دنیای تجارت الکترونیک

دنیای تجارت الکترونیک

فن آوری اطلاعات و تجارت الکترونیک
دنیای تجارت الکترونیک

دنیای تجارت الکترونیک

فن آوری اطلاعات و تجارت الکترونیک

درباره وب سایت ای تی ساپورتر

این وب سایت به معرفی فناوری های جدید و مدرن و تکنولوژی هایی که در سراسر دنیا در بانکداری ، بازرگانی ، علم و دانش ، اقتصاد ، صنعت ، کارآفرینی ، توریسم ، بازی ،در حال تحقیق و یا استفاده می باشد را معرفی می کند ، تا بدین طریق ارتباط بین نخبگان را با کارآفرینان برقرار سازد .


هدف از طراحی این سایت چیست ؟

بسیاری از بازدیدکنندگان دارای ایده و طرح هایی می باشند و می خواهند ببینند که آیا ایده آنها تکراری است یا خیر ؟ این افراد با مطالعه این سایت می توانند تا اندازه ای متوجه شوند که چه اقداماتی تا حال صورت گرفته است .

همچنین نخبگان دانشگاهی نیز وجود دارند که می خواهند پروژه ای به بازار ارائه دهند ولی نمی دانند که چه پروژهای باید ارائه نمایند .

هدف دیگر سایت آنست که با معرفی فناوری های در حال اجرا در جهان ، ذهن خواننده را به سمت کارآفرینی و نوآوری و  توسعه سوق دهد. به عبارتی دیگر ارتباط دانشجو را با صنعت و تجارت  برقرار می سازد .

هدف دیگر سایت آنست که آموزش هایی در زمینه کامپیوتر و سخت افزار و شبکه هر چند کوتاه ولی مفید به خوانندگان دهد بنابراین برای دریافت اطلاعات تکمیلی چنانچه مقاله و کلیپی موجود باشد ، سایت آن را به نمایش می گذارد.

هدف سوم سایت آنست که علاقه مندان مندان با خواندن مطالب سایت ، جواب سوالات کامپیوتری و فناوری اطلاعات خود را بگیرند . در صورتی که سوال خود را در وب سایت پیدا نکردند می توانند از طریق جی میل یا بخش نظرات سایت و یا در نهایت با شماره تلفن  093998720  از طریق وایبر  با ما در میان بگذارند . این همان مشاوره و آموزش مجازی سایت  می باشد .

Gmail:kamal.spprt@gmail.com



استفاده از فناوری وای فای در خودروهای شرکت فورد


خانه مدرن - هوشمند سازی در خانه-


مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت خودروسازی نیسان


معرفی شرکت های تجاری معروف دنیا



معرفی نمایشگاه فناوری اطلاعات در سراسر دنیا



نظرات 1 + ارسال نظر
davood پنج‌شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 06:39 ب.ظ http://pc-program.blogsky.com

سلام من همون رئیس سایته هستم که گفته بودید لطفا از سایت من دیدن کنید همون سایت http://pc-program.blogsky.com سایت خود شماهم خیلی خوب بود فقط سایتت هاسد داره یا دامنه با تشکر مدیر سایت http://pc-program.blogsky.com

سلام و احترام
خیلی متشکرم از اینکه از سایت دیدن کردید.
سایت دامنه داره .
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد