رایگان نرم افزار و آهنگ یا بازی می دهند .

فروش شخصی : فرآیند خرید و فروش در زمینه روابط بین فردی و تعامل ، این امکان را به تبلیغ کننده می دهد که یک خدمت خصوصی به کاربر ارائه نماید و از طرف دیگر این امکان برای کاربر فراهم است تا با استفاده از ابزاری مانند ایمیل و اتاق های گفتگو ، محصول یا خدمت موردنظرش را مطابق نیازش سفارش دهد .

روابط عمومی : تبلیغ کننده می تواند روی وب سایتش آگهی مطبوعاتی آنی انتشار دهد . این عمل روی کاربرانی که در وب سایت حاضر می شوند اثر بسزایی دارد . انتشار آگهی باعث افزایش سطح آگاهی مشتریان بالقوه نسبت به محصولات و خدمات شرکت مالک وب سایت می شود و در تصمیم خرید آنی آنها تاثیر گذار خواهد بود . همچنین با این تمهید ، دانش مشتریان نسبت به محصولات و خدمات جدید شرکت نیز به روز می گردد . زیرا به روز نگهداشتن آگاهی اقشار جامعه و به خصوص مخاطبان وب سایت از وظایف این بخش است . در این باره روابط عمومی باید صاحبان سهام ، کارکنان و کاربران ، تامین کنندگان و همچنین سازمانهای عمومی را از فعالیت شرکت آگاه سازد .


مطالب مرتبط

چگونه با ایمیل بازاریابی اینترنتی کنیم ؟



وضعیت مدیریت بازاریابی در عصر کنونی

مدیریت بازاریابی در وضعیت نامطلوبی قرار دارد . در نظریه های مدیریت بازاریابی مشکلی وجود ندارد ، اما آنچه در شرکت ها اجرا می شود ، مناسب نیست . هرکالا و یا خدمتی باید با یک طرح بازاریابی ، پشتیبانی شود تا بازدهی مناسبی داشته و سرمایه گذاری در وقت و پول صرف شده را پوشش دهد . پس چرا 75 درصد محصولات ، خدمات و کسب و کارهای جدید با شکست مواجه می شوند ؟ 1 این شکست ها علیرغم کلیه فعالیت هایی که برای تحقیقات بازار ، توسعه و آزمایش مفهوم ، تجزیه و تحلیل کسب و کار ، توسعه و آزمایش محصول ، آزمایش بازار و عرضه تجاری محصول به بازار انجام می شود ، رخ می دهد .

مدیریت بازاریابی باید محرک راهبرد یا استراتژی شرکت باشد . وظیفه مدیران بازاریابی ، تحقیق در مورد فرصت های جدید برای شرکت و بکارگیری دقیق بخش بندی بازارها ، انتخاب بازار یا بازارهای هدف و جایگاه یابی یا نقطه ای می باشد که کسب و کار در مسیر صحیحی قرار گیرد . پس از انجام این فعالیت ، مدیران بازاریابی باید آمیخته بازاریابی شامل محصول ، قیمت ، مکان یا کانال توزیع و ارتباطات بازاریابی را برنامه ریزی کرده و اطمینان حاصل کنند که این عناصر با یکدیگر و با راهبرد بخش بندی بازارها ، انتخاب بازار یا بازارهای هدف و جایگاه یابی ، سازگار ، هماهنگ و یکپارچه هستند .

از این رو از مدیران بازاریابی انتظار می رود که طرح را اجرا و نتایج را مورد ارزیابی و توجه قرار دهند .

وقتی که نتایج حاصله از نتایج پیش بینی شده طرح ، انحراف داشته باشد مدیران بازاریابی باید تصمیم گیری کنند که مشکل ، اجرای ضعیف ، آمیخته بازاریابی نامناسب ، تقسیم بندی بازار ، انتخاب بازار یا بازارهای هدف و جایگاه یابی هدایت نشده و یا در نهایت تحقیقات ناقص بازار است .

امروزه تعداد زیادی از معاونت های بازاریابی شرکت ها ، مسئولیت کل این فرآیند را برعهده ندارند ، زیرا این وظایف توسط مجموعه ای از معاونت های مختلف شامل مدیران بازاریابی ، استراتژیست ها ، مدیران مالی و مدیران عملیاتی انجام می شود . محصول یا خدمت جدید به شیوه ای خاص عرضه می شود و بازاریابی ماموریت واقعی خود را که دیگران تصور می کنند به طور عمده فروش و تشویق و ترغیب است انجام می دهد . اغلب فعالیت های بازاریابی به یک عنصر که تشویق و ترغیب یا ارتباطات بازاریابی است کاهش می یابد ، نه چهار عنصر یا آمیخته بازاریابی کامل . از آنجایی که در نهایت ، شرکت محصولی را عرضه می کند که فروش خوبی ندارد ، اغلب فعالیت های بازاریابی به وسیله پیشبرد فروش و تبلیغات شدید ، صرف رفع این مشکل می گردد.

مثالی از بازاریابی با یک عنصر یک p  عرضه می گردد . من از معاون بازاریابی یک شرکت هواپیمایی اروپایی سوال کردم که آیا او نرخ بلیط هواپیما را تعیین می کند؟

او جواب داد ، خیر ، معاونت مالی این کار را انجام می دهد .

آیا شما بر مواد غذایی عرضه شده در هواپیما نظارت می نمایید ؟ خیر ، این فعالیت توسط بخش پذیرایی انجام می شود .

آیا شما در تعیین استاندارد برای استخدام کارکنان هواپیما نقشی ایفا می کنید ؟ خیر ، معاونت منابع انسانی این فعالیت را انجام می دهد .

نقش شما در نظافت هواپیماها چیست  ؟ این فعالیت مربوط به مسئولیت های بخش نگهداری است .

پس شما چه کاری انجام می دهید؟ من تبلیغات و فروش را مدیریت می کنم .

روشن است که این شرکت هواپیمایی ، فعالیت معاونت بازاریابی را فقط در یک عنصر خلاصه کرده است .

بدتر از این اینکه معاونت بازاریابی ، تبلیغات و فروش را نیز به شیوه مطلوبی اداره نمی کند . مدیران عامل ، موقع دریافت صورتحساب تبلیغات ، در دوره ای که فروش ، بدون تغییر و یا در حال کاهش است ، بسیار ناراحت و عصبانی می شوند .

این مدیران عامل ، از معاون بازاریابی می پرسند ، تبلیغات چه کاری برای ما انجام داده است ؟ بهترین پاسخ این است که فروش ، بدون تبلیغات وضعیت نامناسب تری پیدا می کرد . در پاسخ به این پرسش که ما به عنوان یک سرمایه گذار ، در این سرمایه گذاری چه چیزی را به دست آورده ایم پاسخ مناسبی وجود ندارد .

صبر و تحمل مدیران عامل شرکت ها ، از معاونت بازاریابی در حال سرآمدن است . آنها احساس می کنند که پاسخ سرمایه گذاری های خود را در بخش های مالی ، تولید فن آوری اطلاعات و حتی خرید دریافت می نمایند ، اما نمی دانند که هزینه های بازاریابی آنها ، چه دستاوردهایی داشته است . در حالی که فعالیت های بازاریابی دارای زنجیره رویدادهای پیچیده تری است و بررسی و شناخت شبکه ای از علت و معلول ها دشوارتر می باشد . اما علیرغم این واقعیت ، از لحاظ تئوری ها و مبانی نظری ، پیشرفت هایی حاصل شده است و بعضی از شرکت ها این اصول و مبانی را در عمل پیاده کرده اند . اما چرا شرکت های دیگر بدین گونه عمل نمی کنند ؟ کلیه شواهد ، حاکی از آن است که بازاریابی در آینده ، با چالش های بیشتری مواجه خواهد شد . مشکلات و مسائل زیر را مورد توجه قرار دهید :

·        شرکت های بزرگ و معروف ، جهت پوشش هزینه های ایجاد نام تجاری ، با مشکلات زیادی مواجه هستند . چرا ؟ شرکت وال مارت و تقلیدکنندگان آن ، از تامین کنندگان اقلام خود درخواست قیمت های کمتری را دارند . خرده فروشان بزرگ به طور فزاینده ای از نام های تجاری خود که از نظر کیفیتی به سطح نام های تجاری شرکت های بزرگ رسیده است ، استفاده می کنند . شرکت های خرده فروشی نیازی به پرداخت پول جهت تحقیقات ، تبلیغات و فروش ندارند . از گوشه و کنار شنیده می شود که نسل جدید به تبلیغات مشکوت تر است . نائومی کلین و کتاب کالای بدون مارک موجب شده است که تعداد زیادی از افراد به این موضوع فکر کنند که آنها باید چقدر بابت نام های تجاری تبلیغ شده پرداخت کنند و نام گذاری های لجام گسیخته ، آشفته و بی برنامه چه اثراتی را بر روی هزینه های جامعه داشته است .

·        شرکت ها به عنوان آخرین داروی بیماری های خود ، مدیریت روابط با مشتریان CRM  را مورد توجه قرار داده اند . یعنی اینکه با جمع آوری اطلاعات شخصی در مورد افراد ، بهتر پی خواهند برد که چگونه می توانند آنها را تشویق به خرید کنند . مخالفت های فزاینده ای در مورد جمع آوری اطلاعات شخصی ایجاد شده است . علاوه بر این ، مردم به طور فزاینده ای از نامه های پستی تبلیغاتی بی هدف ، نامه های ارسالی با پست الکترونیکی و تلفن ها ، عصبانی هستند . در حقیقت ، مجلس نمایندگان آمریکا قانونی را تصویب کرده است که طبق آن ، مردم حق دارند نام خود را در فهرست تلفن هایی قرار دهند که نباید با آنها تماس گرفت و شرکت هایی که این قانون را نقض می کنند ، 11هزار دلار جریمه می شوند . شرکت ها بهتر است در اولین فرصت ممکن ، بازاریابی مبتنی بر کسب اجازه از مشتریان ، را مورد توجه قرار دهند ؟

 

 




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد