دنیای تجارت الکترونیک

دنیای تجارت الکترونیک

فن آوری اطلاعات و تجارت الکترونیک
دنیای تجارت الکترونیک

دنیای تجارت الکترونیک

فن آوری اطلاعات و تجارت الکترونیک

ابتکار جالب همراه اول در مدیریت ارتباط با مشتری

شرکت تلفن همراه اول به تازگی دست به ابتکار جالبی در  دستیابی به رضایت مشتریان سیم کارت های خود نموده است .

 

 اپراتور تلفن همراه اول به منظور حفظ محیط زیست از صدور برگه صورت هزینه  یا صورتحساب مکالمات برای افرادی که این سرویس را با پیامک اعلام کرده باشند ، خودداری نموده و به سیم کارت دائمی مشتریان خود یک پیامک می زند که در آن مبلغ صورتحساب و شماره پرداخت و شناسه قبض را مشخص می کند . آنگاه چند روز بعد یک پیامک به مشتریان می زند که از آنها درخواست می کند چنانچه صورت حساب تلفن خود را تا تاریخ مشخصی پرداخت نمایند می توانند در یک روز مشخص از مکالمات درون شبکه به رایگان استفاده نمایند . یعنی مشترک همراه اول می تواند از گوشی خود به سایر مشترکین دائمی و اعتباری تماس رایگان داشته باشد .

بدین طریق از صدور برگه های صورتحساب که هزینه بر هستند خودداری می شود و مشتریان می توانند یک روز کامل به صورت رایگان با یکدیگر صحبت کنند . 

از طرف دیگر شارژ سیم کارت های اعتباری خیلی جالب و مفید عمل می کنند . برای زائرینی که از سیم کارت همراه اول در کشور عراق استفاده می کنند ، می توان سیم کارت را اینترنتی شارژ نمود  و نیازی به آمدن به ایران و شارژ گوشی نیست . به مثال یکی از افراد خانواده مثلا پدر به سفر کربلا رفته و با خود سیم کارت اعتباری برده است . زمانی که اعتبار سیم کارتش تمام شد ، اعضای خانواده او میتوانند از طریق اینترنت در داخل ایران ، سیم کارت او را شارژ نمایند . 

کد فعال کردن 

 سرویس مکالمه رایگان:


*111*1151#



ابتکار جالب یک شرکت فروشنده تجهیزات آشپزخانه


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد